Kirjoittaja Aihe: Kostajat  (Luettu 77713 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sampsa Kuukasjärvi

  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 4 828
Vs: Kostajat
« Vastaus #120 : 03.07.2011 klo 10:36:56 »
Tietääkö kukaa koska kakkosnumero löytyy lehtipisteistä?

No numero yksihän on myynnissä enää tänään. Kannessa lukee palautusviikoksi ensi viikko eli viikko 27.

Toinen numero ilmestyy ensi keskiviikkona 6.7. Egmontin julkaisut ilmestyvät yleensä keskiviikkoisin.

EDIT. Ykkösnumpan myyntiaika on siis vain kolme viikkoa niin kuin tämän ketjun aiemmista viesteistä selviää. Vielä tänään ehtii ostaa sen!
« Viimeksi muokattu: 03.07.2011 klo 14:53:18 kirjoittanut Sampsa Kuukasjärvi »

Riffe

  • Man of Tomorrow
  • Jäsen
  • Viestejä: 660
Vs: Kostajat
« Vastaus #121 : 06.07.2011 klo 16:09:40 »
No numero yksihän on myynnissä enää tänään. Kannessa lukee palautusviikoksi ensi viikko eli viikko 27.

Toinen numero ilmestyy 6.7. Egmontin julkaisut ilmestyvät yleensä keskiviikkoisin.

EDIT. Ykkösnumpan myyntiaika on siis vain kolme viikkoa niin kuin tämän ketjun aiemmista viesteistä selviää. Vielä tänään ehtii ostaa sen!
Perhanan perhana!

Tänään Sokoksella suorastaan hyppi silmille nro. 2, ja olin hoomoilasena että missä välissä ensimmäinen numero on muka ilmestynyt. Siitä ei kassatätikään tiennyt, eikä divaari Lukulaarissakaan ollut mitään tietoa ensimmäisestä numerosta.

Pitää vissiin etsiä Huuto.netistä, tai jos joku täällä haluaa omastaan luopua korvausta vastaan, niin heittää vaikka peeämmää minulle.

Korro

  • Ja kumppanit.
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 381
Vs: Kostajat
« Vastaus #122 : 06.07.2011 klo 17:03:09 »
2/11,käsitelty.Tuntuu (taas) että olen liian aikuinen lukemaan supersankari rymistelyä.
Ennenkin tähän mielikuvaan olen törmännyt,silti suosittelen kaikille Kostajien numeroita.
Kello- viiden- tee.

Sampsa Kuukasjärvi

  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 4 828
Vs: Kostajat
« Vastaus #123 : 06.07.2011 klo 18:34:27 »
Perhanan perhana!

Tänään Sokoksella suorastaan hyppi silmille nro. 2, ja olin hoomoilasena että missä välissä ensimmäinen numero on muka ilmestynyt. Siitä ei kassatätikään tiennyt, eikä divaari Lukulaarissakaan ollut mitään tietoa ensimmäisestä numerosta.

Voi voi, myöhästyit muutaman päivän. Yritettiin kovasti mainostaa tässä ketjussa. Aikakoneesta olisi hyötyä.

Ensimmäisestä numerosta saattaa tulla pieni harvinaisuus, koska sana lehdestä ei ole vielä kiirinyt kaikkialle ja koska numero oli vain kolme viikkoa myynnissä (lisenssin myöhästymisen takia). Näin, että kioskien hyllyihin jäi sunnuntaina monia kappaleita myymättä. :(

En kerennyt lukemaan uutta numeroa, mutta painoasu näyttää aika tummalta. Itse tarina vaikuttaa pirteältä niin kuin minusta jo aiemmassa numerossa. Sivuja ei ole poistettu.
« Viimeksi muokattu: 06.07.2011 klo 18:38:45 kirjoittanut Sampsa Kuukasjärvi »

Riffe

  • Man of Tomorrow
  • Jäsen
  • Viestejä: 660
Vs: Kostajat
« Vastaus #124 : 07.07.2011 klo 01:51:02 »
Voi voi, myöhästyit muutaman päivän. Yritettiin kovasti mainostaa tässä ketjussa. Aikakoneesta olisi hyötyä.
Vaikka rekisteröidyin tänne jo jonkun aikaa sitten, en ole käynyt täällä kuin kerran tai pari. Vasta kun törmäsin tuohon Kostajien toiseen numeroon, pomppasi asiantunteva Kvaak heti mieleeni.

Muutenkin olisi tarkoitus olla aktiivisempi. :)

Ja ettei menisi täysin offiksi, niin edelleen olen valmis ostamaan tuon ensimmäisen numeron nimellistä summaa vastaan.

kespa

  • Jäsen
  • Viestejä: 839
  • Iron Knights - Tulossa maaliskuussa 2014
Vs: Kostajat
« Vastaus #125 : 07.07.2011 klo 10:56:32 »
Vaikka rekisteröidyin tänne jo jonkun aikaa sitten, en ole käynyt täällä kuin kerran tai pari. Vasta kun törmäsin tuohon Kostajien toiseen numeroon, pomppasi asiantunteva Kvaak heti mieleeni.

Muutenkin olisi tarkoitus olla aktiivisempi. :)

Ja ettei menisi täysin offiksi, niin edelleen olen valmis ostamaan tuon ensimmäisen numeron nimellistä summaa vastaan.
Eilen oli ykkösnumeroa kakkosen ohella vielä Tampereen Akateemisessa. Käy kattomassa löytyiskö vielä

Vincent

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 186
Vs: Kostajat
« Vastaus #126 : 07.07.2011 klo 13:40:22 »
Kakkosnumero ei ollut edelliseen verrattuna mitään järin ihmeellistä, mitä nyt alussa oli ihan jees mättökohtaus. Nyt minuakin alkoi pistämään silmään se, että hahmot toistavat saman asian vähintään kaksi kertaa ja muutenkin jankkaavat koko ajan, get to the action dammed!
Lisäksi ärsytti kovasti kuinka helposti kakara-kostajat peittosivat oikeat. Okei, Rautamies on aika riippuvainen haarniskastaan enkä tiedä kuinka vahva/kestävä BuckyKapu on verrattuna SteveKapuun, mutta Wolverine on ottanut iskuja Hulkilta ja Ihmepoika vaikuttaa myös aika kovalta luulta (tämän väitteen perustan siihen, että tämä viskeli Ihme- ja Titaanimiestä .)
Toivottavasti viimeinen numero räjäyttää pankin ja antaa kunniallisen päätöksen Kostajien Suomivisiitille (toivon toki sen jatkuvan, mutta en päästä odotuksia liian korkeiksi).

P.S. Voisiko joku kertoa keitä ovat Tuhon ratsumiesten punainen hyyppä ja John Killraven?

Doctor Phantomizer

  • Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Viestejä: 6 253
  • Bite from the dust til the dawn
Vs: Kostajat
« Vastaus #127 : 07.07.2011 klo 18:51:28 »
P.S. Voisiko joku kertoa keitä ovat Tuhon ratsumiesten punainen hyyppä ja John Killraven?

Punainen Hulk. Rulk. Pulk. Red Hulk.
Helpostihan tuon tunnistaa...

http://en.wikipedia.org/wiki/Killraven

"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Kostajat
« Vastaus #128 : 08.07.2011 klo 22:25:16 »
Täällä eka lehti oli vielä tiistaina myynnissä mutta keskiviikkona oli tullut uusi numero (jonka taakse oli Mustis piilotettu eli ei näkynyt yläosasta kuin Mustanaamio ja loppu yläkännesta).

Kakkosnumero ostettu muttei vielä luettu.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Riffe

  • Man of Tomorrow
  • Jäsen
  • Viestejä: 660
Vs: Kostajat
« Vastaus #129 : 09.07.2011 klo 01:58:40 »
Kävin tänään metsästämässä ensimmäistä numeroa, tuloksetta. Myymättä jääneet kappaleet lähtivät takaisin sinne mistä olivat tulleetkin.

En vain muistanut kysyä tahoa, mihin nämä lehdet päätyvät. Osaako joku sanoa? Ja mitä myymättä jääneille lehdille tehdään, laitetaan kylmästi silppuriin?

Spunkmeyer

  • Jäsen
  • Viestejä: 187
Vs: Kostajat
« Vastaus #130 : 09.07.2011 klo 09:23:46 »
En vain muistanut kysyä tahoa, mihin nämä lehdet päätyvät. Osaako joku sanoa? Ja mitä myymättä jääneille lehdille tehdään, laitetaan kylmästi silppuriin?

Sinne. Ilmekään ei värähdä kun tulevaisuuden keräilykappaleet tuhotaan jo alkuunsa.
PIRATE CREW - We Don't Innovate. We Imitate.

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Kostajat
« Vastaus #131 : 09.07.2011 klo 21:15:21 »
Sinne. Ilmekään ei värähdä kun tulevaisuuden keräilykappaleet tuhotaan jo alkuunsa.

1 kappale saattaa jäädä arkistoon (ja sekin sitten myöhemmin digitoidaan ja ei-digi tuhotaan).

Tällä hetkellä ei ole yhtäkään kappaletta huudossa (muita Kostajien julkaisuja on kaikilta vuoskymmeniltä).
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Curtvile

  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 15 778
Vs: Kostajat
« Vastaus #132 : 11.07.2011 klo 19:56:29 »
Ja ettei menisi täysin offiksi, niin edelleen olen valmis ostamaan tuon ensimmäisen numeron nimellistä summaa vastaan.

tuota noin...paikallisessa oli Kostajia molempia numeroita joten nappasin sitten ykkösnumeron.
Jos sinulla on jo asia klaari niin ei hätää, on kymmenvuotias jälkikasvukin.

Petteri Oja

  • Juudas itselleen
  • Jäsen
  • Viestejä: 8 146
Vs: Kostajat
« Vastaus #133 : 11.07.2011 klo 20:58:22 »
Turussa Kupittaan Citymarketissa oli useampi kappale kumpaakin numeroa.

Sampsa Kuukasjärvi

  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 4 828
Vs: Kostajat
« Vastaus #134 : 11.07.2011 klo 23:38:11 »
Mukavaa kun numeroa on vielä mattimyöhäsille. Itse ostaisin muutaman ylimääräisen kappaleen myyntiä varten, jos näkisin sellaisia.

Myös toinen numero viihdytti minua. Sankareilla on tehtävässään ainakin haastetta!
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
Moni sankari sai esittää taitojaan. Nyt oli johdantotekstissä selitetty Rogersia ja Kapua.

Minustakin Kostajien lapset nujersivat Kostajat liian helposti. Sekin vaivasi, kun Maria Hill ja Kapu kutsuvat Noh-Varria aika epäkunnioittavasti avaruuspojaksi.