Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Uutiset: Nuori Voima -palkinto Vihan ja inhon internetille (01.06.2018 klo 14:19:37)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
15.08.2018, klo 12:21:05

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
466010 viestiä 10342 aihetta kirjoittanut 7300 jäsentä. Uusin jäsen: -KUOLEMA-
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Yllpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Kvaak.fi
| |-+  Palaute & uudistukset
| | |-+  Ääkköset
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ääkköset  (Luettu 6577 kertaa)
Juha Kouvalainen
Yllpitj
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #15 : 03.04.2005, klo 11:53:04 »

Venlinen sateliitti nkyy mys tnne, mutta sit en osaa sanoa, miksi.

Mutta varsinainen kymmenen pisteen kysymykseni kuuluukin, miten korjaamme tmn skandiongelman Kvaakin foorumilla. Ongelma liittyy ilmeisesti vain foorumiin ja johtuneepi tuosta Simple Machinesin omasta sisisest merkistasetuksesta.

Riittk korjaukseksi siis, ett lyn sourcekoodiin vaan rivin:

Koodia:
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=ISO-8859-1">

?
tallennettu

Raaka
Jsen
Poissa

« Vastaus #16 : 04.04.2005, klo 11:57:18 »

Koska min aikoinaan tmn sikeen aloitin, niin haluan saattaa tiedoksi, ett minun henkilkohtainen kksongelmani ratkesi joskus helmikuun alkupuolella. Tai siis - helmikuun alun jlkeisten viestieni kkset ovat nkyneet ainakin minulle itselleni OK.

Itse en tehnyt mitn stj, ja olen olettanut, ett Kvaakin yllpito homman hoiti.
tallennettu
echramath
Oberschtroumpfbannfhrer
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #17 : 04.04.2005, klo 18:53:02 »

Riittk korjaukseksi siis, ett lyn sourcekoodiin vaan rivin:

Koodia:
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=ISO-8859-1">

Ei tuosta rivist nyt ainakaan haittaa voi olla, arvaan. Minun Firefoxini nytt tuolla joka tapauksessa tuota merkist, mutta mahtaisikohan se tarjota sit kaikille sivuille, josta ei ole muuta mritelty.

Itse sain kuningasajatuksena tarjota erst dokumentti kotikoneeltani UTF-8:sina, ja seps ei tuntunut toimivan sitten mitenkn, vaikka vastaavaa rivi oikealla merkistmreell tarjosin. Apachen asetuksista piti kyd tunkkaamassa oletusmerkist pois. Ko. dokumenttia saa ihmetell tst, jos karvaelimet kiinnostavat: http://bulbasaur.ton.tut.fi/gerbiilit/, lisksi saa kertoa jos kaikesta huolimatta onnistuu nkemn tuolla Ääkkösiä.

Mutta Latin-1:st ei todellakaan lydy euromerkki:
http://www.htmlhelp.com/reference/charset/latin1.gif

Latin-9:st sellainen kyll lytyy:
http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/latin9.html
tallennettu

I've got 99 problems, but luftballons ain't one. // comixblag
Juha Kouvalainen
Yllpitj
Poissa

« Vastaus #18 : 04.04.2005, klo 21:08:56 »

Lainaus
Koska min aikoinaan tmn sikeen aloitin, niin haluan saattaa tiedoksi, ett minun henkilkohtainen kksongelmani ratkesi joskus helmikuun alkupuolella. Tai siis - helmikuun alun jlkeisten viestieni kkset ovat nkyneet ainakin minulle itselleni OK.

Itse en tehnyt mitn stj, ja olen olettanut, ett Kvaakin yllpito homman hoiti.

Eip eip ennen tt piv stj merkistn suhteen tullut tehty. Liek jotain korjaantunut sitten itsestn siell pss esim. jonkin selain/kyttjrjestelmpivityksen saannoksena.

Lainaus
Ei tuosta rivist nyt ainakaan haittaa voi olla, arvaan. Minun Firefoxini nytt tuolla joka tapauksessa tuota merkist, mutta mahtaisikohan se tarjota sit kaikille sivuille, josta ei ole muuta mritelty.

Ninp tuon luulisi. Nyt tuo on lisilty mys foorumin sourceen, joten raportoikaa jos jotain meni pahasti vinksalleen, niin palataan takaisin. Muiden Kvaakin osioiden sivujen sorsakoodissa charsetmrittelyt jo olivatkin.
tallennettu

echramath
Oberschtroumpfbannfhrer
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #19 : 04.04.2005, klo 22:06:07 »

No niin, enks min sitten unohtanut autuaasti Windows-1252-merkistn olemassa-olon. Sitkin taidetaan tarjota Iso-Latin 1:n aika monessa paikassa, mutta siin on enemmn varsinaisia tulostettavia merkkej, sill merkkej on sijoitettu mys isossa latinalaisessa. Ilmeisesti sitten minun Linux-Firefoxinikin lhettelee semmoisia tnne yhteensopivuuden nimiss. Siin merkistsshn se sputnik, ett euro elvt rinnan.

Kauheaa sotkua. Ryhtyks koko maailma kyttmn UTF-8:sia, nyt, heti, pronto!
tallennettu

I've got 99 problems, but luftballons ain't one. // comixblag
lasse
Jsen
Poissa

« Vastaus #20 : 22.05.2005, klo 00:31:30 »

Mulla on tossa osoiterivin alapuolella tommonen Googlen hakurivi,ja joskus jos siihen kirjottaa,niin ne muuttuu tommosiksi oudoiksi kksiksi.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: