Kirjoittaja Aihe: Huhtikuun haaste - Kommentit  (Luettu 4018 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Shunichiro

  • Jäsen
  • Viestejä: 402
Huhtikuun haaste - Kommentit
« : 01.04.2018 klo 19:57:22 »
Huhtikuun haasteen töiden kommentit tänne. Aiheena oli siis Lempo.

Työt omaan ketjuunsa.


- Jukka

Shunichiro

  • Jäsen
  • Viestejä: 402
Vs: Huhtikuun haaste - Kommentit
« Vastaus #1 : 01.05.2018 klo 13:09:11 »
Kun annoin huhtikuun haasteen "Lempo", minulla oli mielessä jotakin tällaista.

Vergil oli lähimpänä Lempoa, jota vähän haeskelin. Tuolla tavalla virnuileva tyttö ei voi olla muuta kuin pahis. Odotellessa V:n lupailemaa jatkoa...

Tuipal tarjoaa hauskaa ja rehellistä väkisinvääntämistä annetusta aiheesta.

Näyttipä pitkään taas kahden kaupalta, kunnes viime hetkellä...

Koivusaaren sarjakuvan toteutus teki välillä vaikeaksi saada selvää, mistä onkaan kyse, mutta hetken silmäiltyäni se selvisi. Sivunumeroiden perusteella tämä lienee osa jotakin isompaa kokonaisuutta? Kaipa nuo olennot täyttävät haasteen lempoisuuden.

Periaatteessa Vergil oli lähimpänä lempoisia toiveitani, mutta kun kerrankin, pitkästä aikaa, mukana on joku muukin kuin yksi meistä kolmesta vakio-osallistujasta, niin päätin laittaa kaikki samalle aloitusviivalle, mikä onnistuu arpomalla. Aiheeseen sopivasti pyöräytin fantasiaroolipelinoppia ja yhteenlaskettu silmäluku suosi Koivusaarta, eli hän voittaa huhtikuun haasteen. Onneksi olkoon ja toukokuun haastetta vaan kehiin!

- Jukka


Tuipal

  • Jäsen
  • Viestejä: 366
Vs: Huhtikuun haaste - Kommentit
« Vastaus #2 : 02.05.2018 klo 18:59:36 »
Onnittelut voittajalle ja Sunsirolle, joka ymmärsi mistä on kyse. Minä en ole ymmärtänyt vieläkään, vaikka lieneeko se nyt niin tarpeellistakaan.

Shunichiro

  • Jäsen
  • Viestejä: 402
Vs: Huhtikuun haaste - Kommentit
« Vastaus #3 : 03.05.2018 klo 21:45:48 »
Kuulutus herra Koivusaarelle, huhtikuun haasteen voittajalle: jos suinkin mahdollista, annapa toukokuun haaste kohtapuoliin, jotta itse kukin pääsisi sorvin ääreen!

- Jukka



Shunichiro

  • Jäsen
  • Viestejä: 402
Vs: Huhtikuun haaste - Kommentit
« Vastaus #4 : 07.05.2018 klo 11:20:57 »
Toukokuun haastetta on nyt odotettu jo sen verran, että jos haastetta ei tule edellisen voittajalta Koivusaarelta huomisaamuun (8.5 ennen kello 12:00) mennessä, niin Vergil saa antaa ja tuomaroida toukokuun haasteen.

- Jukka