jokela kiitos kommenteista. C. Frost on kyllä aika äijä, en ole paljon tuotantoon tutustunut mutta näkemäni vaikuttaa oikeen pätevältä.
Tossa "waterlope" projektissa oli tosi hyvä AD, antoi paljon hyviä parannusehdotuksia, tosi mukava projekti siinäkin mielessä, että olin aika kaukana omasta "mukavuusalueestani".
rama hienoa linjaa. Eksyin tossa jokupäivä sitten katsomaan portfoliotasi (portfolioanne?) ja hyviä juttuja oli sielläkin. En nyt keksi mitään rakentavaa kritiikkiä, muuta kuin, että laita lisää
monitor Kivan näkönen kisu. Jotenkin jäin kaipailemaan loppu kroppaa ja vasenta tassua, muuten näyttää tosi luonteikkaalta.
psychic kiitos kritiikeistä! tossa briiffissä luki, että piti olla sateenkaarimainen väritys(mitä se nyt sit tarkottaakin), sekä liioiteltu antiloopin sekä veden elävien fysiologiaa. Siitä olisi pitänyt tulla muutaman sadan polyn hahmo tollaseen Final Fantasy tyyppiseen rpg:hen.
Mukavaa, että joitain yhteyksiä DIG pelin grafiikkaan löytyy, hyviä juttuja siinä pelissä, vaikka en suoraan siitä referoinutkaan.
Mainitsemasi kritiikit ovat erittäin aiheellisia ja näin jälkeenpäin hävettää kaatsellakkin hieman noita luonoksia. Luonnos numero 2 valittiin lopputuotteeseen pää, sekä 1 luonnoksesta kroppa. Liitän oheen sen "viimeistellyn" version, vaikka aika loppuikin hieman kesken sitä tehdessä...
en näin nopeasti löytänyt tekemiäsi kuvia kritisoitavaksi, mutta kävin katsomassa kotisivujasi. Hyviä juttuja, joista mieleisemmäksi jäi teoksesi
Conditioning 2005 jota olisin katsonut olisin katsonut mielelläni isompanakin versiona.
Helge mukavasti olet saanut liikettä ja muotoa vangittua noihin piirroksiin. Moneko minuutin poseerauksia oli alastonta piirtäessänne? Kipsissä olisi voinut ehkä hieman hakea tasoja enemmän valooreillä.
Omia:
waterlope final
still life
jaa-a
Carvaggion bacchus tutkielma
pingiinejä valokuvasta
elävästä mallista, noin 15 min.
enempiä en viiti tähän spammailla