Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Karmea tarina (04.12.2019 klo 23:16:54)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
14.12.2019, klo 07:26:05

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
478670 viestiä 10406 aihetta kirjoittanut 3832 jäsentä. Uusin jäsen: JakkeJäyhä
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Kritiikki ja sarjakuva mediassa
| | |-+  Sarjakuvapoliisit
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 9 10 11 12 13 [14] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Sarjakuvapoliisit  (Luettu 61243 kertaa)
Reima Mäkinen
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #195 : 11.11.2019, klo 21:25:14 »

Mutta se mitä ehdottelin oli lähetys suomessa vähemmälle huomiolle jääneistä esim Belgialais/Ranskalaissarjoista. Jeremiah, Bruce J Hawker, Largo Winch esim
Jossain vaiheessa näitä mietittin ja saatiin kuulla että Pappa Sami ei suostu kameran eteen. Sen kanssa olisi ollut kiva tuumailla erinäisistäkin sarjoista.
tallennettu

"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson
STD
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #196 : 11.11.2019, klo 21:44:54 »

Lainasin Villpån kirjoituksen Blueberry-ketjusta:

" Punaparta muuten, mutta matskua ei ole VIELÄ tarpeeksi suomennettuna."

Minusta laaja aineisto on ongelmallisempi ohjelman teon kannalta kuin niukka aineisto. Eli tekisin mieluummin ohjelman yhdestä tai kahdesta Punaparta-albumista kuin vaikkapa kuudesta. Materiaalia on siis tarpeeksi ohjelman tekoon jo nyt.

Ongelma lienee se, että meillä kummallakaan ei taida olla Punaparta-integraaleja itsellämme. Minä olen lukenut ykkösintegraalin kertaalleen. En muista siitä mitään.

En ole kovinkaan perehtynyt Punaparta-sarjakuvaan tai merirosvo-aikakautta kuvaaviin sarjakuviin. Eli minulta ei ainakaan olisi mitään nippelitietoa luvassa, mikä voi toki olla hyväkin asia. Sittenpä joutuisi puhumaan vaikkapa käsikirjoitusratkaisuista ja muista itse teokseen liittyvistä asioista.

Ja toki hyvä vieras auttaa paljon kiinnostavan ohjelman aikaansaamisessa.

Pidetään siis asia mielessä. Toistaiseksi ollaan tehty näitä isompia kokonaisuuksia vain eurooppalaisista sarjakuvista, olisikohan jatkossa jo muiden sarjisten vuoro. Mutta mietitään.

.
« Viimeksi muokattu: 12.11.2019, klo 12:15:22 kirjoittanut STD » tallennettu

Setämiehet hirteen!
Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Poissa

The Comics be with us...always!

« Vastaus #197 : 12.11.2019, klo 00:55:47 »

Ongelma lienee se, että meillä kummallakaan ei taida olla Punaparta-integraaleja itsellämme. Minä olen lukenut ykkösintegraalin kertaalleen. En muista siitä mitään.

Pidetään siis asia mielessä. Toistaiseksi ollaan tehty näitä isompia kokonaisuuksia vain eurooppalaisista sarjakuvista, olisikohan jatkossa jo muiden sarjisten vuoro. Mutta mietitään.
Mulla on Zoom-lehdestä kaikki muut Punaparrat paitsi numerot 42 ja 47/1975.
Super S-lehden kaikki Punaparrat.
Punaparta-integraali 1 on jollain kaverilla lainassa, Punaparta-integraali 2 on hyllyssä.
Molemmat Zoom-albumit Punaparrasta löytyy.
Nastasarja-lehteä löytyy yksi, mut just siinä ei ole Punapartaa.

Noi voin sit kun on tarvetta antaa lainaksi SarjakuvaTV:tä varten.
Mut tosiaan voisi kyllä vaihtelun vuoksi tehdä jostain muusta kuin eurooppalaisesta sarjakuvasta juttua.
tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
Reijo
Valvoja
Poissa

Haddadaa

« Vastaus #198 : 09.12.2019, klo 20:37:33 »

Sarjakuvapoliisit ovat saamassa kilpailijan Riitta Uusitalosta. Hän on jututtanut Kirsi Kinnusta ja lopputulos on Youtubessa.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 9 10 11 12 13 [14] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: