Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
16.06.2019, klo 20:48:02

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
474932 viestiä 10539 aihetta kirjoittanut 7404 jäsentä. Uusin jäsen: Manga fan
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Kvaak.fi
| |-+  Palaute & uudistukset
| | |-+  Hei, olen Hannu Särö, olen tullut juttelemaan piirtämisestä tänne foorumille. :)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Hei, olen Hannu Särö, olen tullut juttelemaan piirtämisestä tänne foorumille. :)  (Luettu 153 kertaa)
HannuTapio
Uusi jäsen
*
Poissa

Lautapelejä testiä ja säätelyä.

« : 10.06.2019, klo 18:52:27 »

Hei,

Olen Hannu Särö olen tullut juttelemaan piirtämisestä tänne kvaak foorumille. Smiley.

Minulla on ongelma, olen jo valmiiksi hieman kuuluisa, olen ylläpitänyt vuodesta 2014 sivustoa ja minulla on ollut kävijöitä, olen piirtänyt nettiin lautapelejä.

Minun lautapelejäni tietää jo noin 25 000 ihmistä ja noin 12 000 on käynyt minun sivustollani, ihan ekoista sivuista vuodesta 2009.

Minä taidan olla helsingin ykkönen sota aihe lautapelisivustoissa, mahdollisesti koko suomen ykkönen, mutta, en tunne koko suomen tilannetta.

Mitä lakeja astuu voimaan jos piirtäjä harrastelija kertoo täällä kvaak sarjakuva taide foorumilla että on helsingin ykkönen omalla alalla ?

Minun tietojeni mukaan olen helsingin ainoa aktiivinen ja julkinen isompi sotalautapelejä sivusto ( 32 lautapeliä linjalla ).

Smiley Smiley Smiley

--
« Viimeksi muokattu: 10.06.2019, klo 21:13:13 kirjoittanut HannuTapio » tallennettu

Hei, minä suunnittelen ja piirrän lautapelejä nettiin, täällä voi käydä katsomassa - https://www.lautapelataanko.com
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: