Äänestys

Mikä on paras shoujo-anime?

Fruits Basket
Card Captor Sakura
Sailor Moon
Full moon wo sagashite
Joku muu.Mikä?
Hyi.Inhoan shoujoa!!
En ole erikoisemmin kiinnostunut shoujosta...

Kirjoittaja Aihe: Mikä on paras shoujo-anime?  (Luettu 8498 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Chocola

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 6
  • Sailor Moon-fani aina ja ikuisesti :)
Mikä on paras shoujo-anime?
« : 30.07.2005 klo 15:49:21 »
Pankaa äänenne niin tulen iloiseksi  ;)

VALVOJA: Otsikkoon äänestystä kuvaava ilmaus, kiitos.

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Re: Äänestys!
« Vastaus #1 : 30.07.2005 klo 16:46:24 »
Olen vain SM:ää ja DBZ:aa katsonut animea (poislukien ne lapsiltakielletyt).
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Özqäri

  • ~
  • Jäsen
  • Viestejä: 144
  • Moi.
Re: Äänestys!
« Vastaus #2 : 30.07.2005 klo 20:28:07 »
Hmm... Ei ole tullut katsottua. Mutta tuossa kysymyksessä kysytään mikä on paras shoujo- anime, ja silti vastauksia saa laittaa kolme. Ja muutenkin vaihtoehtoina oli:
-Fruit Basket
-Card Captor Sakura
-Sailor Moon
-Full moon wo sagashite
-Joku muu.Mikä?
 Jos saa valita kolme vaihtoehtoa, niin eihän tuossa jää paljoa jäljellekään...
Hei hei.

Chocola

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 6
  • Sailor Moon-fani aina ja ikuisesti :)
Re: Äänestys!
« Vastaus #3 : 30.07.2005 klo 20:32:13 »
Mulla tuli vahingossa 3 vastausta mutta tarkoitin että vain yksi vastaus!  :-[

Jari Lehtinen

  • Jäsen
  • Viestejä: 3 956
  • Itsevalaiseva myyrä joka selvittelee kurkkuaan
Re: Äänestys!
« Vastaus #4 : 31.07.2005 klo 01:47:36 »
No laitetaan tänään vaikka Nurse Angel Ririka SOS.
”Yhdysvalloissa vuosittain julkaistaan 720 miljoonaa kappaletta »C o m i c s» sarjakuvia … joista ei vain puutu kaikki kasvatuksellinen arvo, vaan jotka ovat suorastaan vahingollisia.” Lastemme puolesta, Kansainvälisen lastensuojelukonferenssin Suomen päätoimikunta 1952.

san

  • Vieras
Re: Äänestys!
« Vastaus #5 : 01.08.2005 klo 13:40:20 »
paras kauheista on sailor moon.

Taavi Suhonen

  • Jäsen
  • Viestejä: 162
  • Don't dream it, be it
Re: Äänestys!
« Vastaus #6 : 01.08.2005 klo 17:43:02 »
Maria-sama ga Miterua ei voita mikään.

JZ

  • Karva-apina
  • Jäsen
  • Viestejä: 448
  • Kaverini Nalle
Re: Äänestys!
« Vastaus #7 : 02.08.2005 klo 12:04:47 »
Kertokaas tyhmälle mikä on shoujo anime?

Özqäri

  • ~
  • Jäsen
  • Viestejä: 144
  • Moi.
Re: Mikä on paras shoujo-anime?
« Vastaus #8 : 02.08.2005 klo 12:28:32 »
Eikös se ole tätä enemmän tytöille suunnattua animea? Shonenin (Vai mikä lie) vstakohta.
Hei hei.

SailorStarlight

  • Vieras
Re: Mikä on paras shoujo-anime?
« Vastaus #9 : 04.08.2005 klo 20:27:12 »
Konnichiwa!
Parhaaksi nimeäisin SAILOR MOONIN!
Myös FruBaa olen katsonut jonkin verran...! CardCaptorista katsoin sumennettua versiota... Ihan hauska, mutta ehkä vähän lapsille suunnatumpi... Mutta minkä laista mangaa olette lukeneet??  ??? Oletteko lukeneet??  :-\ Mä olen lukenut tätä nimenomaista SailorMoonia ja Frubaa... Myös Ranma ja Conan ovat olleet suosiossani. Dream sagaa muutaman... Entä te?  ??? :o ???

Sayonara!  ;D ;D ;D
« Viimeksi muokattu: 17.10.2005 klo 00:11:28 kirjoittanut PTJ Uusitalo »

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 059
Re: Mikä on paras shoujo-anime?
« Vastaus #10 : 04.08.2005 klo 20:38:22 »
<snip>CardCaptorista katsoin sumennettua versiota... Ihan hauska, mutta ehkä vähän lapsille suunnatumpi... <snip>

Mikä on sumennettu versio?

Özqäri

  • ~
  • Jäsen
  • Viestejä: 144
  • Moi.
Re: Mikä on paras shoujo-anime?
« Vastaus #11 : 04.08.2005 klo 20:56:51 »
Mutta minkä laista mangaa olette lukeneet??  ??? Oletteko lukeneet??  :-\ Mä olen lukenut tätä nimenomaista SailorMoonia ja Frubaa... Myös Ranma ja Conan ovat olleet suosiossani. Dream sagaa muutaman... Entä te?  ??? :o ???

Sayonara!  ;D ;D ;D
Tällä Manga ja anime- osiollahan on erittäin paljon keskustelua useista mangoista/animeista, joten sieltä vaan etsimään ;).
Hei hei.

Tokio Mew Mew

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 4
  • Japanin sankari kissatyttö :)
Re: Mikä on paras shoujo-anime?
« Vastaus #12 : 07.08.2005 klo 13:15:33 »
Heh Heh....Tämä on toinen nimimerkkini ja minä oen se Chocola jonka tunnette.Vastatkaa tähän äännestykseen että saadaan tietää kuka on shoujo-sarjojen kuningatar  :D

Storm

  • Jäsen
  • Viestejä: 335
  • Elämä ei ole aina helppoa.
Re: Mikä on paras shoujo-anime?
« Vastaus #13 : 06.09.2005 klo 19:05:50 »
Tullut katsottua vain Card Captor Sakura, Sailor Moon ja Fruits Basket ja ääni menee Fruits Basketille, koska siinä se Shigure on hieman vinksahtanut kirjailia mies ja Tohrun kaksi ystävää antoivat kaksi lisää pistettä.
Myös on kaikki anime jaksto, mutta mangaa voisi alkaa kerämään, kun se kait jatkuu, mihin anime jäi.
Olisikohan myös Fushigi Yuugi tätä alaa myös? Ainakin naisille/tytöille on silmäniloa katsella bishejä. Ainoastaan sarjan huumori puree minuun, ei itse rakkaus asia siinä.
I live, when my heroes live...

RS

  • Jäsen
  • Viestejä: 31
  • Ei lahra haalari, ide-uutti! LA HRAHALAARI!
Re: Mikä on paras shoujo-anime?
« Vastaus #14 : 07.09.2005 klo 18:27:48 »
Niistä harvoista shojo-anime-sarjoista, joita olen nähnyt, vie Fruits Basket kyllä voiton. Sarjassa hilpeä komiikka ja henkilöiden ahdistuneisuus Juunishi-kirouksen takia kulkevat käsi kädessä. Tarinan päähenkilö Tohru onnistuu olemaan kaikessa ystävällisyydessään ja elämänilossaan yksi rakastettavimmista anime-hahmoista. Joitakin voi tytön ylitsevuotava hilpeys, epäitsekkyys ja avuliaisuus toki ärsyttää, makuasia tämäkin. Tyyni nättipoika Yuki ja pienestäkin ärsykkeestä tappeluun ryhtyvä Kyo taas muodostavat mainion parin jo täysin vastakkaisten luonteenpiirteidensä ansiosta.

Muitakin ikimuistettavia hahmoja Fruits Basketista löytyy yllin kyllin, kuten esimerkiksi pirteä ja lapsellinen - mutta raskasta henkistä taakkaa kantava - tytöksi tekeytyvä yläasteelaispoika Momiji, rauhallinen ja laiskuutensa vuoksi pomonsa vainoama kirjailija Shigure sekä Kyon innokas kosija Kagura.

Fruits Basket ei ole erityisen perinteinen lajityyppinsä edustaja, joten taikatyttöilyä, kimallusta ja prinsessatarinoita saa etsiä eri nimikkeen alta. Sarja yhdistelee sopivasti komediaa, draamaa, romantiikkaa ja myös jonkin verran toimintaa.
Jos haluan lahjoittaa satunnaiselle ihmiselle hyvää mieltä, suosittelen hänelle ehdottomasti "Hedelmäkorin" katsomista.
Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.