Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Kuka ajattelisi tarjoilijaa? (14.10.2017 klo 08:44:36)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
24.10.2017, klo 08:38:32

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
459923 viestiä 10207 aihetta kirjoittanut 7204 jäsentä. Uusin jäsen: LariP
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Kvaak.fi
| |-+  Palaute & uudistukset
| | |-+  Kommentteja Kvaakin netiketistä
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kommentteja Kvaakin netiketistä  (Luettu 43680 kertaa)
Henendo
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: mies

Kunnia myös hiirimestareille!

« Vastaus #180 : 12.12.2015, klo 20:34:40 »

Kyse oli ylläpidon tekemästä valinnasta.

On niitä tehty kovempiakin valintoja takavuosina, osa käyttäjistä on mm. saanut elinikäisen porttikiellon.

Usein käyttäjä itse voi ajatella asian niin, että positiivinen osallistuminen painaa vaakakupissa häiriökäyttäytymistä enemmän. Ajatteleeko ylläpito näin, ei kannata testata.

En näe Kvaakia niin synkeänä paikkana, ettei ylläpidon valinnoistakin voitaisi keskustella. Tässähän on ketju nimenomaan sitä varten.

On valitettavaa, että haluat harjoittaa uhkailua. Sellaisen käsityksen tuosta elinikäisistä porttikielloista puhumisesta sain. Lisäksi puhut rasismista, vihapuheesta ja häiriökäyttäytymisestä syyttäen niitä viljellyn Kvaakissa. Jätät tämän syyttelyn kuitenkin hämärästi yleisluontoiseksi eikä asia pääse koskaan etenemään. Se on harmillinen valinta.

Korostan, etten tavoittele (tälläkään viestillä) minkäänlaisia banneja saati kenenkään loukkaamista. Jiksi ilmeisesti kokee kirjoitukseni häiriökäyttäytymisenä, mutta niin alan minäkin tuntea hänen viestinsä aiheeseen liittyen sellaisena ja ylimielisenä.
tallennettu

J Lehto
Giffe*r Gaffer
Jäsen
Poissa

« Vastaus #181 : 12.12.2015, klo 20:36:08 »

Minen tuota oo kirjoittanut, mutta ymmärtääkseni tarkoituksena on yhtäläisyysmerkkien vetäminen näitten ryhmien välille. Ei meille ole 30 000 terroristia tänne tullu.

Timo

Silloin linjaus pitäisi muotoilla toisella tavoin.

"Pakolaisten ja turvapaikanhakijoiden yhdistäminen terrorismiin ei ole sallittua"
kieltää selkeästi puhumasta niistä turvapaikanhakijoista, jotka
ovat jossain vaiheessa kuuluneet terrorijärjestöiksi luokiteltuihin
yhteisöihin.
tallennettu
Jiksi
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #182 : 12.12.2015, klo 20:43:11 »

On valitettavaa, että haluat harjoittaa uhkailua.

En ole ylläpitäjä. Olet nyt aikuisten joukossa, joten ei käytetä lapsille tarkoitettua kieltä.

Jos omatunnossa pistää niin, että pitää puolustautua sivutolkulla, on selvää ettei kaikki ole omasta mielestäkään ollut asiallista.
tallennettu
Henendo
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #183 : 12.12.2015, klo 20:46:58 »

Jos omatunnossa pistää niin, että pitää puolustautua sivutolkulla, on selvää ettei kaikki ole omasta mielestäkään ollut asiallista.

Ei pistä omatunnossa lainkaan. Puolustautua pitää, jos joksikin negatiiviseksi leimataan.
tallennettu

oikoj
Uusi jäsen
*
Poissa

Vs:
« Vastaus #184 : 12.12.2015, klo 22:51:20 »

Täällä keskustellaan sarjakuvasta.  Eikö naurettavan vääntämisen voisi lopettaa. Maahanmuuttoon ja politiikkaan varmastikin löytyy muita paikkoja missä keskustella.
tallennettu
tertsi
Vieras
Vs:
« Vastaus #185 : 13.12.2015, klo 05:48:53 »

Täällä keskustellaan sarjakuvasta. 
http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php?action=stats
Kohdasta "Keskustelujen Top ten (vastausten perusteella)" näet, mistä täällä Kvaakissa keskustellaan eniten.
tallennettu
tertsi
Vieras
« Vastaus #186 : 13.12.2015, klo 06:29:45 »

Henendo, mun mielestä paras ratkaisu on pitää omaa (sarjakuva)blogia ja pistää siitä linkkiä tänne Kvaakkiin aina silloin tällöin. Silloin voi itse päättää, mistä blogissa keskustellaan.

Näin ajattelin itse toimia.
tallennettu
Secos-Bill
Galleriataiteilija
Poissa

« Vastaus #187 : 13.12.2015, klo 06:35:09 »

Henendo,

minulle on epäselvää, miksi noin sinnikkäästi haluat keskustella pakolaisista juuri täällä Kvaakissa. Oletatko, että saisit jonkun äärisuvakin silmät aukeamaan listaamalla ongelmia. Jokainen täällä on kuitenkin koko ajan ollut sitä mieltä, että vastaanotossa on ongemia ja tulijoiden joukossa on myös sekä laiskureita että roistoja.

Väitteesi siitä, ettet ole rasisti kuulostavat koko ajan ontommilta, kun ottaa huomioon, että kantasuomalaisten rikokset eivät tunnu liikuttavan sinua tippaakaan, ja PerSujen sekä Suomen Sisun jäsenten rikoksista mainitseminen on mielestäsi vihapuhetta ja demonisointia.

Tilanne alkaa jo mennä siihen, että minun on vaikea lukea edes Ankkalinnaketta etsimättä piilomerkityksiä rivien välistä. Minusta on valitettavaa, että vuosien aikana sinusta muodostunut kuva on muutamassa kuukaudessa rapistunut aika pahasti yhden päähänpinttymän takia.

Olen sitä mieltä, että asioista pitää voida keskustella ja mitään ei saa lakaista maton alle, mutta onko Kvaak lopulta siihen oikea paikka, kun muitakin mahdollisuuksia on riittämiin.

edit: tai tuo, mitä Tertsi sanoi...

« Viimeksi muokattu: 13.12.2015, klo 06:38:31 kirjoittanut Secos-Bill » tallennettu
tertsi
Vieras
« Vastaus #188 : 13.12.2015, klo 06:51:26 »

Jokainen täällä on kuitenkin koko ajan ollut sitä mieltä, että vastaanotossa on ongemia ja tulijoiden joukossa on myös sekä laiskureita että roistoja.
Oho!?
Kaikki?
Koko ajan?
Nyt kyllä hiukan naurattaa, sori vaan.

tallennettu
Secos-Bill
Galleriataiteilija
Poissa

« Vastaus #189 : 13.12.2015, klo 08:27:36 »

^^ Ei täällä ainakaan minun muistaakseni kukaan ole muuta suoraan väittänyt, mutta voi olla, että meillä on erilainen perusoletus.

Jos joku ei julista, että tulijat ovat messiata ilman ongelmia, niin oletan hänen ajattelevan, että homma takeltelee normaalin verran ja väki kattaa kaikki ihmisluonnot, koska se on minusta looginen ajatusketju.

Ehkä sinä näet, että jos joku ei julista pahojen muukalaisten invaasiota, niin hänen mielestään tulijat ovat messiaita, mikä taas minusta ei ole looginen ajatusketju.

Siis klassinen "jos et ole minua vastaan, olet minun puolellani" vs "jos et ole minun puolellani, olet minua vastaan". Minä edustan ensimmäistä kantaa, enkä automaattisesti laske vaikenevia eri mieltä oleviksi. En tiedä edustatko sinä jälkimmäistä kantaa, ehkä se selviää, kun linkkaat siihen tulevaan blogiisi.

tallennettu
Lurker
Valvoja
Poissa

« Vastaus #190 : 13.12.2015, klo 09:05:30 »

Tämä ketju on tarkoitettu asialliseen keskusteluun Kvaakin netiketistä.

Älkää menkö henkilökohtaisuuksiin, olkaa niin hyvät.
tallennettu
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #191 : 13.12.2015, klo 11:54:19 »

Tämä ketju on tarkoitettu asialliseen keskusteluun Kvaakin netiketistä.

Älkää menkö henkilökohtaisuuksiin, olkaa niin hyvät.

Samoiten varmaankaan sitä maahanmuutto/pakolaiskeskustelua ei kannata ujuttaa tänne.
tallennettu

"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"
1978 villiä metsää
Jäsen
Poissa

« Vastaus #192 : 13.12.2015, klo 12:24:01 »

Minusta Secos-Billin rehellisyys ja täsmällisyys oli tervetullutta, mutta mitäs näistä. Tulkaa mukaan pohtimaan Seksismiä sarjakuvissa, jos muutkin ihmisoikeudet kiinnostavat kuin "sensuuria" vastaan taisteleminen.
tallennettu
Secos-Bill
Galleriataiteilija
Poissa

« Vastaus #193 : 13.12.2015, klo 12:51:56 »

Kiitoksia, Diego. Itseäni hiukan kyllä harmittaa tämä purkaukseni, tuli kirjoitettua turhan laveasti ja ohi aiheen, mahdollisesti jopa ilkeästi.

Hyvin kätkettynä pointtinani oli ketjun aiheeseen liittyen se, että minusta nämä ketjujen sulkemiset ovat ansioituneet lähinnä Henendon suojelemisessa häneltä itseltään. Eli en näe ylläpidon liioitelleen, saati toimineen väärin. Henendo on kuitenkin sarjakuvafoorumille hyvä jäsen ( helposti minua parempi ) ja olisi suuri vahinko menettää hänet jonkin mielipide-eron takia.
tallennettu
Henendo
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #194 : 13.12.2015, klo 16:47:21 »

Olen eilisten tapahtumien jälkeen tehnyt ratkaisuni ja päättänyt jäädä määrittelemättömälle tauolle Kvaakista. En aio poistaa tunnustani, koska en halua polttaa siltoja takanani saati sulkea mahdollisuutta palata.

Pohjimmiltani en haluaisi foorumia jättää, mutta en näe nyt muutakaan mahdollisuutta. Ei ole mieltä jatkaa toimintaa, josta seuraa vain mielipahaa. En ole eräiden muiden henkilöiden kanssa lainkaan samoilla linjoilla. Minua on nimitetty rasistiksi, minun on väitetty harjoittaneen vihapuhetta ja mielenterveyteni on kyseenalaistettu näin muutamia mainitakseni. Se loukkaa.

Kiteytettynä tämä kaikki on alkanut tuntua kiusaamiselta. Joillain kirjoittajilla näyttää olevan henkilökohtaisesti jotain minua vastaan. Olen halunnut pitää kiinni periaatteesta, että asiat riitelevät, eivät ihmiset, mutta se ei ole selvästikään toiminut.

Erehdyin luullessani, että kiusaajia esiintyy vain peruskoulussa. Erehdyin luullessani, että aikuisten ihmisten keskuudessa mielipide-eroilla ei olisi väliä ja että sellaisten perusteella toiselta henkilöltä voidaan riistää ihmisarvo ja kohdella tätä miten lystää.

En pyydä anteeksi, koska anteeksipyydettävää ei ole.

Kiitän kaikkia kvaakkilaisia. Kanssanne on ollut ilo keskustella, kaikilla alueilla.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: