Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Suomen kuningaskokelaana (22.06.2020 klo 22:30:28)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
12.07.2020, klo 11:48:38

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
483567 viestiä 10477 aihetta kirjoittanut 3845 jäsentä. Uusin jäsen: jokkepappa
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Galleria | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Sarjakuvien ostaminen ja keräily
| | |-+  Alixin hinnat?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Alixin hinnat?  (Luettu 3006 kertaa)
Hanna
Jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

« : 30.10.2004, klo 20:28:10 »

Missähän hinnoissa Jacques Martinin klassiset antiikin aikaan sijoittuvat seikkailusarjikset Alixit liikkuvat? Onko joku tietty Alix-seikkailu erityisen kallis? Tai edullinen?

Ihan pelkät arviot hinnoista riittävät, en tarvitse mitään "lopullista totuutta" Wink

tallennettu

Klik klik --> Sarjisblogini
tertsi
Vieras
« Vastaus #1 : 30.10.2004, klo 21:38:50 »

Noin 20 euroo, muistaakseni.
tallennettu
Shantak
Vieras
« Vastaus #2 : 31.10.2004, klo 22:32:12 »

Olen itse ostanut Huuto.netistä hintaan 8 - 20 euroa. Divarihinnat ovat tuosta vähän ylöspäin, varsinkin neljällä ensimmäisellä läpyskällä. Lisäksi hyväkuntoiset yksilöt voivat olla kiven alla.
tallennettu
Antti Vainio
Karpaattien nero
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #3 : 04.11.2004, klo 07:03:24 »

Pepen divarissa Tikkurilassa näytti olevan muutama, kunnosta riippuen 8-12 euroa.
tallennettu

"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".
Lurker
Valvoja
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #4 : 17.02.2020, klo 20:33:20 »

Uudet ja vanhat Alixit ovat about saman hintaisia (ks. ACV-divarin hinnat)

tallennettu
Sampsa Kuukasjärvi
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #5 : 17.02.2020, klo 21:24:55 »

Uusien eli Apollo Kustannuksen julkaisemien Alixien hinnat tosiaan ovat nousseet nopeasti korkeammiksi kuin mitä ne maksoivat uusina. Sama on käynyt myös Ken Parkerin tuplapokkareille.

Coppolan hinnat uusissa Alixeissa tuolla ovat kuitenkin selvästi tavallista korkeammat. Kokemukseni mukaan hyväkuntoisia uusia Alixeja saa usein 20 eurolla paitsi Baabelin tornia, joka on hyvin harvinainen.
tallennettu
Coppola
Jäsen
*
Paikalla

« Vastaus #6 : 17.02.2020, klo 21:52:44 »

Sanoisin, että "selvästi tavallista korkeammat hinnat" on liioittelua. Uuden sarjan Alixeissa on harvinaisuudessa aste-eroja. Mainittu Baabelin torni on jo aidosti harvinainen ja muut kovakantiset Alixit harvinaistuvat kaiken aikaa. Yleisin uusista on Karthagon aave ja minulla uudenveroisen kappaleen hinta on juuri 20 euroa. Muut uuden sarjan Alixit ovat minulla 22-30 euroa (Baabelin torni pois lukien). Joku näitä ehkä myy tasahinnalla, mutta itse yritän pysyttäytyä ajan hermolla siten, että hinnat vastaavat harvinaisuutta ja kysyntää. Huippukuntoiset vanhan sarjan Alixit (joita juuri nyt sattuu olemaan mukavasti valikoimassa) ovat kyllä edelleen hinnoissaan. Ja hyvin tuntuvat menevän sekä vanhan että uuden sarjan Alixit kaupaksi vuodesta toiseen.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: