Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Ritari, aseenkantaja ja Bois-Mauryn tornit (31.10.2017 klo 10:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
20.11.2017, klo 09:23:49

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
460292 viestiä 10204 aihetta kirjoittanut 7208 jäsentä. Uusin jäsen: Prunus Padus
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Kvaak.fi
| |-+  Palaute & uudistukset
| | |-+  Arvonimet ja viestimäärä
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Arvonimet ja viestimäärä  (Luettu 3151 kertaa)
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

Sukupuoli: mies

« : 12.10.2005, klo 23:44:36 »

Kukaan ei ole ilmeisesti napissut että ennen tätä vuotta rekisteröityneiden "arvonimi" ei ole noussut.

Yli 50 viestillä on "jäsen", yli 200 viestillä "vanha jäsen", yli 500:lla "tosi aktiivi" ja yli 1000:lla "sarjakuvaguru". Tai pitäisi olla, mutta jostain syystä tämä toimii vain tänä vuonna rekisteröityneillä. Ylläpidolla on erikseen myönnetyt arvonimet, joten ainoa varsinainen sarjakuvaguru on meillä Tertsi.

2003-2004 mukaan tulleet ovat olleet "vain" jäseniä vaikka monilla olisi tosiasiassa korkeampi arvonimi. Ei sillä tosin mitään etuja saa jos arvonimi nousee että älkää välittäkö. Mutta joku jolla on riittävät oikeudet, voisi katsoa voiko tuota bugia korjata. Juha?
tallennettu

tertsi
Vieras
« Vastaus #1 : 13.10.2005, klo 00:37:14 »

Mä en halua olla sarjakuvaguru!
Eikö voisi keksiä kuvaavamman arvonimen. Arvonimen, joka kertoisi, että henkilö on väsännyt karmean määrän viestejä paremman tekemisen puutteessa. Miten olisi
"sarjakuvamaanikko" tai joku vastaava?

EDIT:
Kvaakmaanikko
tallennettu
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #2 : 13.10.2005, klo 09:15:09 »

Se on vissiin helpompi muuttaakin.
tallennettu

X-men
Jäsen
Poissa

Comics costs too much, damned!!!

« Vastaus #3 : 13.10.2005, klo 15:16:10 »

EDIT:
Kvaakmaanikko

Quackmaniac.
tallennettu

There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.
Kapteeni Kenguru
Groupie
Jäsen
Poissa

¿Cuándo se come, aquí?

« Vastaus #4 : 13.10.2005, klo 15:50:03 »

Onko kovinkaan tarpeellista yleensäkään jakaa, tai ainakin pitää näkyvästi esillä noita arvonimiä?
Kun sellaistakin on nähty, että se saattaa innostaa varsinkin nuorempia käyttäjiä kasvattamaan viestisaldoaan muutaman sanan tai hymiön sisältävillä viesteillä.
Kaikki kun eivät vielä ole sisäistäneet sitä asiaa, ettei viestien määrä ratkaise vaan se sisältö. Kyllä mun mielestä "sarjakuvagurun" arvonimen ansaitsee paremminkin se, joka kirjoittelee perusteltuja mielipiteitä sekä tutkittuja faktoja sisältäviä viestejä vaikkapa uutuusalbumeista, kuin että tuhannella hymiö- ja "onx manga ziizti???" -viestillä sen saisi automaattisesti.

Myöskin sen viestien määrän voisi piilottaa profiiliin, tai tehdä niin että vain hakemalla näkisi kunkin henkilön postausten määrän. Tämä saattaa osaltaan hillitä turhimpien viestien lähettämistä.
"Lällällää, mulla onkin tilillä viissataa viestii, oon kovempi ku sää!"

Mutta mikäpä mä olen vierestä neuvomaan. Tai no, nuo tittelit voisivat mennä vaikkapa seuraavasti:
alle 50 viestiä = Pokemon
50-199 viestiä  = Hessu Hopo
200-499 viestiä = Jussi Jänis
500-999 viestiä = Tappajakondomi
yli 1000 viestiä  = Nemi
tallennettu

POLKU PYÖRÄ VARKAAT KURIIN!!1

http://www.youtube.com/user/Satelliittifillari
X-men
Jäsen
Poissa

Comics costs too much, damned!!!

« Vastaus #5 : 13.10.2005, klo 17:31:59 »

Myöskin sen viestien määrän voisi piilottaa profiiliin, tai tehdä niin että vain hakemalla näkisi kunkin henkilön postausten määrän. Tämä saattaa osaltaan hillitä turhimpien viestien lähettämistä.
"Lällällää, mulla onkin tilillä viissataa viestii, oon kovempi ku sää!"

Mutta mikäpä mä olen vierestä neuvomaan. Tai no, nuo tittelit voisivat mennä vaikkapa seuraavasti:
alle 50 viestiä = Pokemon
50-199 viestiä  = Hessu Hopo
200-499 viestiä = Jussi Jänis
500-999 viestiä = Tappajakondomi
yli 1000 viestiä  = Nemi

Olet oikeassa sillä nuoremmat saattaisivat alkaa aiheuttamaan lisää harmaita hiuksia valvojille alkamalla massapostittamaan jokaiseen topicciin pelkkää roskaa. Arvonimi-ehdotukseksi eivät ihan natsaa.
tallennettu

There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #6 : 13.10.2005, klo 18:05:01 »

Onko kovinkaan tarpeellista yleensäkään jakaa, tai ainakin pitää näkyvästi esillä noita arvonimiä?
Kun sellaistakin on nähty, että se saattaa innostaa varsinkin nuorempia käyttäjiä kasvattamaan viestisaldoaan muutaman sanan tai hymiön sisältävillä viesteillä.

Tuota on yritetty monta kertaa, valvojat napsivat turhat viestit pois. Ne kyllästyvät pian. Poistetut viestit putoavat myös saldosta pois.
tallennettu

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: