Kirjoittaja Aihe: Huuto.net  (Luettu 57699 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Renki

• Malttamaton kakara
  • Jäsen
  • Ostan Marvel-lehtiä sopuhintaan.
Huuto.net
« : 08.03.2005 klo 00:49:37 »
Mikäs tämä tämmönen pokkari on? En ole ikinä kuullutkaan .Mikä nyt sinänsä ei ole ihme. Lähtöhinnaksi on laitettu huuto-netissä 38€. Pitääkö hinta yhtään paikkaansa, vai pyytääkö kaveri aivan omiaan?

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=15352358

Arttu

• Legolandian Sheriffi
  • Jäsen
Vs: Huuto.net
« Vastaus #1 : 08.03.2005 klo 02:29:32 »
Kuulosti ihan korkeajännitys lehdeltä, mutta taitaakin olla ihan itsenäinen sarjakuvapokkari. Googlettamalla:

Battler Britton : kertomuksia joistakin niistä seikkailuista, joihin ilmavoimien everstiluutnantti Robert Hereward Britton joutui sodan aikana. - Tampere : Sarjakustannus, 1962 (Uusi kivipaino). - 192 s. ; 19 cm. *** Kansialanimeke: Battler Brittonin uudet seikkailut.

Lähde: http://www.kupla.net/alan/kirj/albm.html
I have known many adults who have treasured throughout their lives some of the books they read as children. I have never come across any adult or adolescent who had outgrown comic-book reading who would ever dream of keeping any of these 'books' for any sentimental or other reason.- Fredrik Wertham

Asko AA

• Jäsen
  • "I Lost My Heart In A Drive-In Movie"
« Vastaus #2 : 08.03.2005 klo 08:35:33 »
Kuulosti ihan korkeajännitys lehdeltä, mutta taitaakin olla ihan itsenäinen sarjakuvapokkari.

Tämä on itsenäinen pokkari, joka sisältää pidempää ja lyhyempää Battler-sarjakuvaa, muutaman lyhyen tekstinovellin ja kuvitettuja tietoiskuja lentokoneista ja ässistä. Aika mainio peruspaketti Brittonia mielestäni. Suurin osa sisällöstä (myös yksi novelleista ja jokunen infosivu) ilmestyy pikapuoliin Moog Konttisen kanssa toimitetussa faksimile-Korkkarissa, jossa on seikkailuja myös kahdesta eri lehdestä sekä yksi ennen julkaisematon kokopitkä käännös.

Alkuperäisen Korkkarin hinnoittelua en osaa arvioida enkä näköisjulkaisun vaikutusta siihen. Uusintajulkaisut eivät kuitenkaan automaattisesti laske keräilyhintoja, niin kuin jotkut hamsterit joskus panikoivat. Ne houkuttelevat kyllä vanhoja versioita ulos kolostaan ja tarjolle, usein entistäkin suolaisemmin hinnoin.

Tarkempaa sisältötietoakin järjestyy haluttaessa, kunhan pääsen sorvin ääreen.

Asko A
Korkea J
Egmont K
Asko A. Alanen
Sarjakuvatoimittaja
Sarjakuvaneuvos
Akolinna, Tampereen Tammela

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #3 : 08.03.2005 klo 08:40:38 »
Kaikille pitää suositella myös Monty Pythonin Brand New (Papper)bokia ja sieltä löytyvää tarinaa "Biggles is extremely silly". Python paljastaa lisäksi, että Bigglesin luoja kirjoitti myös mm. Othellon ja Macbethin. 
« Viimeksi muokattu: 15.03.2005 klo 11:08:46 kirjoittanut VesaK »
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Tom.A.Hawk

• Vieras
« Vastaus #4 : 14.03.2005 klo 18:29:11 »
Jos Battler Birttoniiniin on uskomista, niin hän yksin pudotti niin hunnien japsien kuin makaroonienkin koneet. Sori poikkesin aiheesta mutta pakko.

Justus

• Jäsen
  • Ralf on Kuningas
« Vastaus #5 : 30.12.2005 klo 21:53:12 »
Jos tämä nyt on jonkun mielestä mainos niin moderoikaa pois, mutta minusta huuto.netistä voi keskustella, on se sen verran iso laitos. Kävin viestit läpi tässä gatekoriassa enkä löytänyt tälläistä ketjua, siksi the Uusi Aihe.

Käytättekö huuto.nettiä sarjakuvien keräilyyn? Minä käytän, juuri äsken laitoin parit huudot (en kerro mistä).Huuto.netistä löytää paremmin sarjakuvia kuin divarista.

Ärsyttää se kuppainen haku joka ei muista edellistä hakua kuten muut hakukoneet. Haenpa aku ankan taskukirjoja niin pitää aina kirjoittaa se uudestaan kun hakee numeroita 6, 8 ja 14 jne.

Hälytykset ovat vain maksaville asiakkaille (tunnistautuminen). Käyn huuto.netissä silloin tällöin, mutta kun olen impulsiivinen ihminen ja kyllästyn johonkin totaalisesti (Kvaakkailussakin oli vuoden tauko) ja innostun taas sitten niin olisi kiva jos huuto.netistä tulisi posti joka ilmottaisi että kaipaamani sarjis on tullut myyntiin.

AkuMies

• Jäsen
« Vastaus #6 : 30.12.2005 klo 22:06:31 »
Ärsyttää se kuppainen haku joka ei muista edellistä hakua kuten muut hakukoneet. Haenpa aku ankan taskukirjoja niin pitää aina kirjoittaa se uudestaan kun hakee numeroita 6, 8 ja 14 jne.

Jos tarkoitat tätä: ainakin mäkkipuolella jos syöttää jonkin haun, niin vehje muistaa sen seuraavalla kerralla. Johtuneeko tämä sitten selaimesta, mutta sekä Safarissa, että Firefoksissa haut palautuvat.

Justus

• Jäsen
  • Ralf on Kuningas
« Vastaus #7 : 30.12.2005 klo 22:27:35 »
Mulla on Mac OS X Tiger ja Firefox 1.5. Ongelma on ollut aina, eikä muualla sitä ole ollut. Eikä sen pitäisi olla selainkohtainen "ominaisuus" vaan sen pitäisi laittaa se hakulaatikko haun yläpuolelle ja esitäyttää se hakutermillä. Nyt joutuu palaamaan ja hakukenttä on tyhjä.

Testailin: 'Firefox ja Camino eivät muista, mutta Safari ja IE muistavat. Pitää kai sitten käyttää Safaria Huuto.netissä. Mozillakaan ei muista. Operaa ei taida löytyä... Eikä kiinnosta. Hyvähän se on, mutta en ole tottunut. Sama se millä surffaa kunhan on Firefox.

Edit: Netscape -> Firefox.
« Viimeksi muokattu: 01.01.2006 klo 15:40:25 kirjoittanut Justus »

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #8 : 31.12.2005 klo 19:28:57 »
Mulla ainakin Mozilla muistaa vanhat haut. Joku nörtti vois kertoa mistä asetuksista löytyy se kohta mikä pitää ruksata.

Huuto.nettiä olen käyttänyt aktiivisesti pari vuotta sekä myymiseen että ostamiseen. Aika paljon on tullut ostettua sellaisia sarjakuva-albumeita mitkä periaatteessa kiinnostaa mutta mitä ei jaksa etsiskellä divareista. Mutta kun ne saa muutamalla eurolla suoraan postilaatikkoon niin mielellään ostan.

Keräilykama, esim. vanhat Batmanit, tuppaa nousemaan huuto.netissä sen verran korkeisiin hintoihin, ettei niitä oikein raaski. Joskus käy tuurikin, sain esim. Larsonin Kaukana poissa vitosen 8 eurolla ja Maan miehen Marsista kahdellakympillä. Mut yleensä ottaen olen tehnyt enemmän löytöjä vähemmän harvinaisen tavaran parissa.

Huonot kokemukset: yhden kerran ostaja jätti maksamatta, mutta koska en ollut lähettänyt tuotetta etukäteen, en kärsinyt tappioita. Myin tuotteen myöhemmin uudelleen. Yhden kerran taas sain itse repalaisen Ken Parkerin, josta puuttui yksi sivu. Myyjä oli heti valmis palauttamaan rahat ja maksamaan postikulut pokkarin takaisinlähettämisestä.

Eli käytännössä mulla ei ole kovin huonoja kokemuksia vaikka kauppoja on tehtynä melkein kolmesataa.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #9 : 31.12.2005 klo 20:03:30 »
Mulla ainakin Mozilla muistaa vanhat haut. Joku nörtti vois kertoa mistä asetuksista löytyy se kohta mikä pitää ruksata.

Työkalut, asetukset ja lomaketiedot (ei suositeltavaa jos samaa konetta käyttää useampi henkilö) ja sitten ruksi paikoilleen.

Itse olen käyttänyt huutoa aikalailla ostamiseen (myynyt pikkasen) lähinnä sarjakuvia ja olen ihan tyytyväinen ollut siihen.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #10 : 02.01.2006 klo 12:24:33 »
Käytättekö huuto.nettiä sarjakuvien keräilyyn? Minä käytän, juuri äsken laitoin parit huudot (en kerro mistä).Huuto.netistä löytää paremmin sarjakuvia kuin divarista.

Minusta huuto.net on aika turha kapine, koska käytettyjen hinnat ovat suurinpiirtein sen hintaisia, millä nettikaupoista saa uusia (lähinnä koskee siis ulkomaista sarjakuvaa).

Kotimaista sarjakuvaa en yleensä ole sieltä edes haeskelllut, koska en mielelläni osta sikaa säkissä. Sen verran mitä olen seurannut, nekin hinnat ovat kohtuullisen korkeita.

Ja jos vertaa huuto.netin hakua esim. ebayn vastaavaan, onhan se onneton...

-P.

pertti jarla

• Jäsen
« Vastaus #11 : 02.01.2006 klo 12:36:15 »
Huudon käyttöliittymä on aivan basa, haku on onnettoman epämukava, muuten kaupat on ylipäänsä toimineet. Festari- ja konserttilipuista eroonpääsemiseen aivan ehdoton paikka! Ainoa ongelma on tullut, kun legendaarinen Suomen Posti hävitti tilaamani kirjan välillä Porvoo-Helsinki.
Myötätunto ja huumori pois vakavasta asiasta!
-Huolestunut äiti

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #12 : 02.01.2006 klo 12:46:15 »
Ainoa ongelma on tullut, kun legendaarinen Suomen Posti hävitti tilaamani kirjan välillä Porvoo-Helsinki.
Liikelaitostunut posti on uskomattoman kurja.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #13 : 02.01.2006 klo 14:12:38 »
Joo, lähinnä niitä ongelmia on Postin kanssa jos jonkun. Olen odotellut yhtä kirjettä joka lähetettiin ennen joulua. Vieläkään ole tullut.

Justus

• Jäsen
  • Ralf on Kuningas
« Vastaus #14 : 04.01.2006 klo 19:23:24 »
Minulle ei ole koskaan sattunut mitään ihmeellistä. En ihan nollapalautteiselta osta yleensä, joskun artikkeli on tietysti tärkeämpi kuin myyjän profiili. En nyt kamalasti ostelekaan, saati sitten myy. Joskus olen ostanut Anttilasta videoita eurolla ja myynyt huutonetissä neljällä :D.

Viime perjantaina ostamani skanneri/tulostin/monitoimilaite (Brother) saisi tulla jo.