Kirjoittaja Aihe: Kung Fu (Deadly Hands of Kung Fu)  (Luettu 35728 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Vs: Kung Fu (Deadly Hands of Kung Fu)
« Vastaus #120 : 12.06.2017 klo 20:54:14 »
Meikä ennakkotilasi tuon Suomalaisesta aikaa sitten, saa nährä miten ukon käy. Viimeksi kun tilasin Vampirella Art bookin  niin siitä kehkeytyi todella hermoja repivä show, siinä meni parikin kuukautta kun homma oli hoidettu.

En olisi tilannut Suomalaisesta, mutta oli bonukset käyttämättä.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Vs: Kung Fu (Deadly Hands of Kung Fu)
« Vastaus #121 : 05.07.2017 klo 17:01:33 »
Yes! Tänään hain kakkososan Postista, tuli jo viime viikolla Postiin, nyt voi lomalla lukea sitä rauhassa.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Jarkko Sikiö

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 8 088
Vs: Kung Fu (Deadly Hands of Kung Fu)
« Vastaus #122 : 08.07.2017 klo 20:43:43 »
Menköön nyt tähän ketjuun, olihan Rautanyrkki aikanaan yksi Kung Fu -lehden sankareista.

The Immortal Iron Fist (2007–2008) jäi mieleen jostain 2000-luvun parhaat Marvel-tarinat -listalta.

En luottanut ylistykseen, koska kirjoittajia ja kuvittajia on tuplaten tavanomaiseen verrattuna. Olisi pitänyt uskoa, koska olen lukenut nyt 12 numeroa tästä 16 numeron mittaisesta kokonaisuudesta ja olen täysin koukussa tähän turnausjuoneen.

Aluksi olin sitä mieltä, että saman tarinan olisi voinut yhtä hyvin kertoa Daredevilin lehdessä, mutta olen nyt muuttanut mieleni. Mahtavaa menoa!

ekku

  • Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
  • Jäsen
  • Viestejä: 484
Vs: Kung Fu (Deadly Hands of Kung Fu)
« Vastaus #123 : 08.07.2017 klo 21:20:27 »
Onko näissäkin Jason Aaron mukana vai pelkästään noissa Immortal Iron Fist Completeissa?

Ekku

Jarkko Sikiö

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 8 088
Vs: Kung Fu (Deadly Hands of Kung Fu)
« Vastaus #124 : 08.07.2017 klo 21:36:21 »
Onko näissäkin Jason Aaron mukana vai pelkästään noissa Immortal Iron Fist Completeissa?

Tämä on Matt Fraction & Ed Brubaker -kaksikon kirjoittama.

Täytyy sitä kai tämän jälkeen katsastaa muutakin Iron Fist -tuotantoa. Minulla ei ole enää niistä 70-luvun mv-lehdistä mitään muistikuvaa, joten aloitan ikään kuin puhtaalta pöydältä.

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Vs: Kung Fu (Deadly Hands of Kung Fu)
« Vastaus #125 : 25.11.2017 klo 19:09:44 »
^Pakkohankinta, ei maha mittään  8]
Je suis alle kuuden euron pizza!

TexKiller

  • Jäsen
  • Viestejä: 684
Vs: Kung Fu (Deadly Hands of Kung Fu)
« Vastaus #126 : 28.11.2017 klo 11:10:05 »
^^Onko Shang Chi:n seikkailuja vielä tuon jälkeen julkaisematta opukseksi asti?Tulee kohtalaisen hintavaksi Fu Manchun pojan kattava setti, eipä silti että se yöunia veisi. Laatusarjiksesta kuitenkin kyse...

 ::) ;)

TexKiller

  • Jäsen
  • Viestejä: 684
Vs: Kung Fu (Deadly Hands of Kung Fu)
« Vastaus #127 : 29.11.2017 klo 06:29:33 »
Uhhuh eli ~4 opusta olisi vielä tulossa olettaen kaikki julkaistaan.

Nyt kun Deadly Handsit lukaistu pariin kertaan täytyy kehaista suomennoksia Kung Fuissa..Erittäin näppärää käännöstyötä oltiin tehty, dialogi ajoittain jopa parempaa kuin alkuperäinen texti.

Jos ei urakka olisi niin kallis ja vaivalloinen(+toki syö motiivia osittain nuo 2 julkaistua järkälettä) tekisi melkein mieli kerätä suomijulkaisuja...