Kirjoittaja Aihe: Kokemusta kokonaisen kirjasarjan postittamisesta?  (Luettu 1594 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lokkiparvi

  • Jäsen
  • Viestejä: 64
Kokemusta kokonaisen kirjasarjan postittamisesta?
« : 02.10.2016 klo 22:09:02 »
Heips! Olisiko kenelläkään täällä kokemusta kokonaisen kirjasarjan postittamisesta postitse tai matkahuollon kautta?

Olin ajatellut myydä koko Asterix kirjastoni keralla (kun minulla on jo wanhat ja keräilen uusia kovakantisia, ja tarttisin vähän fyrkkaa), mutta en ole varma että pitäisikö ensin yrittää myydä lähialueella jos niin painavan paketin postittaminen olisi liian riskialtista kirjoille? Riittäisikö kuplamuovit erikseen jokaisen kirjan ympärille ja vielä sanomalehtipallukoita ympärille suht tiiviisti pakattuna laatikkoon?




Reijo Valta

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 2 203
  • Haddadaa
Vs: Kokemusta kokonaisen kirjasarjan postittamisesta?
« Vastaus #1 : 02.10.2016 klo 22:27:25 »
Olen vastaanottajia tyydyttävästi joitakin lähettänyt. Kirjat kuplamuoviin ja laatikko tiiviiksi sanomalehdellä. Ulkopuolella pakkausteippiä ei kannata säästellä. Nurkat kannattaa teipata ja muutenkin useamman kerran ympäri.

Lokkiparvi

  • Jäsen
  • Viestejä: 64
Vs: Kokemusta kokonaisen kirjasarjan postittamisesta?
« Vastaus #2 : 02.10.2016 klo 23:11:14 »
Hei paljon kiitoksia vastauksesta, nyt taidan jopa uskaltaa lähettää kirjasarjan postitse!

Petteri Oja

  • Juudas itselleen
  • Jäsen
  • Viestejä: 8 151
Vs: Kokemusta kokonaisen kirjasarjan postittamisesta?
« Vastaus #3 : 03.10.2016 klo 00:10:44 »
Tärkeintä on, etteivät kirjojen kulmat ole kiinni laatikon kulmissa, koska sinne se suurin osuma aina tulee ja kulmat menevät ruttuun.

Lokkiparvi

  • Jäsen
  • Viestejä: 64
Vs: Kokemusta kokonaisen kirjasarjan postittamisesta?
« Vastaus #4 : 03.10.2016 klo 00:20:03 »
Ok, hienoa, kiitti vinkistä!