Kirjoittaja Aihe: Innostus Poraa Reikiä Ohimoon,..  (Luettu 8279 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

thepanu

  • Jäsen
  • Viestejä: 361
Re:Innostus Poraa Reikiä Ohimoon,..
« Vastaus #15 : 27.10.2003 klo 11:27:39 »
Heh, nuohan oli hyviä:)

Toisaalta, itse kun en osaa piirtää niin olen hieman huono kommentoimaan, mutta ei sinulla ainakaan huonolla pohjalla tuo piirtäminen ole. Jatka vain samaa rataa.
huuto.net kohteeni

Hazart

  • Jäsen
  • Viestejä: 3 171
  • YARRRR!
Re:Innostus Poraa Reikiä Ohimoon,..
« Vastaus #16 : 13.11.2003 klo 15:24:51 »
Immeiset ovat niin kovin pinnallisia, että katsovat ensin piirtäjää ja sitten vasta työtä. Siispä näytä ensin työsi ja anna sen puhua puolestaan. Esim. lähettämällä näyte netitse. Sitten ovat kummissaan, kun huomaavat, että tekijä olikin pikkutekijä.

Good luck!

Hazart

Wilpuri

  • Vellihousu
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 279
  • Jaa kuka?
Re:Innostus Poraa Reikiä Ohimoon,..
« Vastaus #17 : 13.11.2003 klo 15:39:35 »
Immeiset ovat niin kovin pinnallisia, että katsovat ensin piirtäjää ja sitten vasta työtä. Siispä näytä ensin työsi ja anna sen puhua puolestaan.

En tiedä mihin tämä kommentti liittyy, mutta kun yritin sulatella sitä, niin pikkuaivoni nyrjähti.

Lyhyesti: Hä? ???
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

Timo Ronkainen

  • professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 19 277
  • "Ja rangaistus on greippi!"
Re:Innostus Poraa Reikiä Ohimoon,..
« Vastaus #18 : 13.11.2003 klo 16:03:47 »
Vaikuttaa vastaukselta threadin aloittaneeseen viestiin:

"Mutta jos oikeasti on alle tavallisen kaartin ikärivistön, niin saattaakohan jäädä ns. jalkoihin? Pois? Tai hukkua kokonaan. Minua kutkuttaa tietää, mitä mieltä täällä ollaan, jos yrittää sarjakuviaan muulle maailmalle tunkea vasta pentu-iässä... "

Timo

Hazart

  • Jäsen
  • Viestejä: 3 171
  • YARRRR!
Re:Innostus Poraa Reikiä Ohimoon,..
« Vastaus #19 : 13.11.2003 klo 16:20:33 »

Immeiset ovat niin kovin pinnallisia, että katsovat ensin piirtäjää ja sitten vasta työtä. Siispä näytä ensin työsi ja anna sen puhua puolestaan.

En tiedä mihin tämä kommentti liittyy, mutta kun yritin sulatella sitä, niin pikkuaivoni nyrjähti.

Lyhyesti: Hä? ???
Lainaus

Vastaukseni oli aiheen alullepanijalle. Pointti lyhyesti siinä, että jos pelkää iän tai muun (turhan/ulkoisen) syyn olevan esteenä julkaisulle tms niin kannattaa antaa työnsä puhua puolestaan. Ei sitä tarvitse heti kärkeen ikäänsä toitottaa: "Hei! Olen kahdeksan ja teen sarjakuvia." Ei tuollainen valitettavasti herätä kiinnostusta, mutta laadukas tuotos herättää.
« Viimeksi muokattu: 13.11.2003 klo 16:27:51 kirjoittanut Hazart »

Wilpuri

  • Vellihousu
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 279
  • Jaa kuka?
Re:Innostus Poraa Reikiä Ohimoon,..
« Vastaus #20 : 14.11.2003 klo 08:52:08 »

Ei sitä tarvitse heti kärkeen ikäänsä toitottaa: "Hei! Olen kahdeksan ja teen sarjakuvia." Ei tuollainen valitettavasti herätä kiinnostusta, mutta laadukas tuotos herättää.

Niijoojust. Olin taas vähän pihalla. Ei se mitään.

Joo, turha sitä on heti kysyä, että "kelpaanks mun tyät ku mää oon pieni ja nuori?"... kannattaa vaan läväyttää tuote pöytään ja sanoa, että tällaista minä teen.
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

Leo

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 269
Re:Innostus Poraa Reikiä Ohimoon,..
« Vastaus #21 : 24.11.2003 klo 19:37:37 »
Eihän sarjakuvien menestymisen pitäisi olla iästä vaan sarjakuvasta kiinni. Päinvastoin joissain tapauksissa myyntiä saattaa lisätä se että on hyvin nuori sillä tällä hetkellä se olisi jotain uutta.