Kirjoittaja Aihe: Sandmanjohdannaiset  (Luettu 6840 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Blackwing

  • Jäsen
  • Viestejä: 166
  • Kvaak!
Re:Sandmanjohdannaiset
« Vastaus #15 : 24.10.2003 klo 16:17:18 »
Sorry, mulle on vain viimeaikoina tullut kritiikkiä ylipäätään sarjisten lukemisesta ja tietenkin sellaisten ihmisten taholta, jotka eivät tiedä asiasta mitään. Tuntuu vain aika paksulta, että harvalukuisten sarjisharrastajien kesken vielä arvotetaan sarjikset ja niiden lukijat. Eli minä ainakin aistin Ilja Rautsin puheenvuorossa (lievää?) halveksuntaa johdannaisten lukijoita kohtaan. Niitä ei Suomessa ole kuin näköjään yksi.


Lainaus
Johdannasista ainakin tietää mistä on kyse.

Se minua juuri ärsyttää niissä pahimmillaan. Tietää tasan mitä saa etukäteen eikä ole mitään mahdollisuutta mihinkään uuteen.

Voisin tietysti sanoa, kuinka monta prosenttia lukemastani uudesta oli lukemisen arvoista...  ::) Jään mieluummin lukemaan niitä johdannaisia. Esimerkiksi Dreaming-lehti toi Unelmointiin lisää mielenkiintoisia hahmoja ja juonia vanhojen rinnalle.
Mies hakee työpaikkaa. Haastattelija kysyy:
- Ymmärrättekö hyvin suusanalliset ohjeet ja osaatteko lukea ja kirjoittaa?
- Minä olen filosofian maisteri.
- Siitä nyt viis. Tahdon kuitenkin vielä lisäksi tietää, osaatteko te siis lukea ja kirjoittaa.

Ilja Rautsi

  • Jäsen
  • Viestejä: 645
  • Kvaak!
Re:Sandmanjohdannaiset
« Vastaus #16 : 24.10.2003 klo 22:30:35 »
Ei, en halveksu teitä. Anteeksi jos sait sellaisen vaikutelman.

Lainaus
Tuntuu vain aika paksulta, että harvalukuisten sarjisharrastajien kesken vielä arvotetaan sarjikset ja niiden lukijat.

En arvota lukijoita, sanoin vain mielipiteeni näistä sarjakuvista ja kysyin muiden vastaavia. Enkä ymmärrä miksei sarjakuvien laadusta muka saisi puhua sillä perusteella että niitä luetaan vähän. Mitä täällä sivustolla ylipäätänsä sitten tehdään? Sanotaan kivoja juttuja kivoista jutuista?
"I'd prefer not to be reminded of his continued existence, frankly. If he's hit by a bus--let me know so I can go piss on his grave--otherwise, give it a rest."

-Erik Larsen Rob Liefeldista