Kirjoittaja Aihe: Luonnokset  (Luettu 608990 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

matkamies

  • taiteellinen maatalousmies
  • Jäsen
  • Viestejä: 621
  • Ukon lapset
Re: Luonnokset
« Vastaus #1110 : 15.05.2007 klo 20:48:40 »
Shenanigans

Ihan hyviä luonnoksia, harjoitus tekee mestarin. Mutta jos pitää arvostella niin sanoisin että realistisuudessa on vielä parannettavaa...Konepistooli muistuttaa aika paljon suomen puolustusvoimien rk 62:sta mutta ei juurikaan mp-40:iä... Uniformutkin kaipaa vielä harjoittelua.

Asennot on kuitenkin todella hyviä ja pidän alemman kuvakulmasta...

matkamies

  • taiteellinen maatalousmies
  • Jäsen
  • Viestejä: 621
  • Ukon lapset
Re: Luonnokset
« Vastaus #1111 : 15.05.2007 klo 21:13:30 »


Innostuinpas taas itsekkin laittamaan jotakin..

Shenanigans

  • pii(pe)rtäjä
  • Jäsen
  • Viestejä: 62
Re: Luonnokset
« Vastaus #1112 : 15.05.2007 klo 23:52:28 »
matkamies eiköhän tehä yhteistyötä ku on sama aihealuekin, piirrä sä aseet ja univormut niin mä piirrän tyypit asentoineen  :D

Mut joo, on kyllä hieman parempi tuo sun piirtämä ase! Tytöillähän on ongelmia juuri noiden teknisten vempeleiden piirtämisessä..  :-[
"Be careful out there, all that blood can get slippery ya know."

vauvakolibri

  • Limingan Virallinen Ei-tyttö
  • Jäsen
  • Viestejä: 194
  • Super-kolibri extraordinaire
Re: Luonnokset
« Vastaus #1113 : 16.05.2007 klo 02:20:01 »
Vauvakolibri mä taisin ihastua tohon sun piirtämään äijään :D
Noh, onhan se varsin normaalia että karskit vampyyrinmetsästäjä-äijät villitsevät tyttöjä.  ;D
Mutta se pörriäinen tässä tyttöystävää kaipaa!


Kas tässä alkuperäinen luonnos...


Ja tässä vielä keskeneräinen mutta varsin valmis tussaus. (tietsikalla) Oli pakko pistää kun noista teknisistä vempeleistä tuli puhe. Osaako kukaan miähekäs miäs arvata aseitten mallin?  8]
« Viimeksi muokattu: 16.05.2007 klo 02:44:21 kirjoittanut vauvakolibri »
"Ei on uusi Ehkä."
www.putput.info

Curtvile

  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 15 798
Re: Luonnokset
« Vastaus #1114 : 16.05.2007 klo 07:12:37 »
Ja tässä vielä keskeneräinen mutta varsin valmis tussaus. (tietsikalla) Oli pakko pistää kun noista teknisistä vempeleistä tuli puhe. Osaako kukaan miähekäs miäs arvata aseitten mallin?  8]

Kovasti tyylikäs hahmo ei siinä mitään.
Sisäinen fetisisti ei osaa päättää Rugerin p-sarjan 90n tai Norincon 77n välillä....

Lukisin kyllä moisesta hahmosta ilman aseitakin.
miähekäs miäs.... joillain on huumorintajua...

rama

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 709
  • ”Be a devil, not a crybaby!”
Re: Luonnokset
« Vastaus #1115 : 16.05.2007 klo 20:01:07 »
Hahmoluonnostelua sarjakuvaan...



(Huoh, jalkapallo vainoaa minua; en välitä pahemmin koko pelistä, mutta olen kuvittanut useita jalkapallosta kertovia nuortenkirjoja, ja nyt siis tekeillä lyhyt jalkapalloa sivuava sarjis)
”My problem lies in reconciling my gross habits with my net income”                      
      Errol Flynn

https://oblivionhigh.wordpress.com

tertsi

  • Vieras
Re: Luonnokset
« Vastaus #1116 : 16.05.2007 klo 20:11:56 »
Armisella hauskoja päitä. Noiden tyyppien edesottamuksia voisi sarjakuvasta mielikseen seurailla.

Sian kuva ei nyt nappaa. Jotenkin välinpitämättömästi tehty, mielestäni. Onko piirretty tietsikan piirustuslaudalla?

vauvakolibrilla rento hyönteinen.

Sil5in ukkelit ei ensisilmäyksellä theneet vaikutusta.Mutta toisella kertaa näyttivät joparemmilta. Jokin hahmojen suhteissa häiritsee. liian iso pää?

Shenanigans,ihan kiva ussantunnintuote.

matkamiehen luonnoksista en osaa mitään sanoa.

Vauvakolibrilla oikein lupaava,itsevarma tussaus. Ootellaan lisää.

rama, just tollasia luonnoksia mä haluaisin viedä neuvotteluihin.Jos siis ois jotyain neuvotteluja. Vaikea jalkapallokin on hahmoteltu muutamalla viivalla taidokkaasti.
vaikeat hartioiden asennotkin ovat tosi luontevat.

Mäkin olen tekemässäjalkapallosarjakuvaa.


rama

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 709
  • ”Be a devil, not a crybaby!”
Re: Luonnokset
« Vastaus #1117 : 16.05.2007 klo 20:21:15 »
rama, just tollasia luonnoksia mä haluaisin viedä neuvotteluihin.Jos siis ois jotyain neuvotteluja. Vaikea jalkapallokin on hahmoteltu muutamalla viivalla taidokkaasti.
vaikeat hartioiden asennotkin ovat tosi luontevat.


Kiitos, tuo lämmitti ihan tosissaan näin k*sisen työpäivän jälkeen.

Mäkin olen tekemässäjalkapallosarjakuvaa.

Uuteen Muësliinkö jossa oli se vetävän näköinen pimu vai? No, meissä on se ero että sinä tiedätkin jotain futiksesta, minä vain googlailen jalkasuojuksia yms  ;D



Armisen Aeonit hyvännäköisiä, varsinkin kaksi ylintä.

Sikan luonnos varmalla kädellä tehty kuten aina, mukavaa vaihtelua laittaa väriä puhekuplaan henkilön sijasta!

Vauvakolibrilla aina onnistuu nuo hyönteiset. Jotenkin tykkäsin enemmän luonnoksesta kuin valmiista tussauksestasi (puhun nyt siitä uusimmasta kuvasta), jotenkin kuvittelin päässäni lopputulosta erilaiseksi...

Sil5illä oikeita bishejä ;D

Shenanigansin eka kuvassa todella hyvännäköinen asento ja takki (suorastaan dynaaminen). Itse viiva vielä hieman kömpelö, mutta harjoittelemallahan se siitä.
« Viimeksi muokattu: 16.05.2007 klo 20:30:32 kirjoittanut rama »
”My problem lies in reconciling my gross habits with my net income”                      
      Errol Flynn

https://oblivionhigh.wordpress.com

tertsi

  • Vieras
Re: Luonnokset
« Vastaus #1118 : 16.05.2007 klo 20:32:00 »
.

Uuteen Muësliinkö jossa oli se vetävän näköinen pimu vai? No, meissä on se ero että sinä tiedätkin jotain futiksesta, minä vain googlailen jalkasuojuksia yms  ;D



Nämä mun hahmot tulee pelailemaan vaan ihan lenkkareissa ja verkkareissa.
Mä olen yrittänyt googlettaa vanhemman herrasmiehen siistiä kesäpukua, mielellään lyhythihaista. Ei ole oikein löytynyt.
En siis etsi tselleni, vaan sarjikseen.  :D

Ja pitää hommata vielä kunnon kuva semmoisesta vanhanaikaisesta jalkapallosta. Tuohon mainokseen vetelin ihan hatusta musTia kuutioita. ja sen kyllä huomaa.

edit:Korjasin "mustia".
« Viimeksi muokattu: 16.05.2007 klo 21:33:09 kirjoittanut Tertsi »

rama

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 709
  • ”Be a devil, not a crybaby!”
Re: Luonnokset
« Vastaus #1119 : 16.05.2007 klo 20:39:03 »
Ja pitää hommata vielä kunnon kuva semmoisesta vanhanaikaisesta jalkapallosta. Tuohon mainokseen vetelin ihan hatusta musia kuutioita. ja sen kyllä huomaa.

Se vanha pallo on ehdottomasti parhaimman näköinen! Nykyään pallot ovat ihan hanurista ja kaikki toistaan naurettavamman näköisiä... sain asiakkaalta tarkat kuvat miltä virallinen Ruotsissa käytettävä matsipallo näyttää.
”My problem lies in reconciling my gross habits with my net income”                      
      Errol Flynn

https://oblivionhigh.wordpress.com

Hazart

  • Jäsen
  • Viestejä: 3 171
  • YARRRR!
Re: Luonnokset
« Vastaus #1120 : 16.05.2007 klo 21:37:40 »
Futiskuvia piirtelin minäkin tässä jokin viikko taaksepäin. On se hauskaa, kun kuvittaessa pääsee piirtelemään kaikenlaista, mitä ei muuten piirtelisi. Edellinen tilaus oli peltipurkki, tyhjä jääkaappi ja pyykkikasa...

 8]

rama

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 709
  • ”Be a devil, not a crybaby!”
Re: Luonnokset
« Vastaus #1121 : 16.05.2007 klo 22:03:01 »
Futiskuvia piirtelin minäkin tässä jokin viikko taaksepäin.

Ja vielä kunnon vanhanajan pallo, jee!
”My problem lies in reconciling my gross habits with my net income”                      
      Errol Flynn

https://oblivionhigh.wordpress.com

Arminen

  • Jäsen
  • Viestejä: 125
Re: Luonnokset
« Vastaus #1122 : 17.05.2007 klo 04:18:01 »
en tiiä mitä tästä on tulosssa ;D


vauvakolibri

  • Limingan Virallinen Ei-tyttö
  • Jäsen
  • Viestejä: 194
  • Super-kolibri extraordinaire
Re: Luonnokset
« Vastaus #1123 : 17.05.2007 klo 17:29:41 »
Hankin itselleni uuden hienon Cansonin luonnoskirjan mutta kauhukseni huomaan leimautuneeni sinineen ohutpaperiseen halpisvihkoon!
Koska sille on hyvä käyttää Copicceja.





Lyijäriluonnoksia en uskalla sille paperille tehdä mutta Micronit toimii ihan hyvin eikä tussit leviä.

Edit.
Toinen sivu. Ja tuo punainen EI ole verta vaan eräänlainen rotumerkki.
« Viimeksi muokattu: 19.05.2007 klo 03:08:44 kirjoittanut vauvakolibri »
"Ei on uusi Ehkä."
www.putput.info

Tive

  • Jäsen
  • Viestejä: 41
Re: Luonnokset
« Vastaus #1124 : 20.05.2007 klo 18:12:39 »
Tuli tossa pari päivää sitten piirrettyä tommone "Pottunenä-merikarhu"  :)