Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Merimies on eri mies (11.04.2020 klo 11:30:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
01.06.2020, klo 11:03:42

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
482682 viestiä 10468 aihetta kirjoittanut 3836 jäsentä. Uusin jäsen: jokiranta
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Galleria | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvantekijöiden keskustelut
| |-+  Julkaisu, markkinointi, tekijänoikeudet ja palkkiot
| | |-+  Kvaak kustannus / Kvaak Kirja
Bastard, Korsto-Mikko ja 11 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kvaak kustannus / Kvaak Kirja  (Luettu 9176 kertaa)
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: mies

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #90 : 23.05.2020, klo 16:27:58 »

KVAAK Kustannus esittää: Kampanjavideo!

https://youtu.be/T-hiWgd0RTs
tallennettu

"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"
Sampsa Kuukasjärvi
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #91 : 24.05.2020, klo 14:48:36 »

KVAAK Kustannus esittää: Kampanjavideo!

https://youtu.be/T-hiWgd0RTs

Videon lopussa siis lukee, että kampanja alkaa Mesenaatissa 29.5. Ja Sininen Jänis näyttää olevan mukana. Upeaa! Minä uskon tähän hommaan yhä vahvemmin! Mukana tullaan olemaan!
tallennettu
Lurker
Valvoja
Poissa

« Vastaus #92 : 24.05.2020, klo 18:27:12 »

Videon lopussa siis lukee, että kampanja alkaa Mesenaatissa 29.5. Ja Sininen Jänis näyttää olevan mukana. Upeaa! Minä uskon tähän hommaan yhä vahvemmin! Mukana tullaan olemaan!

Sama täällä!

Sarjakuvan julkaisu elää nyt sitä "murroskautta", mielenkiintoista nähdä miten tämä joukkorahoitus onnistuu - Kvaakista löytyy varmasti innokkaita sarjakuvan ystäviä, mutta lisää tarvitaan.

Levittäkää sanaa, kun kampanja alkaa!
tallennettu
MTT
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #93 : 27.05.2020, klo 13:23:13 »

Mistäs ihmeestä olette kaikki nuo nimmaroidut "lisukkeet" saanut?
tallennettu
tmielone
Il Dille
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #94 : 27.05.2020, klo 14:00:15 »

Mistäs ihmeestä olette kaikki nuo nimmaroidut "lisukkeet" saanut?

Eräältä belgialaiselta kauppiaalta/kustantajalta. Hän on itse painattanut ne ex librikset 2000-luvun alussa ja käytti ne Eisnerillä nimmaroitavana. Julisteet tulevat samasta paikasta mutta niiden historiaa en tunne yhtä tarkasti. Ex libriksiä on neljää erilaista ja jokaisen painos on vain 250 kappaletta.
tallennettu

"Now there's only two things in life but I forget what they are"
MTT
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #95 : 27.05.2020, klo 14:31:43 »

Eräältä belgialaiselta kauppiaalta/kustantajalta. Hän on itse painattanut ne ex librikset 2000-luvun alussa ja käytti ne Eisnerillä nimmaroitavana. Julisteet tulevat samasta paikasta mutta niiden historiaa en tunne yhtä tarkasti. Ex libriksiä on neljää erilaista ja jokaisen painos on vain 250 kappaletta.

Enpä odottanut noin hienoja juttuja. Hatunnosto kuka tuon onkaan hoitanut!!

Niin ja unohtu kysyä. Ilmoitattehan sitten kellonajan milloin tuo Mesenaatissa on.
« Viimeksi muokattu: 27.05.2020, klo 14:36:37 kirjoittanut MTT » tallennettu
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #96 : 27.05.2020, klo 14:57:01 »

Niin ja unohtu kysyä. Ilmoitattehan sitten kellonajan milloin tuo Mesenaatissa on.

29.5.2020 klo 8 tähdätään. Smiley
tallennettu

"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"
MTT
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #97 : 27.05.2020, klo 14:59:01 »

29.5.2020 klo 8 tähdätään. Smiley

Kiitos Smiley
tallennettu
Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Paikalla

The Comics be with us...always!

« Vastaus #98 : 27.05.2020, klo 15:27:08 »

Siis onko Eisner nimmaroinut 4 x 250 Exlibristä! Kyllä on käsi ollut kipeä tuon jälkeen!
tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
tmielone
Il Dille
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #99 : 27.05.2020, klo 16:33:37 »

Kiitos!
Tulin joskus hankkineeksi noita ex libriksiä itselleni ja ajattelin, että joku muukin voisi niistä tykätä.

Siis onko Eisner nimmaroinut 4 x 250 Exlibristä! Kyllä on käsi ollut kipeä tuon jälkeen!

Onhan se varmasti ollut melkoinen savotta. Mutta ei hän sitä ihan ilmaiseksi ole tehnyt  Grin
tallennettu

"Now there's only two things in life but I forget what they are"
Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Paikalla

« Vastaus #100 : 27.05.2020, klo 18:47:42 »

Nyt onkin mielenkiintoista nähdä miten paljon tommonen Eisner Exlibris maksaa. Mä en kerää tämmöisiä juurikaan ollenkaan, mutta kyllä Eisnerin nimmarin voisin ehkä omistaa. Saa kyllä olla aika alhainen hinta, että semmoisen itselleni aikoisin hankkia.

Itse tuo "Katu Bronksissa" sarjakuvakin kiinnostaa ja tämä Kvaakin kustannus on hyvä juttu, jos tällä tavalla saataisiin semmoisia sarjakuvia suomeksi, joita tavalliset kustantajat eivät uskalla ottaa hoidettavakseen. Toivotaan, että mahdollisemman moni lähtee mukaan. Itsekin varmaan ostan ton, jos ei hinta hyppää ihan pilviin.
tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
Lurker
Valvoja
Poissa

« Vastaus #101 : 27.05.2020, klo 20:43:13 »

Will Eisnerista on hyvä aloittaa! Kvaak kirja saa komean alun.

Jos tämä onnistuu, ja sehän riippuu teistä ja muista sarjakuvan ystävistä, niin se voi olla pitkän ja kauniin ystävyyden alku.

Tulkaa kaikki mukaan, sarjakuva ei tästä parane - ja kirja on taatusti harvinainen, sillä painokset ovat ns. kohtuulliset.

Saa myös haaveilla ja ehdotella, mitä muuta tekisi mieli saada suomeksi - mielellään sarjakuvaromaaneja tai muita yhden kirjan kokonaisuuksia.
tallennettu
Sampsa Kuukasjärvi
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #102 : 27.05.2020, klo 21:19:12 »

Olisikos antaa suoraa linkkiä kohteeseen Mesenaatissa? Eikö Mesenaatissa ole mitään hakua? Miten sieltä potentiaalinen rahoittaja löytää mitään?! Itse olen tukenut kohteita Kickstarterissa, jossa on erinomainen sanahaku.
tallennettu
Lurker
Valvoja
Poissa

« Vastaus #103 : 27.05.2020, klo 21:31:35 »

Olisikos antaa suoraa linkkiä kohteeseen Mesenaatissa? Eikö Mesenaatissa ole mitään hakua? Miten sieltä potentiaalinen rahoittaja löytää mitään?! Itse olen tukenut kohteita Kickstarterissa, jossa on erinomainen sanahaku.

Kampanja alkaa Mesenaatissa 29.5. eli se ei näy vielä.
tallennettu
Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Paikalla

« Vastaus #104 : 27.05.2020, klo 21:33:13 »

Mulle ei ole tuttuja mesenaatti eikä kickstart tai muukaan juttu. Nettiostaminenkin on vähän niin ja näin meikäläisellä. Ostan melkein kaiken kivijalkakaupasta henkilökohtaisesti.
Olis kiva tietää, että kuinka tätä kirjaa sitten ostetaan tuolta. Käykö pankkisiirto...pitääkö olla kirjautuneena jonnekin mesenaatissa?
Alkaako myynti heti pe 29.5 klo 00.01 vai johonkin järjelliseen aikaan, kun ihmiset on hereillä. Jos asuu pääkaupunkiseudulla, niin voiko sen hakea itse jostain, ettei tarvi turvautua Suomen postin aina niin "huolelliseen, paketteja säästävään ja hyvään palveluun". Jos noihin kysymyksiin saisi jotain valaisevaa infoa!
tallennettu

Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: