Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Sarjakuvan vajavainen historia (24.05.2017 klo 06:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
23.06.2017, klo 07:58:17

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
455338 viestiä 10128 aihetta kirjoittanut 7166 jäsentä. Uusin jäsen: simlandery
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Kvaak.fi
| |-+  Ajankohtaista
| | |-+  Kvaakin jäsenmäärä
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kvaakin jäsenmäärä  (Luettu 26153 kertaa)
Veli Loponen
Isoveli
Ylläpitäjä
Poissa

Sukupuoli: mies

<><

« Vastaus #30 : 23.11.2005, klo 09:48:00 »

Nyt rupee olemaan jo 1500 jäsentä, 3000 aihetta ja 60 000 viestiä. Aika pirusti.

Tässä kuussa tehtiin ennätykset kahdessa jutussa: eniten viestejä kuussa (yli 4600) ja eniten ihmisiä paikalla (82).

Keskimäärin uusia viestejä tulee päivässä 75.48.

Mies- ja naisjäsenten suhde on tasaantunut: nyt se on 2.3:1.

Suosituimmat keskustelut ovat edelleen Kynsintää ja raatelua, Uskonto-Ateismi Deathmatch, Luonnokset... sekä Keskustelua Jysäyksestä.

Mainittakoon lisäksi että Rami ja Veli ovat molemmat roikkuneet foorumilla yli 27 päivää, kun kolmantena oleva Junkohanhero on vasta 12 päivässä. Laskuri nollattiin viime tammikuussa...
Pistetääs pitkästä aikaa taas vähän tilastoja esille (laskeskelen prosenttiosuuksia myöhemmin).
Jäseniä on 1846 (lisäystä siis lähes 350), aiheita 3185 (lisäystä n. 180) ja viestejä 75 518 (lisäystä reilu 15 000).
Eniten paikallaolevia jäseniä on tässä kuussa ollut 98 (nykyinen ennätys) ja viestejä tähän mennessä on marraskuussa kirjoitettu 3319 (viime kuussa 4752). Uusia jäseniä on tullut melko tasaiseen tahtiin, tässä kuussa jo 132.
Keskimäärin uusia viestejä tulee päivässä 85,72 (lisäystä yli 10) ja mies- ja naisjäsenten suhde tasaantuu edelleen ja on nyt 1,9:1.
Suosituimmat keskustelut ovat (katselujen perusteella) 1. Lukittu Keskustelua Jysäyksestä ja 3. Uskonto-Ateismi Deathmatch.
Viestien perusteella suosituimmat keskustelut ovat muuten samat paitsi järjestys on eri: 1. Kynsintää ja raatelua, 2. Uskonto-Ateismi Deathmatch ja 3. Keskustelua Jysäyksestä.
Foorumilla eniten aikaansa ovat viettäneet 1. Veli Loponen (44 päivää, 10 tuntia), 2. Rami Rautkorpi (41 päivää, 13 tuntia) ja 3. Surfin Joe (24 päivää, 12 tuntia).
Eniten viestejä ovat kirjoittaneet 1. Surfin Joe (4303), 2. Veli Loponen (4109) ja 3. VesaK (3219).
tallennettu

Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva
alabama
Vaimo
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #31 : 23.11.2005, klo 11:57:24 »

Tammikuun aikana on tullut huimasti uusia jäseniä. Mistä johtunee... Sana Kvaakin uljaasta sanomasta taitaa kiertää Tuolla Ulkona. Excellent.

Niin,tai kuulee kihlatultaan,joka on täällä jäsen.. Grin
Niinkun minä kuulin.
tallennettu

Más vale tarde que nunca
OlliH
Luopio
Jäsen
Poissa

« Vastaus #32 : 24.11.2005, klo 22:16:26 »

Joo, 1856:han on maaginen luku, koska sinä vuonna otettiin käyttöön Saimaan kanava. Mutta (ehkä) järkeä puhuakseni piti kysyä että kuinka paljon nuo passiivisten poistot ovat vaikuttaneet tuohon jäsenmäärään, ja ennen kaikkea kuinka paljon niiden pitäisi vielä vaikuttaa: kuinka paljon tuosta luvusta pitäisi karsia että saataisiin arvioitua jonkinlaista lukua tyypeistä jotka ovat käyneet täällä useammin kuin kerran tai kirjoittaneet ainakin yhden viestin. Joo, ehkä nyt vaadin liikaa, lähinnä tuli mieleen että olisiko oikeampi luku ylittänyt edes puoltatoistatuhatta.
tallennettu
Veli Loponen
Isoveli
Ylläpitäjä
Poissa

<><

« Vastaus #33 : 24.11.2005, klo 23:11:06 »

Koitetaanpa. Ensinnäkin Kvaakissa on ollut jo yli 2000 jäsentä. Yli 200 tunnusta on poistettu käyttämättömänä tai aktivoimattomana ja osan ovat käyttäjät itse poistaneet. Sitten niihin muihin:
Vähintään yhden viestin on lähettänyt 1062 jäsentä. Sama luku oli viime huhtikuussa 670 eli kasvua lähes 400 jäsentä reilussa puolessa vuodessa. Sellaisia jäseniä, jotka eivät ole kertaakaan kirjautuneet foorumille on vielä 38 (määrä oli jokin aika sitten isompi, mutta siitä poistettiin melkoinen määrä sellaisia, jotka ovat rekisteröityneet vuoden 2003 aikana). Kaikista jäsenistä 1459 on käynyt ainakin kerran foorumilla tämän vuoden aikana.
Tämäkin viittaa siihen, että Kvaakin todellinen jäsenmäärä on tosiaan jopa alle 1500.
tallennettu

Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva
Feikki
Jäsen
Poissa

"Truth is revealed in the smallest detail"

« Vastaus #34 : 28.11.2005, klo 14:47:41 »

Tuokaan tuskin on yllättävää, että suurin osa viesteistä on ylläpitäjien kirjoittamia. Kattelin juuri tuossa tuota Virheet Akuissa ketjua ja hämmästelin Ylivalvojien käyttäytymistä. Jos keskustelu ja tyhmät kysymykset teilataan tuolla tavalla,  ei olekaan ihmekään jos ei tee täällä mieli jutella. Kyllähän sen ymmärtää, että Ylivalvojat haluavat pitää temmellyskenttänsä sen näköisenä kuin itse haluavat, mutta pitää otta huomioon, että meitä on monesta tuutista. Wink
tallennettu

Englanninkielisiä Transformers sarjiksia saa tarjota!
O.K.
Jäsen
Poissa

« Vastaus #35 : 28.11.2005, klo 14:54:17 »

Lainaus
Tuokaan tuskin on yllättävää, että suurin osa viesteistä on ylläpitäjien kirjoittamia.

Niin ei ole, koska ahkerimmin foorumilla aikaa viettävistä ja eniten kirjoittaneista  (sitoutuneimmista?) on lopulta tehty moderaattoreita, jotta he voivat käyttää kvaakiin tuhlaamansa ajan entistä hyödyllisemmin. Se menee näin päin. Ei tämä ole mikään valvojien foorumi.
tallennettu

Feikki
Jäsen
Poissa

"Truth is revealed in the smallest detail"

« Vastaus #36 : 28.11.2005, klo 15:18:06 »

Ei tämä ole mikään valvojien foorumi, koska ahkerimmin foorumilla aikaa viettävistä ja eniten kirjoittaneista  (sitoutuneimmista?) on lopulta tehty moderaattoreita, jotta he voivat käyttää kvaakiin tuhlaamansa ajan entistä hyödyllisemmin. Se menee näin päin.

Pikkasen kun editoi ja vääristää tuota sun vastausta. Cheesy
tallennettu

Englanninkielisiä Transformers sarjiksia saa tarjota!
devilis6
Mr.Devilish
Jäsen
Poissa

To Live Is To Die...

« Vastaus #37 : 11.12.2005, klo 13:58:11 »

Hihhihhih!
Mageeta...?!?!
Uskaltasko vielä kerran editoida tota viestiä?

Jos valvojat käyttäisivät voimavaransa mieluummin
vaikka KVAAKin uudistamiseen ja siihen,
että KVAAK olis aina vaan mielenkiintoisempi
ja mielenkiintoisempi ja antaisi enemmän ja enemmän.

Toi kyttäily on kyllä ihan tosiasia,
mutta Suomi on poliisivaltio ja
palkkaa ei kunnon työstä makseta.

Sotaan ylivaltaa vastaan.
(Ei en ole kännissä  Roll Eyes)
« Viimeksi muokattu: 11.12.2005, klo 14:04:08 kirjoittanut devilis6 » tallennettu

O.K.
Jäsen
Poissa

« Vastaus #38 : 11.12.2005, klo 20:05:11 »

Feikki, mä en edes ymmärrä miten tuo "vääristäminen" vaikutti viestini sisältöön. Olen kai tyhmä. Mut hei, meitähän on "monesta tuutista"...

devilis6:
Lainaus
Jos valvojat käyttäisivät voimavaransa mieluummin vaikka KVAAKin uudistamiseen ja siihen, että KVAAK olis aina vaan mielenkiintoisempi ja mielenkiintoisempi ja antaisi enemmän ja enemmän.
En ole varma vitsailitko, mutta... nyt se onkin valvojien tehtävä tehdä keskustelufoorumista mielenkiintoinen? Kuka sitten enää tarvitsee käyttäjiä?

Summa summarum:
Ensin valvojat eivät saisi valvoa, sitten he eivät saisi kirjoittaa viestejä, mutta silti heidän pitäisi tehdä foorumista parempi. Tuota, miten?

Onko täällä enää ketjua, jossa joku ei napisisi valvojista?
(nämäkin voisi tosiaan pätkiä tuonne valvojien toiminta -ketjuun)
tallennettu

miksulipiksuli
Uusi jäsen
*
Poissa

Trespasser on BEST!

« Vastaus #39 : 08.01.2006, klo 11:48:23 »

Täl hetkel on noin 2001 jäsentä. Mä oon aika uus täl nimimerkil koska entisestä varastettiin salasana Shocked Sil mul oli kirjotettu 69 viestii Tongue
tallennettu
AkuMies
Jäsen
Poissa

« Vastaus #40 : 08.01.2006, klo 12:24:42 »

Täl hetkel on noin 2001 jäsentä. Mä oon aika uus täl nimimerkil koska entisestä varastettiin salasana Shocked Sil mul oli kirjotettu 69 viestii Tongue

Ei se viestimäärä ole niin tärkeä vaan viestien sisältö.

Paraskin puhuja olen, suurin osa viesteistä turhaa. Kuten tämäkin.
tallennettu
Azuris
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #41 : 14.03.2006, klo 19:22:47 »

Joo iteki tässä liityin vasta jäseneks, joten ei oikein vielä oo mitään tullu kirjoiteltua. Mut mielenkiintoiselta mestalta kyllä vaikuttaa ja eiköhän tässä ainakin jotain kysymyksiä herää, ku noita juttuja selailee. 

tallennettu
bilkis
Vieras
« Vastaus #42 : 15.03.2006, klo 16:59:11 »

Mäki liityin justiin ja repeän liitoksistani mulla on niin paljon sanottavaa *pyörii ympyrää kädet pystyssä vauhtipyörä jalkojen paikalla*

Hmm...olen viettänyt porvarillista elämää jo jonkin aikaa ja ehdin jo luulla, että sarjakuvat ovat enää vain osa häpeällistä menneisyyttä.
tallennettu
Brutus
Valloittaja
Jäsen
Poissa

« Vastaus #43 : 15.03.2006, klo 19:27:15 »

Mikähän siinä on, kun suosio sen kuin kasvaa
tallennettu
puro
Multirajoitteinen
Toimittaja
**
Poissa

Ei se siitä suttaannu.

« Vastaus #44 : 15.03.2006, klo 19:53:45 »

Hmm...olen viettänyt porvarillista elämää jo jonkin aikaa ja ehdin jo luulla, että sarjakuvat ovat enää vain osa häpeällistä menneisyyttä.

Kiva, minä kun elän porvarillista elämää ihan mielellään ja sarjakuva on osa nykyisyyttä, mistä olen ylpeä. Vai missasinko sarkasmin? Wink

-P.

edit. PS. Ollaan hyvin lähellä 90 000 viestiä!
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: