Kirjoittaja Aihe: Otava goes NonStop  (Luettu 53235 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ekku

  • Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
  • Jäsen
  • Viestejä: 484
Vs: Otava goes NonStop
« Vastaus #75 : 24.01.2018 klo 19:49:25 »
Mehän emme tiedä ollenkaan varmasti,  mitä Tim ja Tom -tarinoita Like aikoo julkaista.

Totta kyllä. Odotellaan jännityksellä.

Ekku

Reijo Valta

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 2 203
  • Haddadaa
Vs: Otava goes NonStop
« Vastaus #76 : 31.01.2018 klo 21:00:39 »
Nyt pääsin näiden NonStop -kirjojen makuun minäkin. Benjaminin luin ensimmäisenä, en muistanutkaan, että nämä olivat Waltheryn piirtämiä.

Blogissa enempi.


Voimakas poika Benjamin


Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 059
Vs: Otava goes NonStop
« Vastaus #77 : 03.04.2018 klo 19:54:52 »
Otava julkaisi aikoinaan myös neljän albumin verran Ritari Ardentia.

Kelpaisi kyllä integraalinakin Non Stop -sarjaan.

https://www.casterman.com/Bande-dessinee/Auteurs/craenhals-francois

ekku

  • Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
  • Jäsen
  • Viestejä: 484
Vs: Otava goes NonStop
« Vastaus #78 : 03.04.2018 klo 19:58:40 »
Tätä olen itsekin miettinyt. Ardent olisi mukava lisä nostalgian nälkäisille keski-ikäiselle keräilijälle. Piirrostaidekin miellyttää allekirjoittanutta. Musta prinssi oli ja on pirun jännä tarina.

Ekku

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 059
Vs: Otava goes NonStop
« Vastaus #79 : 03.04.2018 klo 20:05:11 »
Tätä olen itsekin miettinyt. Ardent olisi mukava lisä nostalgian nälkäisille keski-ikäiselle keräilijälle. Piirrostaidekin miellyttää allekirjoittanutta. Musta prinssi oli ja on pirun jännä tarina.

Ekku

Ardentin seikkailuita ilmestyi parisenkymmentä, joten matskua olisi.

Kvaakin Ardent-ketjussa muuten pohjustettiin Bois-Mauryn tornien ilmestymistä jo vuonna 2013...

VesaK

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 556
  • Kuka mitä häh?
Vs: Otava goes NonStop
« Vastaus #80 : 22.10.2018 klo 13:56:26 »
Tabary olisi aika hyvä tähän NonStop -sarjaan. Ahmed Ahneen lisäksi muita sarjakuvia on ilmestynyt kymmeniä albumeja. Enimmäkseen lapsille tarkoitettuja, mutta ihan hauskoja.
Myös monet Jippo-lehdessä ilmestyneet sarjat olisivat kivoja. Matskua on paljon.

Valentin Vaeltaja on jonkin verran kärsinyt ajan rattaissa, mutta olisi kiinnostava hahmo. Goscinnyltäkään ei ole suomennettu läheskään kaikkea, mutta ehkä silti oleellisimmat.

Jipposta jees... Urho Tulitukka, tuo maailman ensimmäinen kapitalisti joka aina karjuu "RAHAAAAAA!"
« Viimeksi muokattu: 22.10.2018 klo 15:56:28 kirjoittanut VesaK »
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 059
Vs: Otava goes NonStop
« Vastaus #81 : 08.11.2018 klo 18:56:49 »
Ilmestyy maaliskuussa.

« Viimeksi muokattu: 08.11.2018 klo 19:00:46 kirjoittanut Lurker »

smaxx

  • Jäsen
  • Viestejä: 69
Vs: Otava goes NonStop
« Vastaus #82 : 10.11.2018 klo 23:24:47 »
Mahtavaa ! Ei kauheasti muistikuvia Gil Jourdanista, mutta pääasia että tää kirjasarja jatkuu.

PeteP

  • Jäsen
  • Viestejä: 61
Vs: Otava goes NonStop
« Vastaus #83 : 11.11.2018 klo 12:34:25 »
Mahtavaa ! Ei kauheasti muistikuvia Gil Jourdanista, mutta pääasia että tää kirjasarja jatkuu.

Itse en omista ensimmäistäkään Zoom, Ruutu, tai Non-Stop lehteä, en osaa sanoa miksi ne aikoinaan jäi hankkimatta. Ehkä siksi, että kannessa oli usein joku niin iso sarja, että se löytyi jo albumina. Anyway, minusta tämä Otavan sarja lähentelee kulttuuritekoa ja tuonut minulle monta uutta tuttavuutta luettavaksi.

Toivottavasti sarja jatkuu vielä pitkään.

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 059
Vs: Otava goes NonStop
« Vastaus #84 : 11.11.2018 klo 12:50:51 »
Itse en omista ensimmäistäkään Zoom, Ruutu, tai Non-Stop lehteä, en osaa sanoa miksi ne aikoinaan jäi hankkimatta. Ehkä siksi, että kannessa oli usein joku niin iso sarja, että se löytyi jo albumina. Anyway, minusta tämä Otavan sarja lähentelee kulttuuritekoa ja tuonut minulle monta uutta tuttavuutta luettavaksi.

Toivottavasti sarja jatkuu vielä pitkään.

Tässä on semmoinen kihelmöivä tunne sarjakuvaharrastajan munaskuissa, että sarjakuvan julkaisu on lähtemässä taas nousuun täällä Suomessa. Kotimaista ja ulkomaista, ja tasokasta, on mukavasti tarjolla ja tulolla.

Jos Non Stop -esittää kirjasarja saa jatkua vuosia, niin onhan se pieni ihme. Voi jopa kestää pitempään kuin lehti aikoinaan.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2018 klo 12:53:43 kirjoittanut Lurker »

Karzanfani

  • Jäsen
  • Viestejä: 33
Vs: Otava goes NonStop
« Vastaus #85 : 12.11.2018 klo 13:59:05 »
Valentin Vaeltaja on jonkin verran kärsinyt ajan rattaissa, mutta olisi kiinnostava hahmo.

Minulta tämä Vallu on jäänyt kokonaan huomiotta, vaikka olin kyllä kova Ruutu-fani pikkupoikana.

Micco

  • Jäsen
  • Viestejä: 30
Vs: Otava goes NonStop
« Vastaus #86 : 01.12.2018 klo 06:04:31 »
Mitkähän tarinat mahtaa olla kyseessä? (Otava ei kerro???) Mulla on nuo jenkkiläiset Fantagraphics:hin tupla-albumit+ Räjähtävät leivät löytyy.
Sarjakuva "puritanisti".

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 059
Vs: Otava goes NonStop
« Vastaus #87 : 22.03.2019 klo 14:23:23 »
Katselin listaa lähiaikoina julkaistuista ranskankielisistä integraaleista. Tuttuja nimiä olivat Bob Morane ja Benjamin. Mielenkiintoista nähdä, mikä on Otavan seuraava opus.
--

Sama täällä, jännityksellä odotetaan seuraavaa. Gil Jourdan on ollut omakohtaisesti ehkä iskevin valinta tähän mennessä.

Tuskin sarjassa kuitenkaan mitään kovin yllättävää nähdään. Veikkaisin Johannesta tai Pirkaletta...

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Vs: Otava goes NonStop
« Vastaus #88 : 26.03.2019 klo 19:08:47 »
Saa nähdä milloin seuraava NonStop tulee, Otavan kesä-syysluettelossa ei ole NonStopia.

https://issuu.com/otavankirjat/docs/otavan_uutisia_kesa__ja_syksy_2019
Je suis alle kuuden euron pizza!

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 059
Vs: Otava goes NonStop
« Vastaus #89 : 26.03.2019 klo 19:21:53 »
Saa nähdä milloin seuraava NonStop tulee, Otavan kesä-syysluettelossa ei ole NonStopia.

https://issuu.com/otavankirjat/docs/otavan_uutisia_kesa__ja_syksy_2019

Panin saman merkille. Eivät siis suotuisilta näytä Nonarin jatkonäkymät.