esittelyosuudessa). Pelinä Praedor on synkkää low-fantasy -menoa maailmassa, jossa kenelläkään ei ole
Päivän nipotus: Mites maailmasta mikä on täynnä toinen toistaan pelottavampia ötököitä, jossa raunioiden koluminen on varteenotettava ammatti, missä maagit ovat koht. yleisiä ja tosi voimakkaita ja joka on
täynnä muinaisen sivilisaation raunioita ja jonka rakennusarkkitehtuuri on sitä luokkaa että jokaisen talon tekemiseen olisi mennyt keskiaikaisella teknologialla puoli vuosisataa... niin miten siitä saa
low-fantasy maailman. Vai onko minun määrittelyni low-fantasylle eri kuin joidenkin toisten?
Tää on siksi tärkeää että jos määritykseni on väärä niin ehkä seuraavalla kerralla kun joku mainostaa pelauttavansa low-fantasyä niin en heti tyrmää sitä vaan täytyy kysellä tarkemmin määrittelemmekö vain käsitteen eritavalla. Vai onko Praedorin maailma vain kuvattu low-fantasy tasolla ja unohdettu kaikki mitä Petri on kirjoittanut maailmastaan sarjakuvissa (mikä on minusta hyvin high-fantasy maailma).
Edit: Mainitsit siis että
meno low-fantasyä eli pelinä keskittytään pelamaan maajusseja ja tavallisia kaupungin asukkaita muiden hoitaessa seikkaileminen ja raunioiden koluaminen ja kaikki muu kiva ja suurin seikkailu se että käydään hakemassa praedoreja apuun kun kylää uhkaa suuri vaara?