Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Kuka ajattelisi tarjoilijaa? (14.10.2017 klo 08:44:36)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
23.10.2017, klo 03:36:27

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
459869 viestiä 10207 aihetta kirjoittanut 7204 jäsentä. Uusin jäsen: LariP
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Toimintasankarit
| | |-+  RW Kustannuksen sarjakuvatarjonta vuonna 2017
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: RW Kustannuksen sarjakuvatarjonta vuonna 2017  (Luettu 14837 kertaa)
koivumäki
Jäsen
Poissa

« Vastaus #75 : 21.06.2017, klo 13:15:29 »

Asiat ovat kuten Petteri tuossa edellä jo ehti sanomaan.

Meillä on siis jälleen kerran uusi yhteyshenkilö (tai "pomo") siellä Italiassa. Tämä Fabrizio vaikuttaa melkoisen pätevältä kaverilta, joka on laittanut hihat heilumaan oikein tosissaan. Päivittämänsä julkaisusuunnitelma on parhaillaan DC:n pääkonttorissa syynättävänä, ja heti kun se on hyväksytty, mekin voimme kertoa tietoja tulevien julkaisujen aikatauluista.

Vielä suhteellisen pienen hetken verran siis kärsivällisyyttä, rakkaat lukijat! Kohta tulee taas julkaisuja!
« Viimeksi muokattu: 21.06.2017, klo 13:19:50 kirjoittanut koivumäki » tallennettu
koivumäki
Jäsen
Poissa

« Vastaus #76 : 05.07.2017, klo 14:03:44 »

Rekka ajoi jakelijan pihaan! Ensi viikolla pitäisi olla Oikeuden Puolustajat 4 kaupoissa.

https://www.facebook.com/316107965249426/photos/a.333092036884352.1073741828.316107965249426/667816753411877/?type=3&theater
tallennettu
Toni
Toimittaja
**
Poissa

Sukupuoli: mies

Tähtivaeltaja Sarjakuvaneuvos Rakkaudesta Kirjaan

« Vastaus #77 : 15.07.2017, klo 14:26:01 »

Hoplaa!

Humppasin nyt uusimman Tähtivaeltaja-lehden Suiciders-arvostelun myös blogiimme:

http://tahtivaeltajablogi.com/2017/07/13/sarjakuvat-suiciders-1/

”Mitä hyviä aikeita minulla alussa olikaan, mitä ikinä olinkaan halunnut, se kaikki oli unohdettu.”
tallennettu

http://www.tahtivaeltaja.com – Ilman on paha elää!
koivumäki
Jäsen
Poissa

« Vastaus #78 : 18.07.2017, klo 11:56:31 »

Seuraava julkaisu Ihmenainen - Todellinen amatsoni on lähtökuopissa Italiassa! Totuuden lasson sitomana sanon, että kolmisen viikkoa menee, että tuote on kaupoissa asti.
tallennettu
Curtvile
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #79 : 18.07.2017, klo 16:22:46 »

Seuraava julkaisu Ihmenainen - Todellinen amatsoni on lähtökuopissa Italiassa! Totuuden lasson sitomana sanon, että kolmisen viikkoa menee, että tuote on kaupoissa asti.

hieno uutinen, ikävä ettei tullut vaikkapa elokuvan kanssa just samoihin aikoihin.
Itsellä on, alkukielellä ja pehmytkantisina/lehtinä, nuo mutta olkoon suosio suur.
tallennettu
Antti Peltola
Jäsen
Poissa

Vol. 3

« Vastaus #80 : 22.07.2017, klo 14:45:53 »

Ihmenainen - Todellinen amatsoni

Ilmestyväksi odotetaan siis kaksinkertaista Eisner 2017 -voittajaa: sekä paras yksittäinen teos että kuvitus.
tallennettu

Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #81 : 02.08.2017, klo 16:08:49 »

http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php/topic,5065.msg481437.html#msg481437

Kohtapuoleen on siis luvassa laajempiakin uutisia RW:n tulevaisuudesta.

Pessimistin korvaan kuulostaa aika huonolta tämä, jos nyt jo vähän ennakoitu pahin skenaario toteutuu, niin toivottavasti joku ottaa kopin Preacherin ja Sandmanin loppuunsaattamisesta.
tallennettu

"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"
Curtvile
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #82 : 02.08.2017, klo 16:17:04 »

toinen pessimisti täällä hei joka muistuttaa että Mark Twainina parhaiten tunnettu Samuel Clemens oli myös eniten oikeassa mainitessaan poismenonsa ennen aikaisesta ilmoittelusta.

RWn linja on ollut aika fiksú, pieniä painoksia joissa panostetaan sellaiseen laatuun joka ihmisiä kiinnostaa.
Aikataulu-ja paino-ongelmia on ollut mutta millä kustantamolla ei? (on, tämä on täysin retorinen kysymys)

Laajempia uutisia voi viitata kumpaan suuntaan tahansa, niin paljon kuin ihmiset spekuloinnista ja umpimähkään arvailusta pitävätkin odotetaan ne uutiset ensin.

Viime vuosina sarjakuvapiireissä uutiset on yleensä yhdistetty huonoihin uutisiin, mutta jos oikeasti odotetaan tietoja ennen kuin tehdään johtopäätöksiä?
tallennettu
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #83 : 02.08.2017, klo 17:02:56 »

"Paavikin" sanoi jo vuonna keppi&kirves että ennen myrskyä on aina pidempään tyyntä. En nyt jaksa tarkastaa faktoja, mutta onhan tämä rw:n julkaisujen kaari ollut logaritmisesti laskeva (tyyliin eka vuonna 36 kirjaa, toisena vuonna 18 ja tänä vuonna kokonaiset kaksi kirjaa). Ottaen huomioon millä tahdilla sarjakuvajulkaisut ovat hävinneet myynnistä muilla julkaisutaloilla sanoisin jopa että Paavi voi olla oikeassa. Tämä ei kosketa tietenkään Tex willeriä eikä Aku Ankkaa.
tallennettu

koivumäki
Jäsen
Poissa

« Vastaus #84 : 03.08.2017, klo 09:41:36 »

http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php/topic,5065.msg481437.html#msg481437

Pessimistin korvaan kuulostaa aika huonolta tämä, jos nyt jo vähän ennakoitu pahin skenaario toteutuu, niin toivottavasti joku ottaa kopin Preacherin ja Sandmanin loppuunsaattamisesta.

Ei syytä huoleen, kyllä toiminta jatkuu! Sen verran voin sanoa, että Preacher ja Sandman ovat edelleen julkaisulistalla. Tässä on vaan vielä eräitä epäselvyyksiä setvittävänä, ennen kuin voimme julkaista suunnitelmat loppuvuodelle 2017 ja alkuvuodelle 2018.
tallennettu
Petteri Oja
Juudas itselleen
Jäsen
Poissa

« Vastaus #85 : 03.08.2017, klo 11:07:34 »

Tarkennetaan vielä, että Sandman ja Preacher eivät ole niitä kirjoja joiden suhteen on epäselvyyksiä. Kumpikin sarja jatkuu vielä tänä vuonna.

Niiden suhteen ei ole muuta pelättävää kuin että taivas putoaa niskaamme.
tallennettu

Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #86 : 03.08.2017, klo 11:59:01 »

Nämä olivat huojentavia uutisia. Kunhan nuo kaksi saadaan loppuun niin kaikki muu on vain plussaa. Kiitokset myös Rämeen Olennon Mooren kauden loppuun viemisestä!
tallennettu

Sampsa Kuukasjärvi
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #87 : 03.08.2017, klo 20:29:00 »

Nämä olivat huojentavia uutisia. Kunhan nuo kaksi saadaan loppuun niin kaikki muu on vain plussaa. Kiitokset myös Rämeen Olennon Mooren kauden loppuun viemisestä!

Samaa mieltä. Minusta julkaisusuunnitelmat voivat ja saavat muuttua, mutta toivottavasti noiden kahden sarjan lisäksi tulisivat vähintään valmiiksi suomennetut ja toimitetut teokset ulos. Olen ymmärtänyt, että useita valmiita suomalaisia kirjoja roikkuu syystä tai toisesta jossain italialaisessa limbossa.

En nyt jaksa tarkastaa faktoja, mutta onhan tämä rw:n julkaisujen kaari ollut logaritmisesti laskeva (tyyliin eka vuonna 36 kirjaa, toisena vuonna 18 ja tänä vuonna kokonaiset kaksi kirjaa).

Suuntaus on kieltämättä ollut huolestuttava. Tarkat luvut ovat seuraavat: ekana vuonna 26 kirjaa ja tokana vuonna 16. Toisaalta minusta tärkeintä ei olisi julkaisujen määrä, vaan laatu.

Ilmestyväksi odotetaan siis kaksinkertaista Eisner 2017 -voittajaa: sekä paras yksittäinen teos että kuvitus.

Palkinnot antavat tälle teokselle erinomaista mainosta. Loistava täsmävalinta muutenkin.
tallennettu
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #88 : 19.08.2017, klo 11:01:31 »

Mihinkähän maahan lienee jakeluauto mennyt, kun ei ole Amatsonia näkynyt näillä pohjan perukoilla. No, toivottavasti tulee lopulta myöhemmin kuin ettei milloinkaan.
tallennettu

X-men
Jäsen
Poissa

Comics costs too much, damned!!!

« Vastaus #89 : 19.08.2017, klo 19:36:25 »

Mihinkähän maahan lienee jakeluauto mennyt, kun ei ole Amatsonia näkynyt näillä pohjan perukoilla. No, toivottavasti tulee lopulta myöhemmin kuin ettei milloinkaan.

Adlibris sanoo että tässä kuussa ilmestynee.
tallennettu

There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: