Kirjoittaja Aihe: Marvelin Netflix-sarjat  (Luettu 90641 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

q-mies

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 803
  • The cut runs deep
Vs: Marvelin Netflix-sarjat
« Vastaus #60 : 11.04.2015 klo 02:31:23 »
Ei Marveleita katella kännystä...mahdollisemman iso TV eteen, jotain hyvää popsittavaa ja jalat oikoseksi. Muija, lapset sun muut häiritsevät tekijät ajetaan ulos, kännykät äänettömälle, valot himmeelle ja sit nautitaan.
Niin Marvel TV-sarjoja katsotaan....AAAAAAHHHHHHHH!!!

Ei ole niin pientä ruutua missä Wilson Fisk ei olisi näin vakuuttava. Loki on menneen talven lumia, MCU:n uusi ykkös-pahis on Kingpin!
t.Q

Darth Mika

  • Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 5 742
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Marvelin Netflix-sarjat
« Vastaus #61 : 12.04.2015 klo 04:37:25 »
Mäkin olen nyt katsonut 3 jaksoa Daredeviliä ja kyllä tyylikkäältä näyttää.
Kyllä tällä sarjalla on potentiaalia.

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

q-mies

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 803
  • The cut runs deep
Vs: Marvelin Netflix-sarjat
« Vastaus #62 : 13.04.2015 klo 11:48:45 »
Mäkin olen nyt katsonut 3 jaksoa Daredeviliä (...)

Päivitäpä mielipiteesi kun olet nähnyt neljännen jakson.. ja sitten taas muutaman jälkeen.. ja sitten taas..
t.Q

Darth Mika

  • Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 5 742
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Marvelin Netflix-sarjat
« Vastaus #63 : 13.04.2015 klo 20:43:19 »
Päivitäpä mielipiteesi kun olet nähnyt neljännen jakson.. ja sitten taas muutaman jälkeen.. ja sitten taas..
Olen sairastellut flunssaa tässä ja katellut Daredevilit loppuun.

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

q-mies

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 803
  • The cut runs deep
Vs: Marvelin Netflix-sarjat
« Vastaus #64 : 14.04.2015 klo 00:25:35 »
No nyt on katsottu DD loppuun. Pitänee sulatella hetki ennen kuin aloittaa alusta uudelleen.

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Toivottavasti näemme joskus kuinka uusi Hämis pärjää Vincent D'Onofrion luoman ihmis-hirviön kanssa - näyttelijä on itse ilmaissut kiinnostuksena mahdolliseen kohtaamiseen.
t.Q

Maisteri Outo

  • Jäsen
  • Viestejä: 417
  • (Ei tekstiä)
Vs: Marvelin Netflix-sarjat
« Vastaus #65 : 14.04.2015 klo 14:17:48 »

Harmi kun ei ole Netflixiä eikä tätä pääse näkemään. Kommenteista päätellen varmaan paras tv-supersankari ikinä? No ehkä sitten joskus myöhemmin. Siihen mennessä vaan kadehdin teitä.. :)

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Marvelin Netflix-sarjat
« Vastaus #66 : 14.04.2015 klo 14:19:29 »
Harmi kun ei ole Netflixiä eikä tätä pääse näkemään. Kommenteista päätellen varmaan paras tv-supersankari ikinä? No ehkä sitten joskus myöhemmin. Siihen mennessä vaan kadehdin teitä.. :)

eikös netflixillä ole enää uusille asiakkaille kuukauden ilmaista kokeilua? Ihan vaan vinkkinä...
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

q-mies

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 803
  • The cut runs deep
Vs: Marvelin Netflix-sarjat
« Vastaus #67 : 14.04.2015 klo 14:23:46 »
Harmi kun ei ole Netflixiä eikä tätä pääse näkemään. Kommenteista päätellen varmaan paras tv-supersankari ikinä? No ehkä sitten joskus myöhemmin. Siihen mennessä vaan kadehdin teitä.. :)

Kuukauden pääsee katsomaan ilmaiseksi, niin minäkin tein. Kysyy rekisteröinnissä maksutapaa mutta jos katkaiset tilauksen alle kuukaudessa niin mitään ei veloiteta.
t.Q

Maisteri Outo

  • Jäsen
  • Viestejä: 417
  • (Ei tekstiä)
Vs: Marvelin Netflix-sarjat
« Vastaus #68 : 14.04.2015 klo 14:29:28 »
Kuukauden pääsee katsomaan ilmaiseksi, niin minäkin tein. Kysyy rekisteröinnissä maksutapaa mutta jos katkaiset tilauksen alle kuukaudessa niin mitään ei veloiteta.

Ok, hieno homma. :) Pitääpä kokeilla kun aikaa on enemmän.

kahvikuppi

  • Jäsen
  • Viestejä: 52
Vs: Marvelin Netflix-sarjat
« Vastaus #69 : 15.04.2015 klo 19:37:14 »
Oli kyllä loistava tuo Daredevil tv-sarja. Hakkaa mennen tullen nuo Marvel elokuvat. Suosittelen.

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 041
Vs: Marvelin Netflix-sarjat
« Vastaus #70 : 15.04.2015 klo 19:42:42 »
Oli kyllä loistava tuo Daredevil tv-sarja. Hakkaa mennen tullen nuo Marvel elokuvat. Suosittelen.

Jotkut pii-i-itkät kamera-ajot tuovat mieleen True Detectiven. Värimaailmaa myöten kaikki on mietittyä. Upeat kaupunkinäkymät. Iskevän dramaattisissa kuvakulmissa on sopivaa sarjakuvamaisuutta, jotta "taiteelliset juuret" näkyvät. Roolituskin on napakymppi.

Netflix antaa vapauden rytmittää tarina niin paljon paremmin kuin mainoskanavilla.

Jarkko Sikiö

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 8 083
Vs: Marvelin Netflix-sarjat
« Vastaus #71 : 17.04.2015 klo 22:24:44 »
Kelatkaapa tämän sivun alalaitaan, siellä Daredevil tekee vierailun eräässä tv-sarjassa. Kyse lienee Tohtori Doomin aikakoneesta, ei kai tätä muutoin voi selittää...

q-mies

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 803
  • The cut runs deep
Vs: Marvelin Netflix-sarjat
« Vastaus #72 : 18.04.2015 klo 00:07:34 »
Kelatkaapa tämän sivun alalaitaan, siellä Daredevil tekee vierailun eräässä tv-sarjassa. Kyse lienee Tohtori Doomin aikakoneesta, ei kai tätä muutoin voi selittää...

Ei ihan aukea mulle, tarkennatko? Vai viittaatko The Trial of the Incredible Hulk tv-elokuvaan?
t.Q

Jarkko Sikiö

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 8 083
Vs: Marvelin Netflix-sarjat
« Vastaus #73 : 18.04.2015 klo 00:10:13 »
The Trial of the Incredible Hulk tv-elokuvaan?

tv-whatever...

q-mies

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 803
  • The cut runs deep
Vs: Marvelin Netflix-sarjat
« Vastaus #74 : 18.04.2015 klo 01:33:51 »
t.Q