Kirjoittaja Aihe: Turun sarjakuvakeskuksen ilme-kilpailu  (Luettu 3896 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

cccpimatsu

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 4
Turun sarjakuvakeskuksen ilme-kilpailu
« : 25.02.2015 klo 15:18:04 »
Turun sarjakuvakeskus käynnistää toimintaansa ja kaipaa sille omaa ilmettä! Osallistukaa kilpailuumme hyvät ihmiset, meillä on kuulkaas oikein palkintojakin!

Kilpailuaika päättyy 15.3.

Tarkemmat ohjeet löydät täältä http://www.turunsarjakuvakerho.net/?page_id=871

[kivi]

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 529
  • Akvaarious.
Vs: Turun sarjakuvakeskuksen ilme-kilpailu
« Vastaus #1 : 14.03.2015 klo 14:29:43 »
Turun sarjakuvakeskus käynnistää toimintaansa ja kaipaa sille omaa ilmettä! Osallistukaa kilpailuumme hyvät ihmiset, meillä on kuulkaas oikein palkintojakin!

Kilpailuaika päättyy 15.3.

Tarkemmat ohjeet löydät täältä http://www.turunsarjakuvakerho.net/?page_id=871

Olettehan huomanneet, että teidän sähköpostissanne johon kilpailutyöt pitäisi lähettää on liitteen+viestin maksimikoko 400KB, jossa koossa ei kyllä kolmisivuisia pdf:iä rakennella..?

Tarkistelee,
Kivi

Topsu

  • Jäsen
  • Viestejä: 13
  • Kvaak!
Vs: Turun sarjakuvakeskuksen ilme-kilpailu
« Vastaus #2 : 14.03.2015 klo 23:38:59 »
Olettehan huomanneet, että teidän sähköpostissanne johon kilpailutyöt pitäisi lähettää on liitteen+viestin maksimikoko 400KB, jossa koossa ei kyllä kolmisivuisia pdf:iä rakennella..?

Ups, tuossa hallituksen osoitteessa tosiaan on tuollainen rajoitus. Itse asiassa postit jää filtterin, ja me saadaan kyllä ne sieltä liitteineen esiin, mutta lähettäjälle taitaa todellakin tulla virheilmoitus.

Google Driven, Dropboksin tai vastaavien käyttäjät voivat myös lähettää tiedostolinkin, joka ei vie tilaa itse sähköpostista.

Joka tapauksessa ei huolta, postit kyllä tulee perille, mutta pahoittelen tätä hämmentävää virheilyä.

TopiS.

[kivi]

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 529
  • Akvaarious.
Vs: Turun sarjakuvakeskuksen ilme-kilpailu
« Vastaus #3 : 15.03.2015 klo 08:09:08 »
Ups, tuossa hallituksen osoitteessa tosiaan on tuollainen rajoitus. Itse asiassa postit jää filtterin, ja me saadaan kyllä ne sieltä liitteineen esiin, mutta lähettäjälle taitaa todellakin tulla virheilmoitus.

Jep, noin käy :D

Hyvä että noin, ja nythän teitä on varoitettu: jos tuntuu ettei ehdotuksia ala tulla, kandee käydä katsomassa onko postin nukkasuodatin tukossa :D