lehdet/hahmot eivät kestä muodissa yhtä kauan kuin silloin.
..............
markkinointityö ei kannata, muuten kuin tähdenlentojen muodossa. Hillot pitää saada nopeasti himaan.
Mutta eikös ihan samasta syystä nykyinen populäärimusiikki ole täyttä skeidaa?
Okei, halukkaat voivat rupatella tarkemmin tuolla Sekalaisissa jutuissa että onx Britney Spears IHQ ja voiko poikabändejä kuunnella, koska niitten levyt ovat sentään ammatti-ihmisten tekemiä.
Mutta tarkoitin tuolla sitä, että koko nykyinen kulttuurimme taitaa olla pinnallista kertakäyttökulutukseen perustuvaa, vahvoja ja pysyviä brändejä syntyy enää aniharvoin.
Entäs jos vaikkapa Cokis keksittäisiin nyt? Tulisiko siitä enää yhtä suosittua, entä pysyisikö se suosikkijuomana vai hiipuisiko se pikkuhiljaa uusien trendikkäämpien juomien tieltä?
Mistä se johtuu? Ovatko markkinavoimat onnistuneet ottamaan haltuunsa länsimaisten ihmisten arvomaailman jatkuvalla mainostuksellaan, vai heijastaako tämä nykyinen kehitys sitä miten nykyihminen muutenkin ajattelisi?
Ihminen on nuorena vaikutteille altis, joten ehkäpä jo pienestä asti alkanut altistuminen erilaisille ostoärsykkeille on pikkuhiljaa aiheuttanut uuden sukupolven henkisen rappeutumisen.
No, ehkä niillä liian isoihin kuteisiin pukeutuneilla pipopäillä on keskenään kivaa juostessaan uusien trendien ja villitysten perässä.
Kun eivät paremmasta tiedä eivätkä välitä, niin mikäs se on ollessa, kun Mäkkäristä saa safkaa, Britney raikaa jokaisella radiokanavalla, irkissä on tosicuuleja frendejä aina kanavilla ja telkassa on ihan %¤%&&:n siistejä tositeeveeohjelmia niin mitäpä sitä enää lukemaan jotakin vanhoja, homeisia sarjakuvia.
Hit me baby one more time.