Mulla ainakin Mozilla muistaa vanhat haut. Joku nörtti vois kertoa mistä asetuksista löytyy se kohta mikä pitää ruksata.
Huuto.nettiä olen käyttänyt aktiivisesti pari vuotta sekä myymiseen että ostamiseen. Aika paljon on tullut ostettua sellaisia sarjakuva-albumeita mitkä periaatteessa kiinnostaa mutta mitä ei jaksa etsiskellä divareista. Mutta kun ne saa muutamalla eurolla suoraan postilaatikkoon niin mielellään ostan.
Keräilykama, esim. vanhat Batmanit, tuppaa nousemaan huuto.netissä sen verran korkeisiin hintoihin, ettei niitä oikein raaski. Joskus käy tuurikin, sain esim. Larsonin Kaukana poissa vitosen 8 eurolla ja Maan miehen Marsista kahdellakympillä. Mut yleensä ottaen olen tehnyt enemmän löytöjä vähemmän harvinaisen tavaran parissa.
Huonot kokemukset: yhden kerran ostaja jätti maksamatta, mutta koska en ollut lähettänyt tuotetta etukäteen, en kärsinyt tappioita. Myin tuotteen myöhemmin uudelleen. Yhden kerran taas sain itse repalaisen Ken Parkerin, josta puuttui yksi sivu. Myyjä oli heti valmis palauttamaan rahat ja maksamaan postikulut pokkarin takaisinlähettämisestä.
Eli käytännössä mulla ei ole kovin huonoja kokemuksia vaikka kauppoja on tehtynä melkein kolmesataa.