Kirjoittaja Aihe: Luonnokset  (Luettu 608949 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

HTH

  • Jäsen
  • Viestejä: 59
Vs: Luonnokset
« Vastaus #1260 : 25.10.2007 klo 21:47:27 »
Tekee mieli katsoa "Das Boot", kun tutkii AapoKin sukellusvenekuvia, hauskan rento tyyli.
Tämä on hahmoluonnos tietokoneanimaationa toteutettavaksi suunniteltuun yritysfilmiin, joka ei ikävä kyllä koskaan toteutunut. Parisenkymmentä hahmoluonnosta tuli tuotannon yhteydessä tehtyä. Jonkinlainen muinaissuomalainen heimopäällikkö siis kyseessä. Yleensä en luonnoksia kovin kauan säästä, mutta tähän itse tykästyin. Vuodelta -02.
« Viimeksi muokattu: 25.10.2007 klo 22:22:34 kirjoittanut HTH »

Hudu

  • Jäsen
  • Viestejä: 24
Vs: Luonnokset
« Vastaus #1261 : 25.10.2007 klo 23:15:50 »
Aapokilla on tulee todella hyvä tunnelma ja tilannekuvaus noissa kuvissa. Itsellä kuluu luvattoman paljon aikaa kun yritän miettiä kuvauskulmia sun muuta. HTH:lla on taas jälleen kerran hienoa jälkeä.

Sika

  • Jäsen
  • Viestejä: 763
Vs: Luonnokset
« Vastaus #1262 : 26.10.2007 klo 01:37:42 »
AapoK: mukava seurata sarjakuviesi etenimistä, olen katsellut sivellin luonnoksiasi, niissä on potentiaalia.

Arminen: väritetty hahmo toimii todella hyvin, nyt kun olet löytänyt tyylisi, niin eikun vaan sarjista kehiin.

Aloitin sarjakuvan tekemistä ja 4 sivua olisi luonnosteltuna. Yritän tällä kertaa tehdä ensin kaikki luonnokset valmiiksi ennen tussaamista. Saattaa vähentää uudelleen tussas määriä. Tarkoitus olisi saada jonkunlainen omakustanne lärpäke valmiiksi. Tässä kumminkin testi-tussaus raakaluonnoksen päälle.





« Viimeksi muokattu: 26.10.2007 klo 01:40:59 kirjoittanut Sika »

AapoK

  • Jäsen
  • Viestejä: 589
Vs: Luonnokset
« Vastaus #1263 : 29.10.2007 klo 16:57:55 »
HTH:n hahmoluonnos on varsin komea. Gallerian puolella olevat kuvasi ovat saaneet allekirjoittaneen ihastelemaan pitkään ja hartaasti. Varsinkin sitä Flash Gordon-tyyliin tehtyä värillistä kuvaa.

Sika, hienoa että sarjakuva on työn alla. Jälki on vallan lennokasta ja tykkään henk. koht. siitä kovin. Värien kanssa tai ilman.

Ja jälleen laitan omaa materiaalia, mm. Diesel-moottorien keskeltä ja sähkömoottorihuoneesta tuli jonkinlaista kuvaa luonnosteltua.


J.Vehnä

  • Jäsen
  • Viestejä: 218
  • Kvaak!
Vs: Luonnokset
« Vastaus #1264 : 29.10.2007 klo 19:19:41 »
Tässä vähän kitarapoikia evästauolla. Lyijykynä ja phötöshöp.


Hudu

  • Jäsen
  • Viestejä: 24
Vs: Luonnokset
« Vastaus #1265 : 30.10.2007 klo 10:45:50 »
J. Vehnä tykkään kuvastasi todella paljon. Aihe lämmittää mieltä ja on erittäin hienosti/hauskasti toteutettu. Erityisesti mua alkoi huvittamaan tuo makkara, joka on sidottu kitaran kaulaan kiinni.  ;D Otitko mallia jostain tietystä bändistä, vai keksitkö hahmot vain päästä?

Ledsen Arkangel

  • Muukalainen
  • Jäsen
  • Viestejä: 14
  • Panzerstadt-Bayreuth
Vs: Luonnokset
« Vastaus #1266 : 30.10.2007 klo 12:09:08 »
Sialla on tosiaan miellyttävän letkeä tyyli.

AapoK:n sarjakuvasuunnitelma näyttää sangen kiinnostavalta.

Tässä pari hahmoluonnosta ja pala yhtä maalausvalmista piirrosta itseltäni.
Englanti kestää.

Arminen

  • Jäsen
  • Viestejä: 125
Vs: Luonnokset
« Vastaus #1267 : 31.10.2007 klo 17:37:55 »
joo. hyvä sika! Jvehnälle peukkua myös.


Qrpitza

  • Vieras
Vs: Luonnokset
« Vastaus #1268 : 04.11.2007 klo 22:35:15 »
Hahmo pelistä.

Oma edit: Tässä jo puoli vuotta olen yrittänyt saadaa naisen anatomiaan jotain järkeää. Pikku hiljaa olen pääsemässä tavoitteseeni.
« Viimeksi muokattu: 05.11.2007 klo 00:25:45 kirjoittanut Qrpitza »

tertsi

  • Vieras
Vs: Luonnokset
« Vastaus #1269 : 04.11.2007 klo 23:16:46 »
Hahmo pelistä.
Upea!
Onko sulla sarjakuvia tehtynä? Kiinnostaisi nähdä.

Onko tuo hahmo jostain tulevasta pelistä vaiko jostain jo olevasta?
« Viimeksi muokattu: 05.11.2007 klo 09:27:04 kirjoittanut Tertsi »

Qrpitza

  • Vieras
Vs: Luonnokset
« Vastaus #1270 : 05.11.2007 klo 00:19:45 »
Upea!
Onko sulla sarjakuvia tehtynä? Kiinnostaisi nähdä?

Onko tuo hahmo jostain tulevasta pelistä vaiko jostain jo olevasta?

Kiitos!

Juu tämä hahmo on Guild Wars pelistä, jota pelailen.  8]

Seuravassa UF numerossa pitäisi löytyä sarjakuva mitä olen just piirtämässä.

Samalla suunnittelen yhtä fantasia tarinaa, joka jossain vaihessa pitäisi ilmestyä sarjakuvana (toivottavasti värillisenä). Tästä sarjakuvasta minulla on myös suuret odotukset.


Beetlejuice

  • töhertelijä
  • Jäsen
  • Viestejä: 32
Vs: Luonnokset
« Vastaus #1271 : 05.11.2007 klo 15:01:05 »
Qurpitza: hyvää viivaa ja väritystä mutta anatomiassa ehkä hiukan vielä hiontaa. toi kaula on ehkä ihan skidisti liian pitkä ja hartiat liian leveät lantioon nähden jota tuskin on ollenkaan. kannattaa korostaa hieman lantiota enemmän joka mun mielestä lisää heti paljon naisellisuutta. mutta hyvältä näyttää noin muuten :)

jokela

  • sörsselsson
  • Jäsen
  • Viestejä: 777
  • .. I'm a devil in disguise ..
Vs: Luonnokset
« Vastaus #1272 : 08.11.2007 klo 15:02:38 »
Qrpitza .. teknillisesti häikäisevää jälkeä! Ja hiton nätti mimmi!

Mutta anatomia mättää, niinkö Beetlejuice jo huomautti, lantioo hieman leventäen, ja kaula .. mutta enempi pää! Koita vaikka phoshoppailla se suuremmaksi jopa 140 % tukkarajasta alaspäin [ei siis keskeltä klipattuu kuvaa] = sopusuhtaisuus kohenee ja kaula lyhenee. Kokeilemalla löytyy oikea suhde. Rintavarusteet *leviäisivät* oikeasti tuollaisen hihnan alla, ei siis olisi noin ympyräpyörykät ..kai. Hiukan maskuliininen .. mutta ei haitaksi.

Saakko pistää pelilehden sarjakuvasta tänne näytettä?


-- j --
He may look like an idiot and talk like an idiot but don't let that fool you. He really is an idiot.

Qrpitza

  • Vieras
Vs: Luonnokset
« Vastaus #1273 : 09.11.2007 klo 00:28:02 »
toi kaula on ehkä ihan skidisti liian pitkä ja hartiat liian leveät lantioon nähden jota tuskin on ollenkaan. kannattaa korostaa hieman lantiota enemmän joka mun mielestä lisää heti paljon naisellisuutta. mutta hyvältä näyttää noin muuten :)


Kiitos rakentavasta palautesta, myös Jokelalle.

Mutta pakko tunnustaa, etten ole teidän kanssa kaikessa samaa mieltä. Se on totta, että sen lantio on vääränlainen ja sitä voisi jotenkin leventää. Mutta kaulan ja pään suhteen olen eri mieltä. Ehkä, se voisi johtua hänen vaatetuksesta, että se antaa jonkilaisen väärän illuusion kaulan pituudesta. Koska yleensä kun aloitan piirtämään, minä aloitan rakentamaan anatomian ( luusto, lihakset jne.) jonka jälkeen uskon, että anatomian pitäisi pelata oikein.

Mutta haluaisin kuulla myös muidenkin mielipiteet kuvasta.


Toomio

  • Jäsen
  • Viestejä: 103
Vs: Luonnokset
« Vastaus #1274 : 09.11.2007 klo 09:18:31 »
Mutta kaulan ja pään suhteen olen eri mieltä. Ehkä, se voisi johtua hänen vaatetuksesta, että se antaa jonkilaisen väärän illuusion kaulan pituudesta.

Kaulan pituuden pitäisi olla naisihmisen koko pituudesta 1/24 osa. Eli jos henkilö on kuvassa 12 cm, niin kaulan pituus on noin puoli senttiä. Sinun kuvastasi noin äkkiä laskin, että kaulan pituuden pitäisi olla 1,2-1,5 cm. Nyt se on lähes 3 cm. Eli kyllä se ainakin jonkin verran on anatomisesti väärin.

Ja jos ei tissit ole kiveä, niin ne painuu.

Muuten pirun hieno.  8]