Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Sarjakuvan vajavainen historia (24.05.2017 klo 06:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
12.12.2017, klo 22:15:45

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
460954 viestiä 10216 aihetta kirjoittanut 7213 jäsentä. Uusin jäsen: timotonttu59
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvantekijöiden keskustelut
| |-+  Piirtäminen, tekstaus, väritys ja skannaus
| | |-+  Mallinukke piirtämiseen
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Mallinukke piirtämiseen  (Luettu 1142 kertaa)
JPH
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #15 : 23.11.2017, klo 14:10:10 »

Noitten Body Kunien valmistaja/merkki/osasto/whatever näytti olevan Bandai S.H. FiguArts (ainakin logot löytyy paketista). Noita Bandain figuureja löytyy muitakin (mulla on tollanen Jango Fett (Star Wars) ja niveliä sekä irtokäsiä löytyy myös (ei kuitenkaan niin monta, ja standikin uupuu)).

Nopealla katsauksella eBaystä noita löyty vaikka mitä, esim. Spider-Mania. Noi kun on "screen-accurate" niin voisi näyttää realistisimmilta, kun nuo Manga-Bodykunit....

En mee takuuseen, mutta kannattaa tsekata !

Alla on kuva siitä mun Jango Fettistä....

* 16105880_10154872098527071_3647896371145505931_n.jpg (72.54 kilotavua, 720x960 - tarkasteltu 26 kertaa.)
tallennettu
Secos-Bill
Galleriataiteilija
Poissa

« Vastaus #16 : 23.11.2017, klo 19:31:13 »

Mukana tulee myös kaikkea kivaa accessoryy, miekka, ase, puhelin yms.....
Jos tilaa jonkun tietyn nimetyn Phicen-hahmon, niin mukana on kaikki asiaankuuluva, mutta hintaakin on sitten enemmän. Phicenin sivuilla oli vaikka mitä esim. Red Sonja ja... Stan Lee  Huh

Lainaus
Kokonsa vuoksi kiva kun ei vie liikaa tilaa pöydältä, mutta noi Phicenit taisi olla isompia niin toi käsien vaihtaminen taitaa olla helpompaa?
Korkeus on vajaa 30 senttiä, siis 1/6 todellisesta. Jotkut vanhat mieshahmot ovat ilmeisesti 1/7, joten ne ovat hiukan naisia lyhyempiä. Asia on uusimmissa korjattu.
Kyynärvarsien 'liha' ei ole kiinni 'luissa', joten aika varovaisesti olen painanut käsiä takaisin. Hiukan pelottaa, että teräs menee kyynärpäästä läpi, varsinkin, kun kämmen työntyy paikalleen ilman mitään ääntä tai muuta merkkiä mistä tietäisi lopettaa. Todennäköisesti jatkossa pidän nuo perusavokämmenet siinä ikuisesti.

Toi Phicen näyttää hyvältä kyllä, taipuu joka lähtöön. Smiley Onkos tossa ekassa phicen kuvassa toi puuhevosmalli mitä Temperakin kaupittelee?
Samanlaiselta näyttää, en muista mistä hankin ja millä hinnalla. On kyllä pikkuisen pieni Phicenille, pituutta n 25 cm.
tallennettu
Sini L
Uusi jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #17 : 07.12.2017, klo 19:54:31 »

Oon nyt viikon yrittänyt saada pay pal tiliä toimimaan yhdessä suomalaisen pankkitilini kanssa tuloksetta. Kuinka vaikeaa voi olla pay palin uusi systeemi, jota ei tue suomalainen pankkijärjestelmä.  Huh että saisi tilattua noi body kunit Kiinasta. Mä taidan kohta luovuttaa ton pay palin suhteen ja hommaan Visan. Pay palin asiakaspalvelu on kyllä yhtä tyhjän kanssa. Oon kysynyt viisi kertaa tilisiirron viimeistelyyn tarvittavia tietoja, jotka suomalaisen pankki tarvitsee pakollisena tietona ja saan sanahelinää vastaukseksi pay palin asiakaspalvelusta. Aarrghhh...tuleekohan näistä body kuneista mun Iisakin kirkkoni pikku hiljaa  Smiley
tallennettu
Sampsa Kuukasjärvi
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #18 : 07.12.2017, klo 20:03:23 »

Sini: Ei PayPalin käyttöönoton pitäisi olla noin vaikeaa. Muistaakseni suomalaisessa verkkopankissa vain pitää klikata jokin verkkomaksujen salliminen päälle. Ja nykyään PayPal saattaa vaatia kuvallisen henkilötodistuksen skannia (sen pyytäminen on kuulemma lisääntynyt). Toivottavasti ongelmasi selviää, kun googletat siitä tai kysyt apua joltakulta käyttäjältä.
tallennettu
Reima Mäkinen
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: mies

Facts are meaningless. You can use facts to prove

« Vastaus #19 : 08.12.2017, klo 10:50:39 »

Hauskan näköinen tuo silikonimuijanukke, mutta kuten täällä todettiin, torsostaan hieman epämuodostunut.  Smiley Parhaiten noissa valokuvissa ja valon sekä varjon tsekkailuun näyttäisi toimivan pää. Yllättävän luonnolliselta näyttää. (tajusin just että mullahan on täällä th:lla kaverin irtopää, täytyykin testailla sitä mallina...)
Muuten en oikein osaa jakaa intoiluanne.  Smiley Suurin piirtein yhtä huonosti tuo toistaa sen miten lihakset muuttuvat eri asennoissa kuin puunukkekin. Mieshahmoissa ongema on tietenkin vielä suurempi kuin naisilla. Oiskohan niin että suurin apu puunukesta on juuri valo- ja varjopaikkojen hahmottamisessa. Että saa hahmosta kolmiulotteisen. Eri vartalotyyppejä kun on sarjakuvissakin aikas paljon. Myös hahmojen liikkuvuus eli notkeus on tietenkin yksilöllistä. Ja kyllähän ihan tavallisten, uusien (japanilaisten) figujen jäsenet taipuilee jo aika mukavasti eri asentoihin. Yhtä semmoista ite käytin kerran kokeeksi hieman apuna.
tallennettu

"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: