Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Sarjakuvan vajavainen historia (24.05.2017 klo 06:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
17.08.2017, klo 00:33:33

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
457140 viestiä 10165 aihetta kirjoittanut 7179 jäsentä. Uusin jäsen: Ankalliskirjasto
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Aku Ankka ja kumppanit
| | |-+  Uusi jäsen tai vieras, lue tämä
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Uusi jäsen tai vieras, lue tämä  (Luettu 77782 kertaa)
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #15 : 04.01.2008, klo 16:10:06 »

On niitä ollut muitakin. Pitäisikö arvonimet palauttaa? Viestittäkää palauteosioon jos on tarvetta, ja perustelkaa myös.
tallennettu

massamaahinen
Barksisti
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #16 : 03.06.2008, klo 13:52:44 »

Voiko uusi jäsen lähettää mailitse tai yksityisviestin kautta artikkelinjulkaisupyynnön jos haluaa  aloittaa keskustelun?  Voihan uudella tulokkaalla olla vaikka kuinka hyvä aihe aloitettavaksi. Kuten keskustelua Pelle pelottoman Pikku Apulaisesta ja tämän elämästä joka on itseasiassa aika mielenkiintoinen. Tai vaikka muutenkin Barksin taustatarinoista jutustelua. Barks harrasti paljon tuollaista taustalla tapahtuvaa tarinaa.  Markku Kivekkään kanssa vietimme paljon aikaa niistä keskustellen.
tallennettu
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #17 : 06.06.2008, klo 01:45:26 »

Voiko uusi jäsen lähettää mailitse tai yksityisviestin kautta artikkelinjulkaisupyynnön jos haluaa  aloittaa keskustelun? 

Tässä tai mailitse mulle suoraan tai yksärillä.

Yksäri on nopeampi kuin maili. Mutta jos haluat aloituksen, niin eikun tähän ketjuun vain niin jaan sen omaansa. Kerron sitten uudessa ketjussa kuinka olin jo päättänyt ottaa Pikku Apulaisen tatuoinniksi, mutten ottanutkaan.
tallennettu

Niku Kipittäjä
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #18 : 23.09.2008, klo 19:20:05 »

Omasta mielestäni ihan hyvä juttu, ettei me "uudet jäsenet" voida aloittaa uusia keskusteluja. Esimerkiksi Aku Ankka -lehden sivustolla www.akuankka.fi löytyy myös foorumi, siellä kaikki voivat aloittaa uusia keskusteluja. Ja lopputulos on se, että joka viikko tulee uusia "Miten voi tehdä hymiöitä?" ja "Kumpi on parempi, Carl Barks vai Don Rosa?" -keskusteluja. Siellä voitte aloittaa uusia keskusteluja, jos huvittaa. Mutta ihan hyvä ensin tutustua keskustelupalstaan kunnolla, ennen kuin aloittaa uusia viestiketjuja.
tallennettu
Ankkeli
Uusi jäsen
*
Poissa

Elämme kovia aikoja ystävä hyvä

« Vastaus #19 : 15.12.2008, klo 17:55:39 »

Olen samaa mieltä (melkein kaikkien) kanssa. Nimittäin on paljon järkevämpää
että uudet käyttäjät ja vieraat EIVÄT saa aloittaa
uusia aiheita. Sillä eräs "kaverini" laittoi Ankkikseen
aiheen: Ankis o mailman paras paika. Elikkä uusien käyttäjien
pitää näemmä osoittaa, että he eivät aloita mitään kulpytikulp
aihetta. Vai?
tallennettu

Terve, ja heipä hei!
Doctor Phantomizer
Kesyttämätön outolintu
Jäsen
Poissa

Bite from the dust til the dawn

« Vastaus #20 : 16.12.2008, klo 04:04:33 »

Ihan hyvä juttu minunkin mielestäni (Hei, en edes tiedä tätä kirjoittaessa että oliko se uusi jäsen status jo mennyt pois. Ketä kiinnostaa? Cheesy Kvaakissa on niin paljon keskusteluja ja galleriakuvia, ettei tuota kerkeä kukaan loppujen lopuksi miettimään. ) että asia on näin.

Minun uteliaisuus heräsi muuten nyt:

Miten pääsee nk. "Kvaakin työryhmään" (toimittajat, yllä-pitäjät yms.), ja mitäs tarkalleen ottaen tuo muuten sisältää? (Tiedän että tämä kysymys nyt tuskin kuuluisi tähän ketjuun.) Noin siis suurinpiirtein? Yksityiskohtia tuskin ymmärtäisinkään, mutta kiinnostaapa tietää muuten tuo toimenkuva...

Edit. Huomasin että tämä on 439 viestini, ja olen ylittänyt rajan jo siis kohta jo 9x.
« Viimeksi muokattu: 16.12.2008, klo 04:06:43 kirjoittanut Michael Alex Diana Riddle » tallennettu

"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #21 : 16.12.2008, klo 12:07:55 »

Tiedän että tämä kysymys nyt tuskin kuuluisi tähän ketjuun

Tiesit ihan oikein.
Mutta kerro yksärillä miten olisit tarpeellinen Kvaakin ylläpitoon, niin katsotaan.
tallennettu

Doctor Phantomizer
Kesyttämätön outolintu
Jäsen
Poissa

Bite from the dust til the dawn

« Vastaus #22 : 16.12.2008, klo 16:47:29 »

Lainaus
Mutta kerro yksärillä miten olisit tarpeellinen Kvaakin ylläpitoon, niin katsotaan.

En nyt kyllä ihan tuota tarkoittanut, että itte tuosta hommasta välttämättä kiinnostunut. Enhän niin kuin mainitsin, edes tiedä mitä kaikkea sekin tehtävä sisältää.  Cheesy Kaipa tuokin mainitaan jossain. Saan helposti näin nopeasti syyt miksi minua tuohon tehtävään ei kannata ottaa vaikka joku päivä hetken mielenhäiriössä toisin sanoisinkin.  Cheesy
tallennettu

"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #23 : 16.12.2008, klo 17:57:28 »

En nyt kyllä ihan tuota tarkoittanut, että itte tuosta hommasta välttämättä kiinnostunut. Enhän niin kuin mainitsin, edes tiedä mitä kaikkea sekin tehtävä sisältää.  Cheesy Kaipa tuokin mainitaan jossain. Saan helposti näin nopeasti syyt miksi minua tuohon tehtävään ei kannata ottaa vaikka joku päivä hetken mielenhäiriössä toisin sanoisinkin.  Cheesy

Kiinnostuneet voivat lähestyä ylläpitoa täällä.
tallennettu

hoikolikok
Sarjisfani
Uusi jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #24 : 05.04.2009, klo 12:03:21 »

No, kyllähän noihin muihin voi yhä kirjoittaa...
ja muita Akkari aiheisia keskustelupalstoja on myös Aku Ankan virallisilla sivuilla, mutta se on aika huono, siellä seikkailee lähinnä Ala-aste ikäisiä, jotka tekevät suunnilleen tälläisiä keskusteluja: "Kumpi on parempi: Aku vai Roope?" Siksi en nykyään itsekkään käy siellä.
tallennettu
Duke Duck
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #25 : 23.04.2009, klo 18:01:53 »

No, kyllähän noihin muihin voi yhä kirjoittaa...
ja muita Akkari aiheisia keskustelupalstoja on myös Aku Ankan virallisilla sivuilla, mutta se on aika huono, siellä seikkailee lähinnä Ala-aste ikäisiä, jotka tekevät suunnilleen tälläisiä keskusteluja: "Kumpi on parempi: Aku vai Roope?" Siksi en nykyään itsekkään käy siellä.

Joo, on huomattu. Itse olen siellä aika paljonkin kirjoitellut ja olen huomannut että täällä homma toimii paljon paremmin. Aku Ankan sivuilla tulee koko ajan uusia keskusteluja samoista aiheista ja alkuperäiset topicit hukkuvat massaan. En ole vielä kovin paljoa kirjoitellut täällä, mutta keskusteluja on tullut luettua. Tyydyn vastaamaan olemassa oleviin keskusteluihin, koska niitä on jo aika paljon.
tallennettu
VesaK
Avustava toimittaja
*
Poissa

Onpa tässä outo juttu.

« Vastaus #26 : 31.07.2009, klo 00:09:13 »

Saan helposti näin nopeasti syyt miksi minua tuohon tehtävään ei kannata ottaa vaikka joku päivä hetken mielenhäiriössä toisin sanoisinkin. 

Sanoisinpa jopa että ei tarvitse pelätä moista osallesi. Katsotaan vaikka n. 10 vuoden päästä uudelleen.
tallennettu

“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #27 : 14.05.2010, klo 11:09:18 »

Uudet jäsenet saavat nyt aloittaa ketjuja. Jos menee taas plörinäksi, nin oikeudet otetaan pois.
tallennettu

Janne
Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
Valvoja
Poissa

Hornan kekäleet!

« Vastaus #28 : 28.05.2010, klo 08:35:19 »

Ihmettelinkin kun pari uutta, mielestäni turhaa, ketjua ilmestyi. Voivoi, ennen oli kaikki niin paljon paremmin.
tallennettu

"Tex-tieteen yli-morisco"
kuriton
Mad and Grazy
Uusi jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #29 : 19.07.2010, klo 20:41:44 »

olen uusi ja en osaa lähettää yksityis viestejä,onko tässä hommassa joku sellainen että niitä ei voi lähettää ennen 5o viestiä?ja voiko täällä pyytää kaveriksi?tulin vasta ja heti kysyn apua,että olen avuton Cheesy
tallennettu

mikseivät ihmiset käsitä,että hulluilla on  aina hauskempaa?
Sivuja: 1 [2] 3 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: