Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Karmea tarina (04.12.2019 klo 23:16:54)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
05.12.2019, klo 16:21:31

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
478401 viestiä 10403 aihetta kirjoittanut 3830 jäsentä. Uusin jäsen: Testi
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Aku Ankka ja kumppanit
| | |-+  Disney-albumit (Glénat)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 ... 22 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Disney-albumit (Glénat)  (Luettu 48556 kertaa)
VesaK
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: mies

Kuka mitä häh?

« Vastaus #195 : 06.03.2019, klo 21:36:26 »

Onnellisten Akujen kanssa tuhottiin samalla noin 20000 muutakin täysin käyttämätöntä kirjaa, mikä osaltaan selittää miten erhe pääsi tapahtumaan. Tämä on täysin normaalia isojen kustantamoiden toimintaa. Varastointi tulee kalliiksi ja tilaa pitää saada.
tallennettu

“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama
Sepe
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #196 : 07.03.2019, klo 16:42:15 »

Minä voisin tuon tuhoutuneen kirjan ostaa digimuodossa pdf:nä ja samaten myös Aku Ankan näköispainoksia jos vain Sanoma olisi kiinnostunut myymään niitä sähköisessä muodossa.
tallennettu
Dennis
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #197 : 07.03.2019, klo 20:40:21 »

^Kannattaa viestiä Sanomiin päin näistä ehdotuksista, ei ne juurikaan Kvaakia lue.
tallennettu

Je suis alle kuuden euron pizza!
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #198 : 07.03.2019, klo 21:22:40 »

Olen esittänyt vuonna 2013 testausajan lopuksi Lataamolle toiveen taskarien, ropsujen ja kirjojen saamisesta sinne. Kun kysyttiin kehittämismahdollisuuksia.

Luvattiin ryhtyä hommiin, mutta vasta taskarit siellä ovat.
tallennettu

Maso
Jäsen
*
Poissa

Kvaak!

« Vastaus #199 : 08.03.2019, klo 12:37:51 »

Kohteessa on nyt viisi huutajaa, hinta 70 euroa ja kohdetta on katsottu noin 300 kertaa.

Kohdetta on katsottu jo hämmästyttävät >1000 kertaa. Tietenkään 1000 erillistä huutajaa ei ole sitä katsonut, mutta ainakin kohde on löydetty ja herättänyt ansaittua mielenkiintoa.
tallennettu
TOSA
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #200 : 08.03.2019, klo 13:03:38 »

Itse olen neljä kertaa käynyt ihan mielenkiinnosta kohteen hintakehitystä seuraamassa. 180€  Shocked
Nyt alkaa kyllä mietityttämään pitäisikö omakin kappale laittaa kiertoon. Luen sen kuitenkin vasta joskus muutaman vuoden kuluttua ensimmäisen kerran. Nykyisellä lukutahdilla seuraavan kerran sitten 15-20 vuoden kuluttua uudelleen jos koskaan. Toisaalta tuossa vaiheessa muuttunut mahdollisesti vielä harvinaisemmaksi mutta onko ketään enää silloin ostamassa onkin sitten eri asia.
Uutinen harvinaisuudestakin alkaa aika hyvin leviämään netissä.
tallennettu
_tex_
Jäsen
*
Poissa

Oman kielen OSAAJA!KvAak terroristi!AiNiAaN! Q=<>

« Vastaus #201 : 08.03.2019, klo 14:08:33 »

Kohdetta on katsottu jo hämmästyttävät >1000 kertaa. Tietenkään 1000 erillistä huutajaa ei ole sitä katsonut, mutta ainakin kohde on löydetty ja herättänyt ansaittua mielenkiintoa.

Täältä Kvaakista tulee satoja,katsotaan useasti itse ainakin 5krt.

Mielestäni ENSIMMÄINEN kirja myy parhaiten tai sitten 5/10 ekaa ja alkaa hiipumaan.Mulla jos toi olisi laittaisin sen suoraan myyntiin viikon ajalla ja silläaikaa lukisin kirjan itse (jos kiinnostaisi).Eihän onnea akullekkaan enää myy 1/2k€ niinkuin ensimmäiset.Vanhemmat keräiliät ei osta edes uutuuksia laaduntakia (siksi Esko vaan kyselee painoksen tuhoutumisesta) on uuden keräiliäkunnan kamaa.On ihmeenpaljon yli satasen huutajia kylläkin,tietää hyvää muille myyjille.Tietty voin olla väärässäkin.
tallennettu
Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Paikalla

The Comics be with us...always!

« Vastaus #202 : 08.03.2019, klo 14:19:40 »

Täytyy tunnustaa, että katsastan tämän huudon 1-2 kertaa päivässä.
Mutta kuka on tuo Abronsius-huutaja. Huutaa peräperään 1 euron korotuksia. Onko kyseessä myyjä ite, joka näin keinotekoisesti yrittää nostella hintaa ylöspäin vai mikä ihme juttu toi on.
tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Paikalla

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #203 : 08.03.2019, klo 15:02:26 »

Mutta kuka on tuo Abronsius-huutaja. Huutaa peräperään 1 euron korotuksia. Onko kyseessä myyjä ite, joka näin keinotekoisesti yrittää nostella hintaa ylöspäin vai mikä ihme juttu toi on.

En kyllä usko että Maso itse nostaisi hintaa ja täällä kertoisi myynnistä avoimesti.
tallennettu

"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"
TOSA
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #204 : 08.03.2019, klo 15:16:08 »

Myyjä Porissa ja Abronsius Turussa. Ostaja luultavasti vain yrittää päästää korotusautomaatista ohi kokeilemalla huuto kerrallaan mikä on automaatin raja. Joskus tullut tuota itsekin harrastettua kun olen jostain kohteesta halunnut selvitellä kuinka paljon on toisen korotusautomaatti. Tuossa kohteessa on kuitenkin useamman käyttäjän korotusautomaatteja ollut. Eniten Frank miller on tuota hintaa korottanut poju80 kanssa korotusautomaateilla
tallennettu
ekku
Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #205 : 08.03.2019, klo 15:18:32 »

Näyttäs yrittävän tuo Abronsius haarukoivan Frank Millerin asettamaa korkeinta hintaansa mutta ilman että itse joutuu asettamaan omansa. Eli mahd pienillä vahingoilta yrittää päästä käsiksi opukseen.

Ekku
tallennettu
Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Paikalla

« Vastaus #206 : 08.03.2019, klo 15:29:49 »

Näyttäs yrittävän tuo Abronsius haarukoivan Frank Millerin asettamaa korkeinta hintaansa mutta ilman että itse joutuu asettamaan omansa. Eli mahd pienillä vahingoilta yrittää päästä käsiksi opukseen.

Ekku
Mä kun en harrasta näitä huutokauppoja vaan painan aina "osta heti" nappia jos sellainen löytyy. Kysyn, että jos Abronsius nostaa eurolla tuota hintaa, niin eikös silloin Frank Miller tai kenellä nyt on korotusautomaatti päällä, niin laita siihen väliin oman huutonsa. Nyt Apronsius yksinään perä perään korottelee huutoa.

En tiedä siis kuinka tämä huuto-juttu toimii, mut ihmettelen!
tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
Maso
Jäsen
*
Poissa

Kvaak!

« Vastaus #207 : 08.03.2019, klo 15:48:34 »

En kyllä usko että Maso itse nostaisi hintaa ja täällä kertoisi myynnistä avoimesti.

Ainahan voisi pyytää jotain kaveriakin nostamaan hintaa. Mutta ei. Itseäni vähän ihmetyttää miksi monet yrittää jo nyt "voittaa" huutoa - itse epäilen, että vasta viimeisen viiden minuutin aikana tulee tosi huutajat mukaan.

Tuo korotusautomaatin maksimin haistelukin on vähän niin ja näin. Itse ainakin laitan nykyään maksimihinnan, jonka olen valmis maksamaan ja jos joku maksaa enemmän, niin täytyy odottaa josko seuraavalla kerralla saisi halvemmalla..
tallennettu
JR
Jäsen
*
Poissa

-

« Vastaus #208 : 08.03.2019, klo 16:23:47 »

Mä kun en harrasta näitä huutokauppoja vaan painan aina "osta heti" nappia jos sellainen löytyy. Kysyn, että jos Abronsius nostaa eurolla tuota hintaa, niin eikös silloin Frank Miller tai kenellä nyt on korotusautomaatti päällä, niin laita siihen väliin oman huutonsa. Nyt Apronsius yksinään perä perään korottelee huutoa.

En tiedä siis kuinka tämä huuto-juttu toimii, mut ihmettelen!

Se on vain tuo huutohistorian näyttötapa, joka hämää. Korotusautomaatin "huudot" eivät näy huutohistoriassa välihuutajien välissä ennenkuin automaatti häviää. Eli jos A:lla on automaatti, ja B huutaa seitsemän kertaa peräkkäin automaattia pienemmän hinnan, automaatin tekemät välikorotukset eivät näy huutohistoriassa. Ja jos C huutelee B:n huutojen väliin pari korotusta, huutohistoriassa näkyvät vain B:n ja C:n välihuudot ja A:n huutoautomaatti sitten kärjessä.

Mielenkiinnolla kyllä seuraan tuota hintakehitystä ja ihmettelen Mason tapoon näitä ennakkohuutelijoita. Itse on aikomuksena vasta tuon viiden viimeisen minuutin aikana koittaa kertaalleen kepillä jäätä.
tallennettu
Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Paikalla

« Vastaus #209 : 08.03.2019, klo 16:32:13 »

Se on vain tuo huutohistorian näyttötapa, joka hämää. Korotusautomaatin "huudot" eivät näy huutohistoriassa välihuutajien välissä ennenkuin automaatti häviää. Eli jos A:lla on automaatti, ja B huutaa seitsemän kertaa peräkkäin automaattia pienemmän hinnan, automaatin tekemät välikorotukset eivät näy huutohistoriassa. Ja jos C huutelee B:n huutojen väliin pari korotusta, huutohistoriassa näkyvät vain B:n ja C:n välihuudot ja A:n huutoautomaatti sitten kärjessä.

Mielenkiinnolla kyllä seuraan tuota hintakehitystä ja ihmettelen Mason tapoon näitä ennakkohuutelijoita. Itse on aikomuksena vasta tuon viiden viimeisen minuutin aikana koittaa kertaalleen kepillä jäätä.
Ahaaaa! tämmöinen systeemi...no nyt tiedän tämänkin.
Joo epäilen, että viimeisen 5 minuutin aikana voidaan nähdä todella aktiivista toimintaa ja ihan uusia huutajia tässä kohteessa.
On kyllä liikaa meikäläiselle nämä hinnat, vaikka kirjaa tekisikin kovasti mieleni. Ehkä meen kansalliskirjaston lukusaliin lukemaan tuon ja mahdollisesti ostan englanninkielisenä ton jos semmoinen vaan julkaistaan.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 ... 22 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: