Äänestys

Paras Luke albumi

Arkajalka
9 (13.4%)
Postivaunut
4 (6%)
Jesse James
3 (4.5%)
Palkkionmetsästäjä
3 (4.5%)
Apassikanjoni
6 (9%)
Billy the Kid, pikku nappula
6 (9%)
Daltonin muori
8 (11.9%)
Calamity Jane
3 (4.5%)
Serenadi neljälle Daltonille
3 (4.5%)
Mustat kukkulat
2 (3%)
Valkoinen ratsastaja
1 (1.5%)
Keisari Smith
1 (1.5%)
Phil Defer
5 (7.5%)
Kiskot yli preerian
2 (3%)
Fingers
1 (1.5%)
Nitroglyseriini
1 (1.5%)
Lucky Luken morsian
1 (1.5%)
Daltonit pääsevät hoitoon
3 (4.5%)
Daltonit lumipyryssä
2 (3%)
Ylös Mississippi-jokea
3 (4.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 56

Kirjoittaja Aihe: Lucky Luke -äänestys  (Luettu 33879 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mr. Font

  • Jäsen
  • Viestejä: 498
Re: Lucky Luke -äänestys
« Vastaus #30 : 27.12.2006 klo 11:10:12 »
Toistan itseäni:

Voisiko Wade poistaa tuolta äänestyksestä toisen Öljyä taivaalla vaihtoehdon, koska se on siellä KAKSI kertaa.

Kiitos!

Wade

  • Jäsen
  • Viestejä: 3 163
Re: Lucky Luke -äänestys
« Vastaus #31 : 27.12.2006 klo 11:31:43 »
Toistan itseäni:

Voisiko Wade poistaa tuolta äänestyksestä toisen Öljyä taivaalla vaihtoehdon, koska se on siellä KAKSI kertaa.

Kiitos!
Ei kai, mä en ainakaan näe, että se olisi siellä kaksi kertaa  8]

Eli joo, mä poistin. En ollut aikaisemmin huomannut Fontin kommenttia
Wade Koivurinne

puro

  • Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Viestejä: 2 261
  • Ei se siitä suttaannu.
Re: Lucky Luke -äänestys
« Vastaus #32 : 27.12.2006 klo 11:34:34 »
Ei kai, mä en ainakaan näe, että se olisi siellä kaksi kertaa  8]

Eli joo, mä poistin. En ollut aikaisemmin huomannut Fontin kommenttia

Hei Puusilmä, nyt siellä ei ole sitä kertaakaan, laitan edes sen kerran sinne. Minä olin edellisen Fontin postauksen jälkeen poistanut tuplan, mutta ajattelin säästää foorumia turhalta postilta. Näköjään toiveajattelua.  ;D

Wade

  • Jäsen
  • Viestejä: 3 163
Re: Lucky Luke -äänestys
« Vastaus #33 : 27.12.2006 klo 11:40:31 »
Hei Puusilmä, nyt siellä ei ole sitä kertaakaan, laitan edes sen kerran sinne. Minä olin edellisen Fontin postauksen jälkeen poistanut tuplan, mutta ajattelin säästää foorumia turhalta postilta. Näköjään toiveajattelua.  ;D
Silmät jäi yöpöydälle. Tulin tähän ihan tokkurassa, ja katsoin vain ilmoituksen, en sen enempää, pitikö se paikkaansa.

Asia korjataan, kunhan saan silmät päässäni oikein päin

Edit. Onhan se tuolla. Oli taas tulossa tuplana, voinemme syyttää ensimäistä arki-aamua (jolloin joutuu heräämään näinkin aikaisin ;) )pyhäin jälkeen
« Viimeksi muokattu: 27.12.2006 klo 11:42:02 kirjoittanut Wade »
Wade Koivurinne

Mr. Font

  • Jäsen
  • Viestejä: 498
Re: Lucky Luke -äänestys
« Vastaus #34 : 27.12.2006 klo 16:43:46 »
Ei kai, mä en ainakaan näe, että se olisi siellä kaksi kertaa  8]

Eli joo, mä poistin. En ollut aikaisemmin huomannut Fontin kommenttia
Tai jospa et huomannut kun sulla oli noi aurinkolasit silmillä.

Tuli aamusta kyl vuoden naurut  :D ;D!

Wade

  • Jäsen
  • Viestejä: 3 163
Re: Lucky Luke -äänestys
« Vastaus #35 : 27.12.2006 klo 18:55:17 »
Tuli aamusta kyl vuoden naurut  :D ;D!
Voih, lukisitpa joskus ylläpidon foorumia
Wade Koivurinne

Mr. Font

  • Jäsen
  • Viestejä: 498
Re: Lucky Luke -äänestys
« Vastaus #36 : 27.12.2006 klo 19:20:10 »
Eipä ole mahdollista, mutta nyt taas ihmettelen että Puro sanoo poistaneensa sen jo eka ilmoitukseni jälkeen ja silti kun klo. 11 katsoin niin kyllä se oli täällä kahdesti. Enka mä ois tota viestiä muuten edes kirjottanu. No olkoosa. Itse Lucky Luke asiaan sitten:

Onko Wade mahdollista toivoa listalle äänestysvahtoehtoja??
Itse haluaisin sinne ainaskin Oklahoma Jimin, Daltonit pääsevät hoitoon ja ehkä Daltonit lumipyryssä. Ne kun ovat juuri ne parhaat  ;)

Tässä nyt top-10 Luket:
(Texistit tuntevat minut jo entaaltaan helvatan pitkistä listoista, mutta kuitenkin)

10. Daltonit lumipyryssä
9. Oklahoma Jim
8. Daltonin veljekset
7. Daltonien pako
6. Daltonin muori
5. Ran-tan-plan saa perinnön
4. Serenadi neljälle Daltonille
3. Daltonit tekevät parannuksen
2. Daltonit menettävät muistinsa
1. Daltonit pääsevät hoitoon

EDIT: Hetihän näitä joutu muuttamaan... Ja aika Dalton pitoinen tuli  :D :D
« Viimeksi muokattu: 27.12.2006 klo 19:45:22 kirjoittanut Mr. Font »

Wade

  • Jäsen
  • Viestejä: 3 163
Re: Lucky Luke -äänestys
« Vastaus #37 : 27.12.2006 klo 19:28:41 »
Onko Wade mahdollista toivoa listalle äänestysvahtoehtoja??
Itse haluaisin sinne ainaskin Oklahoma Jimin, Daltonit pääsevät hoitoon ja ehkä Daltonit lumipyryssä. Ne kun ovat juuri ne parhaat ;)
Mun nähdäkseni ne ovat tuolla

Lucky Luken keräily tulee törkeen kalliiksi
Wade Koivurinne

Mr. Font

  • Jäsen
  • Viestejä: 498
Re: Lucky Luke -äänestys
« Vastaus #38 : 27.12.2006 klo 19:33:04 »
No kiitos paljon. Äänestin "Daltonit pääsevät hoitoon"
Lucky Luken keräily tulee törkeen kalliiksi
Sama ongelma taitaa olla joka sarjassa  :D.
« Viimeksi muokattu: 27.12.2006 klo 19:44:35 kirjoittanut Mr. Font »

Hannu

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 284
Re: Lucky Luke -äänestys
« Vastaus #39 : 27.12.2006 klo 23:26:10 »
Hyviä on niin paljon, että valinta on pirun vaikeaa. Äänestin serenadia Daltonin veljeksille, mutta yhtä hyviä löytyy muistakin Dalton-bros tarinoista, sekä tietysti Arkajalka! Coscinnyn jälkeiset & edeltävät tarinat jäävät kyllä ihan eri sarjaan.

Keräilyn kalleudesta en osaa sanoa mitään, kun kaikki on jo hyllyssä ...
Kaikki on miltä se kulloinkin näyttää

Sil5i

  • Vieras
Re: Lucky Luke -äänestys
« Vastaus #40 : 28.12.2006 klo 00:11:26 »
Phil Deferissä on kunnon tummasävyinen spaghetti wester tunnelma. Yksi saa lopulta jopa puupalttoon päällensä.

Kyllä mä olen sitä mieltä, että jos lähdetään pyssyttelemään niin kaivetaan muutama hauta valmiiksi... paitsi jos on kyseessä niin näppärä pyssysankari kuin Säkä Lauri.

Kaikissa Luckyissä on hyvin luotuja hahmoja oikkuineen ja persoonallista dialogia.

Flemming Andersen

  • Vieras
Re: Lucky Luke -äänestys
« Vastaus #41 : 28.12.2006 klo 00:23:40 »
Ei tuosta ole helppo valita. Villi länsi on sen verran kuivakka aihe, että Lucky Lukein toistaa itseään - siitä huolimatta yksi eurooppalaisen(/lännensarjakuvan) sarjakuvan legendoista. Mutta harva noista Goscinny-albumeista huono on, ellei aivan alkupäätä lasketa mukaan. Valitsin Apassikanjonin, koska se taitaa olla ensimmäinen lukemani Lyki Lyk-albumi (ja taisin lukea sen ala-asteella tunnilla, kun istuin kirjahyllyn vieressä. Siellä oli jostain syytä Apassikanjoni, Noidan käsikirja ja muutama Akkari - en kyllä tiedä miksi).
« Viimeksi muokattu: 02.02.2007 klo 19:03:27 kirjoittanut Flemming Andersen »

VilleM

  • Jäsen
  • Viestejä: 801
Re: Lucky Luke -äänestys
« Vastaus #42 : 28.12.2006 klo 09:29:20 »
Lucky Luken keräily tulee törkeen kalliiksi

Näin on. Monta kertaa olen himoiten selaillut Luke-kirjaston opuksia Akateemisessa, mutta en ole raaskinut ostaa. Hienoja ne kyllä on, mutta harmi vain, että ei rahakukkaro kestä enää tätä sarjaa. Raivostuttavaa, kun ei millään pysty ostamaan kaikkea kivaa mitä haluaisi! No, vanhat kunnon perinteiset pehmeäkantiset versiot Lukeista löytyvät sentään, joten täytyy tyytyä fiilistelemään niiden parissa.

Kyllä mä olen sitä mieltä, että jos lähdetään pyssyttelemään niin kaivetaan muutama hauta valmiiksi...

Sergio Leonen klassisessa Hyvien, pahojen ja rumien lopun kolmintaistelussahan Blondie pamauttaa lopulta Angel Eyesin suoraan valmiiseen hautaan. Hyvä kohtaus. Taisi sen jälkeen tosin kulta kiinnostaa veijareita enemmän kuin vainajan hautaaminen loppuun saakka...

Eelis

  • Jäsen
  • Viestejä: 12
Re: Lucky Luke -äänestys
« Vastaus #43 : 01.02.2007 klo 20:02:29 »
Paras Luke albumi on Lucky Luken morsian sitä ei ollut listassa mutta se on paras! Ja toiseksi paras on Daltonit tekevät parannuksen sitäkään ei ollut listassa. Mutta kolmas on Daltonit pääsee hoitoon ja se on listassa. Ja muista ei enää jaksa miettiä, koska kaikki on hyviä! :)

Mosabacka

  • Jäsen
  • Viestejä: 709
Vs: Re: Lucky Luke -äänestys
« Vastaus #44 : 13.06.2008 klo 14:07:33 »
Paras Luke albumi on Lucky Luken morsian sitä ei ollut listassa mutta se on paras!
Olen samaa mieltä. Olisi tuohon äänestykseen voinut laittaa kaikki varjoaan nopeamman ampujan seikkailut, niin ei tarvitse kenenkään kitistä. Äänestin Sukuvihaa villissä lännessä, koska se jaksaa huvittaa aina vain.

Ja muistin virkistämiseksi parhaasta Lucky Lukesta kautta aikojen pari kuolematonta lausahdusta, joita olen käyttänyt häissä yleisön viihdyttämiseksi.

"Nainen on huolissaan tulevaisuudestaan siihen saakka kun menee naimisiin. Mies on huolissaan tulevaisuudestaan siitä lähtien kun on mennyt naimisiin!"

"Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää yhdessä vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivat he olisi menneet naimisiin!"

Että eikö olisi syytä laittaa Lucky Luken morsian sinne äänestysvaihtoehtoihin?

PS: Lucky Luken kerääminen on sekin ihan mukavaa puuhaa, kunhan ei eksy keräämään vain ensipainoksia. Taitaa olla puolet hyllyssä. Pitäisi vain tehdä se kuuluisa puuteluettelo, kun muisti ei riitä omistamiinsa albumeihin.
kehittyvä willeristi