Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: 1942 / 100 – Thor Fredrics Nyhetsjournal (16.12.2017 klo 09:05:58)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
22.01.2018, klo 06:34:27

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
462574 viestiä 10238 aihetta kirjoittanut 7230 jäsentä. Uusin jäsen: Pekkakorhonen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvantekijöiden keskustelut
| |-+  Luonnokset, tekovaiheet ja suunnittelu
| | |-+  Luonnokset
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 178 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Luonnokset  (Luettu 456737 kertaa)
Hazart
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

YARRRR!

« Vastaus #60 : 30.03.2004, klo 15:28:29 »

Axuzin soltusta: Menit sitten muuttamaan sen hienon Dredd-kengän pienemmäksi etkös vain mennytkin?! Voih. Se oli hieno. Toistanko itseäni?

Onko Axuzkin tehnyt soltun... missä se on? Hehehe!
tallennettu

tolppis
Jäsen
Poissa

Cheers mates!

« Vastaus #61 : 30.03.2004, klo 15:29:10 »

Pahus. Tuli töitä. Ja alkoi nettikin jumittamaan. Nyyh. Pakko palata uudelleen tänne joskus viikolla...
tallennettu
tolppis
Jäsen
Poissa

Cheers mates!

« Vastaus #62 : 30.03.2004, klo 15:30:49 »

Oho. Sori. Kuka sen nyt teki? Kun menee immeiset ja nimimerkit aina sekaisin. S'on tämä mun muistini. Joka tapauksessa: jalka oli ekassa luonnoksessa ihan hyvä, etten sanoisi että vallan mainio. Tuli todellakin mieleen Dreddin saapas, et kai vaan...?
tallennettu
Zabbo
Jäsen
Poissa

« Vastaus #63 : 30.03.2004, klo 15:40:51 »

Eksyneenä kuljen valon ja varjon maassa...

Jokela, puhut muuten asiaa. Hieman pidempään ajattelemalla valon tulisi todellakin tulla jostakin yläoikealta. Siis turkin heijastusten perusteella. Viimeisin versio on tehty noin klo 0.20 viime yönä ja ajatus ei ehkä enää kulkenut kunnolla.
Täytyykin kokeilla maalata tausta ja samalla vaihtaa valon suunta tulemaan katsojaan nähden oikealta takaviistosta, ylhäältä. Tavallaan päinvastaisesta suunnasta kuin nyt.
Itseasiassa osa etualalla olevista puista on osittain maalattu päälle, mutta kauempana näkyvät ei. Kokeilut jatkuu.

Tämä on vähän tällaista yritys/erehdys-rumbaa kun ei ole aikaisempaa kokemusta digimaalauksista. Tuli muuten mieleen, jos kävisin ostamassa kangasliikkeestä palan tekoturkista, jota sitten voisi tutkia auringon valossa. Ei se nyt oikeaa eläimen turkkia korvaisi, mutta saisin edes hieman osviittaa valaistukseen.

Lights on! 8)
tallennettu

- Jokainen eilinen on uusi huominen -
Axuz
Jäsen
Poissa

Kvaak!

« Vastaus #64 : 30.03.2004, klo 15:51:26 »

Oho. Sori. Kuka sen nyt teki? Kun menee immeiset ja nimimerkit aina sekaisin. S'on tämä mun muistini.

Joka hemmetin kvaakkilaisenhan pitäis nyt jo viimeistään tietää, että Axuzin luuserius ei ole antanut toistaiseksi yhtäkään mahdollisuutta nähdä kvaakissa tämän tyhjäntoimittajan töitä! Ei sellaista saamatonta etanaa voi mitenkään sekoittaa kehenkään muuhun. Kynsien näyttämättömyyteni alkaakin pian olla jo legendaarista, mutta älkää pelätkö, en minä sitä tee siksi, että pääsisin Guinnesin kirjaan. Minä olen oikeasti aika löysä tapaus. Kattokaa ny hyvät immeiset tuonne ulos! Mikä ilma! On synti olla sisällä ja tehdä hommia tällaisena päivänä. Minäkin lopetan Kvaakkailun hetkeksi heti, kun olen kirjoittanut tämän ja lähden sitten ulos nauttimaan lämpimästi hyväilevistä auringonsäteistä. Menkää tekin. Kyllä niitä töitä ehtii skannailemaan myöhemminkin, mutta tuo sää tuolla ulkona ei odota! Menkää jo! All of U!!!! Tämä on käsky...  Grin
tallennettu
O.K.
Jäsen
Poissa

« Vastaus #65 : 30.03.2004, klo 16:05:33 »

...Kyllä niitä töitä ehtii skannailemaan myöhemminkin, mutta tuo sää tuolla ulkona ei odota! Menkää jo! All of U!!!! Tämä on käsky...  Grin
Ku ei kerkiä, ku pitäis tehä ennakkotehtäviä... penana pitäs olla perillä... ARGH.
tallennettu

irappan
Jäsen
Poissa

« Vastaus #66 : 30.03.2004, klo 16:11:58 »

Oho. Sori. Kuka sen nyt teki? Kun menee immeiset ja nimimerkit aina sekaisin. S'on tämä mun muistini.

Joka hemmetin kvaakkilaisenhan pitäis nyt jo viimeistään tietää, että Axuzin luuserius ei ole antanut toistaiseksi yhtäkään mahdollisuutta nähdä kvaakissa tämän tyhjäntoimittajan töitä! Ei sellaista saamatonta etanaa voi mitenkään sekoittaa kehenkään muuhun. Kynsien näyttämättömyyteni alkaakin pian olla jo legendaarista, mutta älkää pelätkö, en minä sitä tee siksi, että pääsisin Guinnesin kirjaan. Minä olen oikeasti aika löysä tapaus. Kattokaa ny hyvät immeiset tuonne ulos! Mikä ilma! On synti olla sisällä ja tehdä hommia tällaisena päivänä. Minäkin lopetan Kvaakkailun hetkeksi heti, kun olen kirjoittanut tämän ja lähden sitten ulos nauttimaan lämpimästi hyväilevistä auringonsäteistä. Menkää tekin. Kyllä niitä töitä ehtii skannailemaan myöhemminkin, mutta tuo sää tuolla ulkona ei odota! Menkää jo! All of U!!!! Tämä on käsky...  Grin

Blah. Kevät pitäisi kieltää. Mitä me sitten tehdään, kun kaikki kvaakkaajat ovatkin ulkona, eivätkä koneen ääressä datailemassa ja kirjoittamassa, eikä meillä enää ole edes sitä vähäistäkään sisältöä elämässämme.

Tiesittekös muuten, että eniten itsareita tehdään kai keväällä. Joku on ehdottanut, että se johtuu siitä, kun kaikki aina toitottavat sitä kevään ja orastavan kesän ihanuutta, mutta sitä itsemurhakanditaattia vaan ketuttaa se toisten iloisuus. Eli näyttäkää ja kuulostakaa surkeammilta. Saatatte pelastaa jonkun hengen. Ehkä.

No eiku tosissaan, kevät ja lämpö on ihan jees, paitsi esmes tänään, kun pitäisi kuluttaa kaunis päivä kirjoittaessa semmoinen konseptin kokoinen essee Hemingwayn Kirjavasta satamasta. Hotsittaisi aika vähäsen.
tallennettu

http://nappari.vuodatus.net/
"Muistan jokaisen minuutin lapsuudestani - olen vieläkin katkera."      -Daniel Clowes
"Kun täytän 46 ja ½ vuotta, perustan pilailupuodin!"      -Jorma Orava

Zabbo
Jäsen
Poissa

« Vastaus #67 : 30.03.2004, klo 16:14:28 »

Muuten ihan kiva ilma, mutta ainakin täälläpäin tuulee niin perkuleesti. Ajattelin lähteä katsomaan onko terassikausi jo avattu... Pitää varmaan juoda mallakset ihan sisätiloissa, ei ole kivaa jos tuuli puhaltaa vaahdot rinnuksille.  Wink
tallennettu

- Jokainen eilinen on uusi huominen -
Poissa

« Vastaus #68 : 30.03.2004, klo 16:55:10 »

Mulla on luonnosten kanssa niin ja näin. Usein teen luonnoksia vain omaksi huvikseni. Ja nekin sinikynällä joka ei skannerissa näy. Jos teen stripin, teen sen yleensä ilman luonnoksia. Niin on joskus pidempienkin tarinoiden kanssa. Nyyh Sad... pitäisi varmaan yrittää. Niin niistäkin voisi tulla jopa luettavia! Koska kun piirrän suoraan paperille voi kuva helposti epäonnistua. Ja sitten minä vaan huijaan itseäni, etten muka näe että se on huonosti!
tallennettu

Mitäsh minä shanoin... Vettähän she vain on...
Leo
Valvoja
Poissa

« Vastaus #69 : 30.03.2004, klo 17:04:12 »

Ville, voithan sä skannata sinikynäluonnoksen valokuvana... Niin mäkin teen kun haluan skannata luonnoksen.
tallennettu
jokela
sörsselsson
Jäsen
Poissa

.. I'm a devil in disguise ..

« Vastaus #70 : 30.03.2004, klo 17:22:18 »

Eksyneenä kuljen valon ja varjon maassa ... / ... / Tuli muuten mieleen, jos kävisin ostamassa kangasliikkeestä palan tekoturkista, jota sitten voisi tutkia auringon valossa. Ei se nyt oikeaa eläimen turkkia korvaisi ...
Lights on! 8)

Joo, tulihan nyt mieleen, eläintieteellinen museo on tietysti hyvä paikka käydä tutkimassa tällaista, jo ehkä vähän liian pikkutarkkaa pulmaa! Hiusten- eli karvojenhalkomista. Muuten, keinoturkki voisi olla aikas "yksivärinen"?
Mutta johdantoa -- minkäs värinen on jääkarhun turkis ... valkoinen ?? Eheii siis lainkaan, valkoisuus heijastuu ympäristöstä ... se kannatta pitää myös mielessä. Ja turkis on aina tummempaa karvoituksen juurista ... äh, tätä nyt muka osaan teorisoida ...

Kuvaan voi myös saada enemmän "harmoonisuutta" lisäämällä otukseen joku pieni värivivahde ympäristöstö tai maastosta.
Ja jos tota otusta värittelet photarissa, niin koita vaikka käyttää päälimmäisenä useampia, puoliksi läpinäkyviä (20-50%) vaaleita pintoja ja laita kaikista alimmaiseksi tummempia, vahvavärisempiä  läikkiä, ruskeahkoja, keltaisia ja okria. Säädät sitten ne sopivan näkyviksi. Ja voit kanssa helpolla  kääntää taustan peilikuvaksi, valote kuvan oikeelta.

Ja aina hyvä muistaa ettei ikinä "vaalenna" pelkällä valkoisella (rgb 255/255/255) vaan käyttää aina jotakin vivahdetta (esim. 250/250/200).

Huh hoh ... jopas taas likaa ...

-- j --
« Viimeksi muokattu: 30.03.2004, klo 17:38:51 kirjoittanut jokela » tallennettu

He may look like an idiot and talk like an idiot but don't let that fool you. He really is an idiot.
Jarmo
tyhmä nilkki
Avustava toimittaja
*
Poissa

Varokaa metaforista deformaatiota.

« Vastaus #71 : 30.03.2004, klo 18:57:23 »

Ei se nyt oikeaa eläimen turkkia korvaisi, mutta saisin edes hieman osviittaa valaistukseen.

Tai sitten voisit esim. laittaa Googlen kuvahakuun "wolf" ja saisit 379 000 osumaa. Eihän sekään elävää sutta korvaa, mutta kuitenkin.
tallennettu
Poissa

« Vastaus #72 : 30.03.2004, klo 20:36:09 »

Mää löysin sittenkin luonnoksen. Oon tehnyt tän joskus syksyllä, kun me saatiin kissa. Ei saa nauraa. Se on huono.

http://www.angelfire.com/comics/sarjakuvatville/peppiina.jpg
tallennettu

Mitäsh minä shanoin... Vettähän she vain on...
Esa
Jäsen
Poissa

« Vastaus #73 : 30.03.2004, klo 20:44:12 »

Mää löysin sittenkin luonnoksen. Oon tehnyt tän joskus syksyllä, kun me saatiin kissa. Ei saa nauraa. Se on huono.

http://www.angelfire.com/comics/sarjakuvatville/peppiina.jpg

Ei se oo ollenkaan huono, vaan oikein hyvä! Söpö kissa. Pari sellaista mustaa sohausta voisi parantaa kuvaa.
tallennettu

Leo
Valvoja
Poissa

« Vastaus #74 : 30.03.2004, klo 20:46:15 »

Noh, täytyy kai sanoa että tuo Villen kissa on oikein taitavasti piirretty. Siniset viivat häiritsevät ainoana kuvassa minua. Taitaa olla kuuläkärkikynätuotantoa. Vaiko sinikynää?
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 178 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: