Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Mike Diana, epäsiveellinen (15.04.2018 klo 08:07:48)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
15.11.2018, klo 15:26:39

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
468690 viestiä 10442 aihetta kirjoittanut 7332 jäsentä. Uusin jäsen: denglu
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Aku Ankka ja kumppanit
| | |-+  Don Rosa
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 75 76 77 78 79 [80] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Don Rosa  (Luettu 352455 kertaa)
Chompp
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #1185 : 25.10.2018, klo 20:07:55 »

Tänään kävin kirjamessuilla ja tuli sitä käytyä hakemassa tuo Don Rosan parhaat kirjakin nimmarilla. Ennen seitsemää jo loppui jonottajat, mutta siltikään ei saanut piirrosta Sad Ja vielä oudompaa oli, että edes omistusta ei annettu pyytää. Muutama sai omistuksen ku vähän sinnikkäämmin pyysi.
tallennettu
_tex_
Jäsen
Poissa

Oman kielen OSAAJA!KvAak terroristi!AiNiAaN! Q=<>

« Vastaus #1186 : 25.10.2018, klo 20:19:01 »

Saako tollasta tilattua jostain?Ei viitsisi nimmaria muuten hommailla?
tallennettu
_tex_
Jäsen
Poissa

« Vastaus #1187 : 26.10.2018, klo 07:03:54 »

Tänään kävin kirjamessuilla ja tuli sitä käytyä hakemassa tuo Don Rosan parhaat kirjakin nimmarilla. Ennen seitsemää jo loppui jonottajat, mutta siltikään ei saanut piirrosta :( Ja vielä oudompaa oli, että edes omistusta ei annettu pyytää. Muutama sai omistuksen ku vähän sinnikkäämmin pyysi.
On tää perseestä maksa piirroksesta satku ja ennen sai ilmaiseksi.Mies ei piirtänyt muille rahasta mut mulle piirsi tonnilla pyytämäni kuvan ?Koska ostin kansioriginaaleja 3kpl.Ensin selitteli et ei ole kaikkien kanssa samanarvoista?FB:ssä piirtelee saksassa tutuille kuvia ja jonottajille ilmeisesti sillä huntilla mene ja tiedä----->  :(
tallennettu
_tex_
Jäsen
Poissa

« Vastaus #1188 : 26.10.2018, klo 08:35:59 »

Voisiko joku ostaa nimmaroidun opuksen mulle samallahan sen saa kun itselle jonottaa?Auttakkee miestä mäessä.Ei tule Sanomille myyntiin maksu on varma niinkuin mulla on AINA!!Haluan ton siksi kun on väripiirros jossa on roope,aku ja veljenpojat ilman taustaa muuten olis ihan sama.Yhteytä voi ottaa marko.tanskanen@gmail.com käy silleenkin et annan vaihdossa jonkun nimmaroidun uutuuden tai vanhemman kirjasen jossa nimmari on + ensipäiväkuoren nimmarilla vaivanpalkaksi.Kunhan vain on ruttukulmaton kirja jonka saan, APUUVAAAAAAAAAAA!!!
tallennettu
DanyB
Jäsen
Poissa

« Vastaus #1189 : 08.11.2018, klo 12:17:13 »

Minä mainitsisin Yukonin sydämet (se loppu, ah, se loppu. Vaikka White Agony Creekin vanki sitä myöhemmin vesittääkin). Olla kuin ei olisikaan -sarjaa voisi ehkä syyttää avoimesta leffakopioinnista mutta kun varastaa niin kannattaa tehdä se hyvin, se on toinen suosikki.

Itse kun olen käsittänyt että tarina kulkee tässä järjestyksessä:

1896 talvi - Klondiken keisari
1897 kevät - Takaisin klondikeen (flashback)
1897 kevät - White Agony Creekin vanki
1898 talvi - Yukonin sydämet
1898 Huh - Kultaa ja kalavelkoja (flashback)
1899 kevät - Lumikenttien kimallus (flashback)

Takaisin klondikeen
Kultaa ja kalavelkoja
Lumikenttien kimallus
Kaikkein mieluisin lahja

Mielestäni parasta Yukonin sydämmessä on se miten Roope pelastaa siinä Konrad Ankanpään palavasta rautakaupasta. Tämä selittää hyvin sen miksi hän Lumikenttien Kimalluksessa myy luottavaisena sukunsa mäennyppylän (kiitollisuuden velassa) juuri nimen omaan Roopelle. Tarinan loppu taas selittyy White Agony Creekin vangilla, eikä se lyttäänny Yukonin sydämellä vaikka roope pelkääkin Kultun kirjeen sisältävän myrkkyä (tosin Kultun motiivi huomioon ottaen kyse on Kultun tunteista Roopea kohtaan, tarinassa itse tämä käyttäytyy kuin huomionhakuinen diiva mikä saa Roopen epäluulpiseksi kirjeen sisällöstä). Huomioitavaa on myös se että jotain, ihan mitä tahansa, saattoi vielä tapahtua Roopen ja Kultun välillä 1898.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 75 76 77 78 79 [80] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: