Kirjoittaja Aihe: Ärsyttävää Egmontin julkaisuissa  (Luettu 22822 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petteri Oja

  • Juudas itselleen
  • Jäsen
  • Viestejä: 8 151
Re: Ärsyttävää Egmontin julkaisuissa
« Vastaus #15 : 14.03.2005 klo 07:33:40 »
Älä nyt, tästä tulee vielä hyvä ketju.  :)

Ei sitä Ryhmistä ole kioskeillakaan vielä.

Storm

  • Jäsen
  • Viestejä: 335
  • Elämä ei ole aina helppoa.
Re: Ärsyttävää Egmontin julkaisuissa
« Vastaus #16 : 14.03.2005 klo 13:50:38 »
Itsekkin odottelen uusinta Ryhmistä, mutta tuli tässä mieleen, että onko egmont niin julma, ettei julkaise enää ollenkaan Uncanny X-Meniä?

Tuossa hiihtiksellä luetessani lehtiä, niin tuli mieleen, että kaipaaileeko kukaan tätä Pappis tarinaa ollenkaan (vai mikä lie olikaan)? Itse tiedän jo vastauksen, mutta tyhmällä tavalla egmont on jättänyt tarinoita julkaisematta.
Myöskään ei näytetty, miten Juggernaut suhtautui Xavierin kutsuun, eli jätettiin kesken.
Kuten X-Treme X-Men lopetetaan...  :-\
I live, when my heroes live...

J.Salo

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 909
  • ..ja valmis!
Re: Ärsyttävää Egmontin julkaisuissa
« Vastaus #17 : 14.03.2005 klo 23:42:25 »
Itsekkin odottelen uusinta Ryhmistä, mutta tuli tässä mieleen, että onko egmont niin julma, ettei julkaise enää ollenkaan Uncanny X-Meniä?

Tuossa hiihtiksellä luetessani lehtiä, niin tuli mieleen, että kaipaaileeko kukaan tätä Pappis tarinaa ollenkaan (vai mikä lie olikaan)? Itse tiedän jo vastauksen, mutta tyhmällä tavalla egmont on jättänyt tarinoita julkaisematta.
Myöskään ei näytetty, miten Juggernaut suhtautui Xavierin kutsuun, eli jätettiin kesken.
Kuten X-Treme X-Men lopetetaan...  :-\

Xtreme ei kyllä ollu mitenkään ihmeellinen. SPOILEREITA! Juggis liittyi Ryhmikseen; opettaa nyt liikuntaa ja osallistuu missioihin.  En ole ihan varma, tähän saattoi tulla muutos vähän aikaa sitte... klassine "jättäkää minut, paetkaa hölmöt!".. mut en oo varma..

mes

  • Vieras
Re: Ärsyttävää Egmontin julkaisuissa
« Vastaus #18 : 15.03.2005 klo 08:33:53 »
Onko mitaan suunnitelmia Astonishing X-Menin julkaisusta tassa maassa. En ole kuullut siita kuin hyvaa.

-m

Hege

  • väsähtänyt
  • Jäsen
  • Viestejä: 940
Re: Ärsyttävää Egmontin julkaisuissa
« Vastaus #19 : 15.03.2005 klo 11:36:43 »
Vai että Austen ja Claremont, voi voi, A Day Of Reckoning on tulossa.

http://users.kymp.net/p405675a/kuvatukset/mvtag.jpg
But pride -  where there is a real superiority of mind, pride will be always under good regulation.

Storm

  • Jäsen
  • Viestejä: 335
  • Elämä ei ole aina helppoa.
Re: Ärsyttävää Egmontin julkaisuissa
« Vastaus #20 : 15.03.2005 klo 12:42:19 »
Xtreme ei kyllä ollu mitenkään ihmeellinen.

No voin sanoa, että Rogue ja Remy fanit pettyvät, jos eivät saa katsella kaksikkoa ollenkaan, että niille on iso pettymys.
Logan faneille ei ole koskaan pettymystä, koska tyyppi hilluu jokaisessa lehdessä.
I live, when my heroes live...

Markku Myllymäki

  • Lyijykynän jatke
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 814
  • /* You are not expected to understand this. */
Re: Ärsyttävää Egmontin julkaisuissa
« Vastaus #21 : 15.03.2005 klo 12:43:49 »
Pähkäsin että mikä Egmontin julkaisuissa ärsyttää.

Eniten ärsyttää kai kuitenkin se että niitä on niin vähän.  ;D
When you earnestly believe you can compensate for a lack of skill by doubling your efforts,
there's no end to what you can't do.

V3§a V1tikain3n

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 009
  • kersanttinapalm.com/
Re: Ärsyttävää Egmontin julkaisuissa
« Vastaus #22 : 15.03.2005 klo 13:59:19 »
No voin sanoa, että Rogue ja Remy fanit pettyvät, jos eivät saa katsella kaksikkoa ollenkaan, että niille on iso pettymys.
Logan faneille ei ole koskaan pettymystä, koska tyyppi hilluu jokaisessa lehdessä.

Loganin faneille yleensä isoin pettymys on että joka lehdessä vilahteleva (usein myös viuhahteleva) Logan joutuu esiintymään niin monessa huonosti kirjoitetussa sarjakuvassa.

Extreme tuntui minustakin alkavan lopulta päästä käyntiin, ei siis vauhtiin mutta edes käyntiin. Joka tapauksessa selkeämpää kamaa kuin Claremontilta viimeksi.

Ehkä vika ei ole Claremontissa: saattoi alunperin olla etä miehellä oli niin hyviä kuvittajia kuten Byrne, JRJR, Silvestri, Davis tekemässä X-Menin kovinta kautta kanssaan, että se nousi pakosta klassikoksi ja esikuvaksi. Nämä myöhemmät kuvittajat vain kuvittavat sinänsä kauniisti mutta mekaanisesti Claremontin käsistä, saamatta sitä kuitenkaan eloon kuten todelliset mestarit.

Toinen vika on ajassa: nykyään kaikki sinänsä hienot ja pervot ideat joita Claremont esitti ennen hieman varovaisesti vihjaten, ovat nyt arkipäivää Comics Coden unohduttua ja TV:n työntäessä jopa lasten silmille mitä roiseinta materiaalia.

edit: sehän meni otsikosta hiukan ohi, sillä em. asiat (varsinkaan ajan kuluminen) eivät ole Egmontin syytä. Minua ei varsin ärsytä Egmontin tuotteissa juuri mikään. Jos ärsyttäisi, vähentäisin kai ostamista. Tai kirjoittaisin ärsyttävän lukijakirjeen Mail-Manille.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2005 klo 14:03:06 kirjoittanut Vesa Vitikainen »

Renki

  • Malttamaton kakara
  • Jäsen
  • Viestejä: 182
  • Ostan Marvel-lehtiä sopuhintaan.
Re: Ärsyttävää
« Vastaus #23 : 15.03.2005 klo 15:58:12 »
Mitä, mitä !? Missäs meikäläisen R-X viipyy. Tänäänkö sen lehden ois pitänyt luukusta pudota? Vai onko niillä joku systeemi, että lähettävät lehtiä ryhmässä. No ei kai tämä vielä vakavaa ole. Kaippa se arvon lehti sitten maanantaina tippuu postiluukusta. Rupesin vaan miettimään, että mokasiko se Egmontti mun tilauksen, kun tuntui kaikki asian tiimoilta niin sekavalta.

No nyt se lehti sitten tuli  ;D ;D ;D

Vielä kun laskun saisi, niin olisi kiva. Varsinkin kun tänään on tilipäivä ;D

Kulkukatin poikaan mars...

tertsi

  • Vieras
Re: Ärsyttävää Egmontin julkaisuissa
« Vastaus #24 : 15.03.2005 klo 16:19:05 »
Mua ärsyttä se, että mainio sarjakuva Jerome K. Bloche on piilotettu Mustanaamioon. Olisi voinut julkaista albumeina, olisin ostanut.

Mustiksessa näyttäisi Jeromen sivukokoa vielä pienennetyn, jotta silleen.
Vai onko optinen harha?



http://www.jeromekjeromebloche.com/
« Viimeksi muokattu: 15.03.2005 klo 16:29:47 kirjoittanut tertsi »

Tatu Junni

  • Jäsen
  • Viestejä: 231
Re: Ärsyttävää Egmontin julkaisuissa
« Vastaus #25 : 15.03.2005 klo 17:43:09 »
Jos ärsyttäisi, vähentäisin kai ostamista. Tai kirjoittaisin ärsyttävän lukijakirjeen Mail-Manille.

Joka arvatenkin jäisi lukematta... ;)

Lurker

  • Vieras
Re: Ärsyttävää Egmontin julkaisuissa
« Vastaus #26 : 15.03.2005 klo 18:29:34 »
Mua ärsyttä se, että mainio sarjakuva Jerome K. Bloche on piilotettu Mustanaamioon. Olisi voinut julkaista albumeina, olisin ostanut.
<snip>

Joo, tämä se on makasiinilehtien kohtalo Suomessa - kuten tällä keskusteluareenalla on usein todettu.

Mitä vikaa on sarjakuvalehdissä? Ranskassakin sarjat usein julkaistaan ensin jossain lehdessä ja vasta sitten albumina. Jos edes sarjakuvan harrastajat eivät jatkosarjoja julkaisevia lehtiä osta... kuka sitten.

Itse pidän hyvin paljon Jerome K. Blochesta ja olen erittäin tyytyväinen, että sitä julkaistaan suomeksi.

Huokaus.

tertsi

  • Vieras
Re: Ärsyttävää Egmontin julkaisuissa
« Vastaus #27 : 15.03.2005 klo 19:15:57 »
Joo, tämä se on makasiinilehtien kohtalo Suomessa - kuten tällä keskusteluareenalla on usein todettu.

Mitä vikaa on sarjakuvalehdissä? Ranskassakin sarjat usein julkaistaan ensin jossain lehdessä ja vasta sitten albumina. Jos edes sarjakuvan harrastajat eivät jatkosarjoja julkaisevia lehtiä osta... kuka sitten.


Huokaus.
Huokaus.

Mustiksessa minua ärsyttä se, että Mustanaamio vie lehden sivumäärästä puolet. En siis pidä Mustanaamiosta. OK?!
Jos Mustanaamio olisi aito makasiinilehti, eli siinä olisi Mustanaamiota vaikkapa 8 sivua joka viikko, minä hankkisin lehden, sillä todennäköisesti (toivottavasti) muista sarjoista löytyisi riittävästi "suosikkeja" kompensoimaan Mustanaamion aikaansaamaa taidenautintoa.


Eli ongelma on se, että on liian vähän jatkosarjoja.
En viitsi hankkia lehteä, josta tiedän, että puolet materiaalista ei ole mieleeni.
Siis tiedän, en luule. Sen verran on tullut selailtua.

Egmontkin voisi julkaista ihan oikean makasiinilehden, kitoos!
« Viimeksi muokattu: 15.03.2005 klo 19:23:25 kirjoittanut tertsi »

Lurker

  • Vieras
Re: Ärsyttävää Egmontin julkaisuissa
« Vastaus #28 : 15.03.2005 klo 19:42:48 »
Huokaus.

Mustiksessa minua ärsyttä se, että Mustanaamio vie lehden sivumäärästä puolet. En siis pidä Mustanaamiosta. OK?!
Jos Mustanaamio olisi aito makasiinilehti, eli siinä olisi Mustanaamiota vaikkapa 8 sivua joka viikko, minä hankkisin lehden, sillä todennäköisesti (toivottavasti) muista sarjoista löytyisi riittävästi "suosikkeja" kompensoimaan Mustanaamion aikaansaamaa taidenautintoa.


Eli ongelma on se, että on liian vähän jatkosarjoja.
En viitsi hankkia lehteä, josta tiedän, että puolet materiaalista ei ole mieleeni.
Siis tiedän, en luule. Sen verran on tullut selailtua.

Egmontkin voisi julkaista ihan oikean makasiinilehden, kitoos!

No ei sille sitten mitään voi. Huono lehti mikä huono, jos ei yhtään tykkää.

Olisi tosi kiva jos kustantaja julkaisisi sellaista lehteä, joka olisi ihan vain minulle tehty. Siinä ei olisi mitään muuta kuin minun mielisarjakuviani. Ostaisin sen aina - jos se vain olisi tarpeeksi halpa.

V3§a V1tikain3n

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 009
  • kersanttinapalm.com/
Re: Ärsyttävää Egmontin julkaisuissa
« Vastaus #29 : 15.03.2005 klo 20:27:36 »
Joka arvatenkin jäisi lukematta... ;)

Ärsyttävää jos jää kirjeet lukematta!