Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Ämpärinjonottajien sukua (11.12.2017 klo 09:51:02)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
12.12.2017, klo 14:18:37

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
460939 viestiä 10214 aihetta kirjoittanut 7213 jäsentä. Uusin jäsen: timotonttu59
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Toimintasankarit
| | |-+  Kung Fu (Deadly Hands of Kung Fu)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kung Fu (Deadly Hands of Kung Fu)  (Luettu 16620 kertaa)
TexKiller
Jäsen
Poissa

« Vastaus #120 : 06.01.2017, klo 07:12:20 »

Eilen oli ilmaantunut ilmoitus kirja on vihdoinkin noudettavissa, mutta muut (pakolliset)kiireet estivät postissa käynnin. "Hyvä" tuuri loppiainen blokkaa opuksen saannin tämän viikon osalta. No, maanantaina sitten...Instockissa homma kyllä pelitti hyvin ja toimitusaika Suomeen ei ollut paha, suht kaukana uhatusta 7 viikon maksimista. Sitten täytyy vielä rukoilla opus ei ole ottanut kolhua matkalla vaan pakattu hyvin...

Odottavan aika on pitkä...

tallennettu
Dennis
Jäsen
Poissa

« Vastaus #121 : 06.01.2017, klo 11:16:36 »

^Ilmeisesti et valinnut tuota ISAL-postitusta kun paketti tuli niin "nopeasti".
tallennettu

Je suis alle kuuden euron pizza!
TexKiller
Jäsen
Poissa

« Vastaus #122 : 06.01.2017, klo 12:10:05 »

^Ilmeisesti et valinnut tuota ISAL-postitusta kun paketti tuli niin "nopeasti".
Nyt ei muista postitusmuodon virallista nimeä mutta halvin mahdollinen rahtiluokka ostettu  instockissa. Olikohan hinta 30$....
tallennettu
Dennis
Jäsen
Poissa

« Vastaus #123 : 06.01.2017, klo 18:14:56 »

^Ilmeisesti ei ollut ISAL, siinä ei tule seurantakoodia.
tallennettu

TexKiller
Jäsen
Poissa

« Vastaus #124 : 06.01.2017, klo 20:23:07 »

Eihän tässä seurantakoodista ole kyse ollutkaan eikä sitä ole. Saathan sinäkin tiedon kun kirja(toivottavasti) saapunut ja tullia joudut maksamaan...

Eli tarkennus>Postista saapui ilmoitus tullin määrästä jonka maksettua tuli maili vapautettu jakeluun. Ja (aika paljon)myöhemmin tuli postiluukusta ilmoitus kirja noudettavissa.
« Viimeksi muokattu: 07.01.2017, klo 06:47:08 kirjoittanut TexKiller » tallennettu
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Paikalla

Sukupuoli: mies

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #125 : 09.01.2017, klo 21:06:32 »

No NYT! Kirja on viimeinkin saatu kätösiin, kaikkien vaiherikkaiden sattumien jälkeen. Onhan tuo aivan uskomattoman upea JÄRKÄLE. Näyttää siltä, että sisältää kaikki tekstijutut ja toimitukselliset sisällöt. Painojälki näyttää moitteettomalta. Ja kaikki tutut kannet ja sarjikset, aivan tässä meinaa pyörtyä nostalgian määrästä. Mahtavaa kun vielä löytää aikaa jolloin näitä alkaa lukea!
tallennettu

"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"
TexKiller
Jäsen
Poissa

« Vastaus #126 : 10.01.2017, klo 11:06:24 »

Erinäisten viiveiden jälkeen myös täällä on opus hallussa. Järkäle todellakin!

Pikainen selaus tehty, kunnon uppoutuminen alkaa loppuviikosta. Tästä riittänee maltillisella tahdilla luettavaa todella pitkäksi aikaa, artikkelit(joita on runsaasti, bruce lee ja david carradine vahvasti edustettuna) tulee käytyä läpi myös perusteellisesti. I

Instock oli pakannut kirjan erittäin hyvin, varsin mahdollista tulee lafkaa käytettyä uudestaan tulevaisuudessa..

« Viimeksi muokattu: 10.01.2017, klo 11:18:38 kirjoittanut TexKiller » tallennettu
TexKiller
Jäsen
Poissa

« Vastaus #127 : 13.01.2017, klo 09:49:00 »

Reilusti toista sataa sivua luettu ja sarjakuvat+osa artikkeleista ovat ensi luokkaisia...

Täytyy tunnustaa olisin kyllä pärjännyt ilman artikkeleita itsepuolustustekniikoista, david carradinesta(tv-sarja ei ole tuttu ja mieskin vain kill billista ja norriksen lone wolf mcQuadesta joten ei kauheasti asia kiinnosta)&bruce leestä/enter the dragonista(kiinnosti aikoinaan mutta teema on liian tuttua tänä päivänä). No, koska näköispainoksesta kyse niin ei valitella liian suureen ääneen...

Kovinkaan helppo opus ei ole fyysisesti käsitellä(ainankaan minulle), en ole vielä ilmeisesti löytänyt sopivaa tekniikkaa. Kevyempi master of kung fu näppärämpi lukaista.

Mutta on hulppea painojälki, shang chi tarinat aavistuksen väkivaltaisempia tässä kuin master of...ja tiikerin pojat+myöhemmin iron fist lujaa laatua myös.

Evil Roll Eyes Wink

tallennettu
Dennis
Jäsen
Poissa

« Vastaus #128 : 16.01.2017, klo 16:20:17 »

Jes! Sain minäkin omani tänään!

Hyvin oli pakattu ja syystä, ympärillä ollut muovisäkki oli kärsineen näköinen ja siinä oli pari isoa reikää, mutta kuten sanottu hyvin pakattu, ja sisus suojattu paksuilla styrox-paloilla tai mitä ne olikaan.

Itse kirja on taattua karmaa, näin alustavan selauksen perusteella. Laadukasta jälkeä.

Kyseessä on minulle magnum opus, viimeisiä minulle tärkeitä klassisia sarjakuvia ja sopii hyvin Creepyn, Eerien, Barksin, Floyd G:n, Vampirellan jne jatkeeksi.

Kiva luku-urakka on edessä!
tallennettu

TexKiller
Jäsen
Poissa

« Vastaus #129 : 12.06.2017, klo 19:40:59 »

Instockille  http://www.instocktrades.com/search/deadly%20hands

Tilaus jätetty ja viime vuoden fiasko&pinnan kiristyminen opetti ettei enää adlibriksen varaan voi luottaa merkkiteoksissa.

tallennettu
Dennis
Jäsen
Poissa

« Vastaus #130 : 12.06.2017, klo 20:54:14 »

Meikä ennakkotilasi tuon Suomalaisesta aikaa sitten, saa nährä miten ukon käy. Viimeksi kun tilasin Vampirella Art bookin  niin siitä kehkeytyi todella hermoja repivä show, siinä meni parikin kuukautta kun homma oli hoidettu.

En olisi tilannut Suomalaisesta, mutta oli bonukset käyttämättä.
tallennettu

Dennis
Jäsen
Poissa

« Vastaus #131 : 05.07.2017, klo 17:01:33 »

Yes! Tänään hain kakkososan Postista, tuli jo viime viikolla Postiin, nyt voi lomalla lukea sitä rauhassa.
tallennettu

Jiksi
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #132 : 08.07.2017, klo 20:43:43 »

Menköön nyt tähän ketjuun, olihan Rautanyrkki aikanaan yksi Kung Fu -lehden sankareista.

The Immortal Iron Fist (2007–2008) jäi mieleen jostain 2000-luvun parhaat Marvel-tarinat -listalta.

En luottanut ylistykseen, koska kirjoittajia ja kuvittajia on tuplaten tavanomaiseen verrattuna. Olisi pitänyt uskoa, koska olen lukenut nyt 12 numeroa tästä 16 numeron mittaisesta kokonaisuudesta ja olen täysin koukussa tähän turnausjuoneen.

Aluksi olin sitä mieltä, että saman tarinan olisi voinut yhtä hyvin kertoa Daredevilin lehdessä, mutta olen nyt muuttanut mieleni. Mahtavaa menoa!
tallennettu
ekku
Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
Jäsen
Poissa

« Vastaus #133 : 08.07.2017, klo 21:20:27 »

Onko näissäkin Jason Aaron mukana vai pelkästään noissa Immortal Iron Fist Completeissa?

Ekku
tallennettu
Jiksi
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #134 : 08.07.2017, klo 21:36:21 »

Onko näissäkin Jason Aaron mukana vai pelkästään noissa Immortal Iron Fist Completeissa?

Tämä on Matt Fraction & Ed Brubaker -kaksikon kirjoittama.

Täytyy sitä kai tämän jälkeen katsastaa muutakin Iron Fist -tuotantoa. Minulla ei ole enää niistä 70-luvun mv-lehdistä mitään muistikuvaa, joten aloitan ikään kuin puhtaalta pöydältä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: