Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
15.07.2020, klo 00:56:30

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
483605 viestiä 10479 aihetta kirjoittanut 3846 jäsentä. Uusin jäsen: jokisen tapsa
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Galleria | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Aku Ankka ja kumppanit
| | |-+  Näköispainokset
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 21 22 23 24 25 [26] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Näköispainokset  (Luettu 115804 kertaa)
Antti Peltola
Ylläpitäjä
Poissa

Vol. 4

« Vastaus #375 : 25.03.2020, klo 17:37:03 »

Aku Ankan kaupassa on nyt myynnissä vuoden 1979 uudet kirjat uuteen hintaan. Taitaa saada jo kokonaisen vuosikerran alkuperäisinä lehtinä halvemmalla kuin edes toista noista näköispainoskirjoista.
tallennettu

Garwin
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #376 : 26.03.2020, klo 12:27:36 »

Kiitos tiedosta. Hinta kova, mutta pakko oli tilata.
tallennettu
Kääk13
Jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: mies

Tripla Kääk!

« Vastaus #377 : 26.03.2020, klo 14:17:52 »

Vaikuttaa siltä, että sen jälkeen kun kovakantiset siirtyivät Egmontin kustannettavaksi, ei näköispainoksia myydä enää muualla kuin Aku Ankka kaupassa. Voi olla, että näillä on aiempia kirjoja reilusti pienemmät painosmäärätkin ja sitten ku kirjat Aku Ankan verkkokaupasta loppuvat, niistä tulee harvinaista tavaraa.

Yhä ihmettelen miksei näitä mainosteta missään?
tallennettu

Kääk13-kirjoittaa!
TOSA
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #378 : 27.03.2020, klo 23:45:06 »

Tilaukseen lähti minullakin. Kiitos vinkistä. Nyt ollaan viimeinkin siinä pisteessä että 1980 näkkäreistä eteenpäin saisi luopua hyllyssä/kansioissa olevista irtonumeroista ja tätä hetkeä olen jo pitkään odottanut. Lisäksi nämä ja pari edellistä näkkäriä sisältävät niitä akuja joilla olen sarjakuvien lukemisen aloittanut. Kun miettii mitä aku ankan vuosikerta nykyään maksaa niin näkkärien hinta on siihen nähden vielä edullinen. Outoa tosiaan että näitä ei myydä muualla eikä mitenkään mainosteta. Viittaa kyllä pieniin painoksiin ja myös siihen että välttämättä kaikki näitä eivät löydä ja myynti ei vastaa tavoitetta. No toivottavasti saataisiin vielä edes 1980-näkkärit. Jossain on aikoinaan veikattu että näkkärien päättymisen jälkeen vuosikerrat siitä eteenpäin muuttuvat keräilylehdiksi. Jotenkin kyllä nyt vaikea uskoa sitä 1980-luvun akuista.
tallennettu
Dennis
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #379 : 29.03.2020, klo 15:39:09 »

Aku Ankan kaupassa on nyt myynnissä vuoden 1979 uudet kirjat uuteen hintaan. Taitaa saada jo kokonaisen vuosikerran alkuperäisinä lehtinä halvemmalla kuin edes toista noista näköispainoskirjoista.

Totta. Kävin Huudossa tsekkaamassa, ja pari 79. oli tarjolla hinnat: 40 ja toinen 24 egee. Toki nuo ovat heikossa kunnossa.

Kirjat on siistejä, mutta silti yli 100 egee on iso raha.
tallennettu

Je suis alle kuuden euron pizza!
TOSA
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #380 : 02.04.2020, klo 22:26:40 »

1979 näkkäreissä oli sisäkannet hyvin käytetty. 101 dalmatialaista julistelehti (todella pienellä), Bambi peli ja Aku ankan limpparimainos.

Näkkäreistä 1951-1979 on nyt sitten tähän mennessä tietääkseni jätetty pois vain Maija Poppanen, Sähkölaitos Ankka Sekä Bernard ja Bianca julistelehti.

Ilmoitelkaa heti kun 1980 näkkäreistä näkyy havaintoja Wink
tallennettu
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #381 : 03.04.2020, klo 18:49:16 »

1979 näkkäreissä oli sisäkannet hyvin käytetty. 101 dalmatialaista julistelehti (todella pienellä), Bambi peli ja Aku ankan limpparimainos.

On muuten hyvä idea, jolla nämäkin saadaan mukaan näkkäreihin! Kyllä tämä uudistus tuon pienen hinnankorotuksen kompensoi!
tallennettu

"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"
Antti Peltola
Ylläpitäjä
Poissa

Vol. 4

« Vastaus #382 : 03.04.2020, klo 20:32:57 »

Näkkäreistä 1951-1979 on nyt sitten tähän mennessä tietääkseni jätetty pois vain Maija Poppanen, Sähkölaitos Ankka Sekä Bernard ja Bianca julistelehti.

Vaihtelee sen mukaan mitä kukin laskee erikoisnumeroihin kuuluviksi. Liitteitä ja tilaajalahjatavaroita on jäänyt pois paljonkin, sekä erikoisnumeroista myös Aristokatit (1971), Bambi-satujuliste (1977) sekä Mikki Hiiri 50 vuotta (1978). Ja joulumantelit julkaistiin erikseen joulumanteliboksissa.
tallennettu

TOSA
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #383 : 04.04.2020, klo 02:41:00 »

Totta, jotenkin jätin näköjään laskematta nuo jotka löytyy omasta hyllystä (aristokatit, mikki hiiri jne) sekä joulumantelit jotka omana näköispainoksenaan on julkaistu. Kuitenkin puuttuviksi huomioin osan niistä jotka ovat hyllyssä. Ei näköjään mitään logiikkaa
tallennettu
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #384 : 18.04.2020, klo 15:37:45 »

Roope-Setä tahtoo muskottiteetä

Twitterissä väittävät että muskottipähkinä olisi jokin huumausaine nykyään. En ole kokeillut, ja toiset väittävät että se oli sitä jo ysärillä, ja nyt tehnyt comebackin.

Mun aikaan haisteltiin vaan liuottimia.
tallennettu

Timo Ronkainen
professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
Toimittaja
**
Poissa

"Ja rangaistus on greippi!"

« Vastaus #385 : 18.04.2020, klo 16:40:50 »

Kuinni nykyään? Charlie Parker ja kai muutkin jatsarit sitä nauttivat. Huumausvaikutus lie kovin pieni. Muskottijauhepusseissa on kyllä varoitus.

Timo
tallennettu

Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Paikalla

The Comics be with us...always!

« Vastaus #386 : 18.04.2020, klo 17:01:09 »

Twitterissä väittävät että muskottipähkinä olisi jokin huumausaine nykyään. En ole kokeillut, ja toiset väittävät että se oli sitä jo ysärillä, ja nyt tehnyt comebackin.

Mun aikaan haisteltiin vaan liuottimia.
Kun olin nuori, niin kaupungilla kerrottiin, että jos vetään pään kaljuksi ja istuttaa sammakon siihen kuseksimaan, niin saa kovat sävärit. Myös mobilatia kaljuun oli yhden välin suurta huvia.
Sanovat, että tommonen 10 luokan Chili olisi huumetta...Naga Morich tai Carolina pepperistä kyllä uskonkin sen tai paremminkin se on puolen tunnin Guantamon kidutusta.
Muskottiteetä en ole kokeillut. Vihreää teetä yritin juoda, kun se mukamas alentaisi verenpainetta...oli niin hirveen makusta kakkaa, että taitaa jäädä muutamaan kokeiluun tuo mössö.
Itse luotan kyllä puhtaseen viinaan...etanolia 98 prosenttisena kaadetaan simaan ja sitten vähän sekoitetaan...viinahan jää siihen päällimmäiseksi killumaan. Näin tehtiin sairaalassa, kun olin siellä sisälähettinä...muutaman lasin kun otti, niin kyllä lähettipoika sai kummasti vauhtia monoonsa.
Jaahas...taas mentiin ihan hakoteille Näkkäreistä!

tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #387 : 19.04.2020, klo 08:43:48 »

Ekan kerran mulle tuli mieleen että Roope olisi huumeveikko.
tallennettu

Timo Ronkainen
professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
Toimittaja
**
Poissa

"Ja rangaistus on greippi!"

« Vastaus #388 : 19.04.2020, klo 14:21:58 »

Ekan kerran mulle tuli mieleen että Roope olisi huumeveikko.

Kirjoitinhan minä tuosta Ankkalinnan Pamauksessa jo 2002 (#11) ja sama juttu on mukavasti pidennettynä uudessa kirjassani.

Timo
tallennettu

Sivuja: 1 ... 21 22 23 24 25 [26] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: