Kirjoittaja Aihe: Ulkomaiset Spider-Manit *SPOILER*  (Luettu 451269 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jussi Tyni

  • Jäsen
  • Viestejä: 187
Vs: Ulkomaiset Spider-Manit *SPOILER*
« Vastaus #345 : 16.10.2010 klo 12:20:59 »
Nyt on taas viimeset parikymmentä viestiä tullut niin huoleti spoileria tulevista hämiksen numeroista, että pitäiskö mulla lopettaa tän ketjun lukeminen vai siirtyykö Riddle spoileriketjuun puhumaan mitä seuraavassa Suomi-Hämiksessä tulee olemaan ja mitä jenkkilehdissä tällä hetkellä tapahtuu?

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Ulkomaiset Spider-Manit *SPOILER*
« Vastaus #346 : 16.10.2010 klo 21:10:59 »
Nyt on taas viimeset parikymmentä viestiä tullut niin huoleti spoileria tulevista hämiksen numeroista, että pitäiskö mulla lopettaa tän ketjun lukeminen vai siirtyykö Riddle spoileriketjuun puhumaan mitä seuraavassa Suomi-Hämiksessä tulee olemaan ja mitä jenkkilehdissä tällä hetkellä tapahtuu?

No Riddlen spoili paljastetaan uusimmassa lehdessä itsessään joten ...........

Muut spoilit (tällä sivulla) ovat enemmänkin spekulaatiota mitä ehkä tullaan näkemään ja vaikka ne nähtäisiinkin niin ne ovat pikku-spoileja.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

tolppis

  • Jäsen
  • Viestejä: 4 321
  • Viinissä totuus
Vs: Ulkomaiset Spider-Manit *SPOILER*
« Vastaus #347 : 11.11.2010 klo 14:20:46 »
No voihan JOULU! Ostin eilen uuden Hämyrin ja TAAS tuli deja vu eli ilmeisesti myös sen tarinakokonaisuuden olen jo lukenut jostain kirjastosta lainaamastani engl.kiel. Spidey-kokoomasta. Ilmeisesti vieläpä ihan vähän aikaa sitten. Höh.

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Ulkomaiset Spider-Manit *SPOILER*
« Vastaus #348 : 11.11.2010 klo 19:44:38 »
No voihan JOULU! Ostin eilen uuden Hämyrin ja TAAS tuli deja vu eli ilmeisesti myös sen tarinakokonaisuuden olen jo lukenut jostain kirjastosta lainaamastani engl.kiel. Spidey-kokoomasta. Ilmeisesti vieläpä ihan vähän aikaa sitten. Höh.

Luet LIIKAA Jenkki-sarjiksia, se hyvä puoli on kun lukee pelkästään Isoja Tapahtumia ala Secret Invasion jne jotka täällä hypätään yli niin ei tule deja vuita.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Jarkko Sikiö

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 8 083
Vs: Ulkomaiset Spider-Manit *SPOILER*
« Vastaus #349 : 14.11.2010 klo 09:52:18 »
Minusta on hieman harmillista, että kaikki mikä oli jenkkisarjakuvassa 1990-luvulla pielessä on nyt vähitellen hiipimässä takaisin.

Crossover-tarinat ovat karanneet käsistä, siitä kirjoitin vajaa pari vuotta sitten Kvaak-artikkelin ja sarjakuvat pääosin väkivaltaistuvat. Kun taidot ovat tasoa Garth Ennis tai Mark Millar, sekin menee mutta pääosin kirjoittajat eivät ole heidän tasoaan. Tämä tarkoittaa vain sarjakuvia, joista puuttuu hauskuus ja nyt se hauskuus uhkaa lähivuosina kadota myös Hämiksestä.

Ostin uusimman Hämiksen sen ihastuttavan hupsuja supersankariperinteitä vaalivan kantensa takia, mutta sisällä oli paitsi Peterin klooni Ben Reilly, kuten kansiteksti jo varoittikin, myös Kaine. Tässä on kaksi hahmoa, joita en välittäisi enää koskaan nähdä, koska ne edustavat sitä kautta, jolloin Hämis ei ollut lainkaan hauska.

Tämä ei kuitenkaan ole vielä pahinta, sillä Marvel on juuri alkaneessa Carnage-minisarjassa kaivanut varaston perukoilta tämän tympeän väkivaltaisen hahmon, myös Doppelgangerin, kuusikätisen Hämishirviön joka on yhtä väkivaltainen ja vielä tympeämpi, jos vain mahdollista. Nämä edustavat kautta, jolloin Hämis oli väkivaltainen, typerä ja kaikin puolin huono.

Kun kerran kulttuurikohteita suojellaan, kuka suojelisi minun lapsuuden sankareitani?

Toivottavasti olen vain pessimistinen ja Marvelin toimitus ja käsikirjoittajat näkevät virheensä ja pelastavat Hämiksen odotettavissa olevalta katastrofilta.

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Ulkomaiset Spider-Manit *SPOILER*
« Vastaus #350 : 14.11.2010 klo 17:40:34 »
Tämä ei kuitenkaan ole vielä pahinta, sillä Marvel on juuri alkaneessa Carnage-minisarjassa kaivanut varaston perukoilta tämän tympeän väkivaltaisen hahmo.

Ei Carnage ihan unohdettu ollut sillä se/hänet nähtiin ennen Siviilisotaa.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Tina DeMona

  • Pervo Örvelö
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 604
Vs: Ulkomaiset Spider-Manit *SPOILER*
« Vastaus #351 : 15.11.2010 klo 09:25:30 »
Tämä tarkoittaa vain sarjakuvia, joista puuttuu hauskuus ja nyt se hauskuus uhkaa lähivuosina kadota myös Hämiksestä.

Sopii minulle koska itse juuri ihastuin aikoinani kloonisodan aikaiseen, "synkeään" Hämikseen. Eikä siitä silloinkaan minusta mitenkään hauskuus puuttunut, kuten ei puuttunut viimeisimmästä numerostakaan, puhumattakaan sitä edeltävästä Musta Kissa -seikkailusta.

Itse olen aina pitänyt Carnagesta (yksiulotteinen tai ei), Kainesta ja jopa Doppelgangerista. Se Kadonneet Vuodet on minusta yksi parhaita Hämähäkkimiehen tarinoita kautta aikojen, ja ainakin itse jaksan uskoa että uudet kirjoittajat tarjoavat omintakeisia, nykyaikaan soveltuvia mutta silti menneisyydelle kumartavia visioitaan kloonisotkunkin vuosista, aivan kuten heitä edeltävät kirjoittajat ovat tarjoilleet sitä edeltävistä aikakausista, toki vaihtelevin tuloksin (Mefisto). En nyt siis tarkoita että Hämähäkkimies olisi mitenkään puhkeamassa kukkaan tms. mutta että ainakin itse luen ensin ja haukun sitten vasta jäljestä päin.

trendkiller

  • Jäsen
  • Viestejä: 385
  • Kvaak!
Vs: Ulkomaiset Spider-Manit *SPOILER*
« Vastaus #352 : 10.12.2010 klo 18:11:54 »
Mahtava homma, että Gauntlet näytetään kokonaan. Täydet pisteet Egmontille siitä. Muutenkin tuon kokonaisuuden jälkeen ei varmaan paljoa pysty hyppimään, sen verran tärkeitä numeroita tulossa mutta ne ovat sitten vuoden 2012 juttuja.
« Viimeksi muokattu: 10.12.2010 klo 18:13:29 kirjoittanut trendkiller »
Welcome back, Frank.

Doctor Phantomizer

  • Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Viestejä: 6 253
  • Bite from the dust til the dawn
Vs: Ulkomaiset Spider-Manit *SPOILER*
« Vastaus #353 : 12.01.2011 klo 20:18:03 »
Kuinka pitkä tuo Hämiksen "The Gauntlet" tulee olemaan?

Koita pysyä oikeissa ketjuissa...ja voisit googlettaa ennen kuin kysyt.

Mutta siis numerosta #611 numeroon #633. Eli 23 numeroa eli 11,5 suomi-numeroa, joista 1,5 jo mennyt eli jäljellä 10 numeroa. Eli loppu vuosi on yhtä numeroa lukuunottamatta The Gauntletin numeroita, eli yksittäisiä, yleensä 2-3 numeron pituisia tarinoita. Joulukuussa nähdään näillä näkymin The Gauntletin jatkon, Grim Huntin 2 ekaa osaa ja ensi vuoden Tammikuussa saadaan 2 muuta osaa.

Ellei sitten aiemmin mainittu TASM:n kaikkien numeroiden julkaisu tarkoita sitä että julkaistaan myös nuo Stan Leen jutut, "Hunting the Hunter" tarina ja muut lyhärit yms. Mutta yleensä nuo on skipattu. Joe Kellyn "The Walk" lyhäri oli mielestäni ihan hyvä. Muuten nuo ovat aika turhaa tavaraa.
« Viimeksi muokattu: 12.01.2011 klo 20:19:57 kirjoittanut Michael Riddle »
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Doctor Phantomizer

  • Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Viestejä: 6 253
  • Bite from the dust til the dawn
Vs: Ulkomaiset Spider-Manit *SPOILER*
« Vastaus #354 : 16.01.2011 klo 05:42:00 »
Maku muuttuu vuosien saatossa, monet pitävät tästä uudesta tyylistä joka on pahimmillaan kuin valokuvia katsoisi ja joille Ditkon jne Hämikset olisivat kauhistus.

Minusta Azaceta on kaukana Ditkosta. Ensinnäkin, jotta kuvat olisivat edes selkeän näköiset, niistä pitäisi ottaa värit ja tussaus pois kokonaan. Sittenkin ne kelpaavat vain luonnokseksi.

Ditkon tyylissä sen sijaan on semmoista tiettyä kotona tehdyn henkeä jota löytyy myös Joe Shusterin Teriksistä, jossa piirtäjä pistää parastansa vaikka ei olekaan teknisesti erityisen hyvä. Minusta Azacetan tuhertelu on pilkka näitä visionäärejä ja heidän tyyliään kohtaan.

Ok numero tämä ykkönen, mutta en ymmärtänyt, että kukaan olisi houkutellut Elektroa Hämiksen kimppuun, eli tarinan liittyminen Kujanjuoksu-kokonaisuuteen jäi hämäräksi.

Selviää ensinumerossa.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Doctor Phantomizer

  • Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Viestejä: 6 253
  • Bite from the dust til the dawn
Vs: Ulkomaiset Spider-Manit *SPOILER*
« Vastaus #355 : 13.07.2011 klo 23:44:39 »
Olenko ainut, josta olisi ollut ihan vänkää nähdä kyberraajoilla varustettu, sankariinsa Hämähäkkimieheen pettynyt Flash Thompson riehumassa kaupungilla?

No jaa, ehkä kuulostaa liikaa 70-luvun juonikuljetukselta.

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Tina DeMona

  • Pervo Örvelö
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 604
Vs: Ulkomaiset Spider-Manit *SPOILER*
« Vastaus #356 : 16.07.2011 klo 00:32:34 »
Jahha. No. Arvasin siis oikein...! Tavallaan...

VesaK

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 556
  • Kuka mitä häh?
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Riffe

  • Man of Tomorrow
  • Jäsen
  • Viestejä: 660
Vs: Ulkomaiset Spider-Manit *SPOILER*
« Vastaus #358 : 02.08.2011 klo 09:55:06 »
Jos ei halua spoilaantua, niin pysykää kaukana seuraavasta linkistä, sillä siellä on jotain yllättävää seuraavasta Ultimate Spider-Manista, kas tässä.

Doctor Phantomizer

  • Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Viestejä: 6 253
  • Bite from the dust til the dawn
Vs: Ulkomaiset Spider-Manit *SPOILER*
« Vastaus #359 : 02.08.2011 klo 21:04:44 »
Tuon uutisen olisi voinut laittaa tuonne Päivän planeettaan tai Spoileri threadiin...
Mutta siis hyvin mielenkiintoinen ratkaisu Marvelilta. Minäkin vihdoin kiinnostuin. Death of Spider-Man tuntui minusta typerältä ratkaisulta. Toivottavasti uusi hahmo jää pysyvästi USM:n kuvioihin myös alkuperäisen paluun jälkeen. Ja kyllä, olen varma että Peter palautetaan.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.