Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: 1951 / 100 - Buffalo Bill (11.12.2017 klo 11:08:29)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
18.12.2017, klo 14:35:26

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
461217 viestiä 10221 aihetta kirjoittanut 7215 jäsentä. Uusin jäsen: s0nar
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Aku Ankka ja kumppanit
| | |-+  The Life And Times Of Scrooge by Tuomas Holopainen
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 [4] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: The Life And Times Of Scrooge by Tuomas Holopainen  (Luettu 16890 kertaa)
Tina DeMona
Pervo Örvelö
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #45 : 17.04.2014, klo 17:54:07 »

Ei Mike Oldfield tule ikinä vanhaksi. Ei etenkään Tubular Bells.
tallennettu
äyni
Jäsen
Poissa

« Vastaus #46 : 17.04.2014, klo 20:22:07 »

Ei Mike Oldfield tule ikinä vanhaksi. Ei etenkään Tubular Bells.

Oletko kuunnellut ikinä Millennium Belliä? En tosin tiedä, että voiko sitä vanhuuden piikkiin pistää.
tallennettu
Doctor Phantomizer
Kesyttämätön outolintu
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

Bite from the dust til the dawn

« Vastaus #47 : 18.04.2014, klo 03:08:25 »

Tarkoitin vaan sanoa että Mike Oldfieldillä on jo vaikutteenottajia josta ottaa vaikutteita. Holopainen oli tekemässä Nemoon alunperin rap osuuksia. Hän ei voi olla vanha. Tai sitten minäkin olen. Mutta älkää paljastako sitä, koska en ole tarpeeksi vanha kestämään sitä.

Tänään oli kiva istua parvekkeella, kuunnella A Lifetime of Adventurea ja haaveilla. Juuri sitä tuo on. Haaveilumusiikkia.
« Viimeksi muokattu: 18.04.2014, klo 03:10:42 kirjoittanut Doctor Phantomizer » tallennettu

"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.
Tina DeMona
Pervo Örvelö
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #48 : 18.04.2014, klo 05:10:23 »

Oletko kuunnellut ikinä Millennium Belliä? En tosin tiedä, että voiko sitä vanhuuden piikkiin pistää.

Millenium Bell ei kyllä soita kelloja (vahingossa tuli sanainen leikki tuohon). Tubular Bellsin kaksi heikompaa mutta silti ihan ok:a jatko-osaa minulla kyllä on.

Ajaudun ohi aiheesta, anteeksi.
tallennettu
Reijo
Avustava toimittaja
*
Poissa

Haddadaa

« Vastaus #49 : 25.04.2014, klo 16:43:21 »

Don Rosan facebook-tilillä kerrotaan, että levy on noussut listoille muuallakin kuin suomessa:

The chart results (as of April 28, 2014):

Finland: #1
Sweden: #12 (Rock charts)
Switzerland: #19
Germany: #23
USA: #29 (Billboard Top New Artist Albums; Heatseekers)
Czech Republic: #40
Austria: #52
UK: #92
Belgium: #92
tallennettu

Doctor Phantomizer
Kesyttämätön outolintu
Jäsen
Poissa

« Vastaus #50 : 27.04.2014, klo 10:18:53 »

Mitenköhän vaikuttaa Ankka tarinan myyntiin?
tallennettu

"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #51 : 03.08.2014, klo 12:39:31 »

Kuunnelkaa Clannadia ja Enyaa. Samanlaista musiikkia.
tallennettu

Doctor Phantomizer
Kesyttämätön outolintu
Jäsen
Poissa

« Vastaus #52 : 03.08.2014, klo 21:19:22 »

Kuunnelkaa Clannadia ja Enyaa. Samanlaista musiikkia.

Hmm. Itse Laittaisin "samaan kansioon" Miyazakin elokuvien musiikin ja Disney musiikin kanssa. Yleensä jopa kuuntelen nuo samalla. Sitten soitatan Nightwishin The Escapistin ja Ozzy Osbournen Dreamerin, ja omasta mielestäni tunnelma on koko ajan sama.

Seikkailu, haaveet, muistot...tämä on musiikkia jota kuunnellaan kun halutaan olla omissa oloissaan. Se on se minun pointti.
tallennettu

Timo Ronkainen
professionaali amatööri
Toimittaja
**
Poissa

"Ja rangaistus on greippi!"

« Vastaus #53 : 20.08.2014, klo 14:15:39 »

Ja odotetusti kultalevy.

Timo
tallennettu

Taru Leutokalma
Vieras
« Vastaus #54 : 17.12.2014, klo 22:51:49 »

Ja hyvä levy onkin. Yllätyksekseni The Life and Times of Scrooge-albumi kolahti vaikka jokainenhan tulkitsee Rosan sarjakuvaeepoksen omalla tavallaan (omasta mielestäni levyn musiikit eivät enimmäkseen istuneet lähdeaineistosarjakuvaan, itse olisin säveltänyt vähän kepeämmän ja sellaisen fiftarimaisemman soundtrackin jos muka osaisin vielä säveltää). Pojot tulee lisäksi mahtavasta ideasta, kyllä sarjakuvien pohjalta nyt ihmeessä kannattaa säveltää enemmänkin musaa!

Kuten täällä onkin jo kommentoitu, The Life and Times of Scrooge on pitkälti sekoitus elokuvamusiikkia, etnistä musiikkia ja kelttiläistä folkkia joka ei ehkä ole massan mieleen (vaikkei levy omasta mielestäni kovinkaan vaikeaselkoinen satu olemaan). Tunnelma vaihtelee impressionistisen haaveilevasta varsin mahtipontisiin korkeuksiin. Vähän harvinaisempia soittimiakin löytyy, esim. säkkipilli, vihellyspillit, bodhrán ja didgeridoo joita kuuntelee oikein mielellään. Tätä on kiva kuunnella kirjoittamisen/lukemisen yhteydessä. Kaikin puolin siis inspiroivaa musaa.

Kauniin a Lifetime of Adventuren lisäksi biisit Into the West ja Duel & Cloudscapes ovat olleet erityisesti mieleeni.
tallennettu
Vern
Jäsen
Poissa

« Vastaus #55 : 09.08.2017, klo 14:01:35 »

Itse omistan tämän albumin ja albumin julisteenkin ostin muistaakseni 10 eurolla.  Oon kuunnellut monen vuoden ajan tätä albumia viime aikoina etenkin marjastaessani metsässä tai tehdessäni metsätöissä. Loistavaa musiikkia.

Olen toki myös Nightwish fani!
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: