Kirjoittaja Aihe: Kirpputorilöytöjen ihanuus  (Luettu 276242 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Darth Mika

  • Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 5 765
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Kirpputorilöytöjen ihanuus
« Vastaus #585 : 24.06.2018 klo 13:10:40 »
Kun enskuussa laitan yksiöni kuntoon.Nakkaan kootut molemmat+nahkasetit hyllyyn siihen lasikaappiin kaikki 6 figurii ja noita tauluja seinille ni mulla ainakin sielu lepää.Kuka käy ja EI tykkää menkööt vaikka------>

Taitas pitää ostaa kaksio.  :=)

Q=<>
Tossa vähän parempi paikka sarjakuville ja figureille!
https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201806200124813_v0.shtml
Riittää ainakin tilaa!
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

_tex_

  • Jäsen
  • Viestejä: 213
  • Oman kielen OSAAJA!KvAak terroristi!AiNiAaN! Q=<>
Vs: Kirpputorilöytöjen ihanuus
« Vastaus #586 : 24.06.2018 klo 14:23:54 »
Mulle riittää tällähaavaa se kämppä minkä remppaan siellä ne on ollut ennenkin.
Rosan kansii en laita seinäll ne on kaappikamaa,yhden jos myis sais koko remmpan tehtyy sillärahalla,laitaa vaan HA;han myyntiin mut mennään omillaan tälläkertaa.

Q=<>

willeristi

  • Jäsen
  • Viestejä: 285
Vs: Kirpputorilöytöjen ihanuus
« Vastaus #587 : 26.07.2018 klo 07:33:34 »
Tässä kirpparikierroksen satoa tältä viikolta.  

2 keräilykirjaa (1950-lukua), joihin liimataan kuvat.  Vanhoja
Tarzaneita sekä Flygande tefat, jossa taitaa olla samoja seikkailuja kuin on suomalaisissa Ufo - lentävät lautaset -albumeissa.  Tuon ufo-lehden sivumäärä on 36.
Lisäksi löytyi Stålmannen vuosikirja 1983 ja Ka-zar 3/1984. Kaikki ovat ruotsinkielisiä.

« Viimeksi muokattu: 26.07.2018 klo 07:35:12 kirjoittanut willeristi »

J4N1

  • Jäsen
  • Viestejä: 188
Vs: Kirpputorilöytöjen ihanuus
« Vastaus #588 : 07.08.2018 klo 18:03:17 »
Ken Parker Puoliverinen / Verinen jahti / Ihmisen matka neljällä eurolla.

Tuntuu heikosti liikkuvan tätä numeroa, nytkin on huutonetin ainoan kappaleen hinta 58 e.

noldo

  • Jäsen
  • Viestejä: 46
Vs: Kirpputorilöytöjen ihanuus
« Vastaus #589 : 07.08.2018 klo 18:29:48 »
>Tuntuu heikosti liikkuvan tätä numeroa, nytkin on huutonetin ainoan kappaleen hinta >58 e.
Kamalan halvalla huutonetissä??? (vitsi..)
Hieno löytö, toi on eniten katsottu ilmoitus minun 6k huutonet ilmoituksesta, että eiköhän se olisi jollekkin toisellekkin kelvannut.

Rouhu

  • Jäsen
  • Viestejä: 128
  • Fornit some fornus
Vs: Kirpputorilöytöjen ihanuus
« Vastaus #590 : 07.08.2018 klo 21:29:18 »
Kesälomailun pikkukaupunkien kirppiskierrosten satona löytyi Non Stop -lehtisarja kokonaisuudessaan vieläpä keräilykansioissa. Eli kaikki 65 numeroa. 7/77 numerossa oli juliste myös tallessa ja hyväkuntoisia yhtä lukuunottamatta jossa oli kaistale sivusta revennyt. Kuriositeettiina kaikki tulleet tilauksena samalle henkilölle läpi vuosien.

Taistelin hetken enhän minä nyt näitä tarvitsisi ääntä pään sisällä vastaan mutta edullista kun oli niin pakko oli poimia lopulta mukaan. Näillä ei nykyisin enää hirveästi taida keräilyarvoa olla mutta saanee koko setin vielä kulkemaan jos päättää luopua.

ekku

  • Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
  • Jäsen
  • Viestejä: 484
Vs: Kirpputorilöytöjen ihanuus
« Vastaus #591 : 08.08.2018 klo 13:00:55 »
Kesälomailun pikkukaupunkien kirppiskierrosten satona löytyi Non Stop -lehtisarja kokonaisuudessaan vieläpä keräilykansioissa. Eli kaikki 65 numeroa. 7/77 numerossa oli juliste myös tallessa ja hyväkuntoisia yhtä lukuunottamatta jossa oli kaistale sivusta revennyt. Kuriositeettiina kaikki tulleet tilauksena samalle henkilölle läpi vuosien.

Taistelin hetken enhän minä nyt näitä tarvitsisi ääntä pään sisällä vastaan mutta edullista kun oli niin pakko oli poimia lopulta mukaan. Näillä ei nykyisin enää hirveästi taida keräilyarvoa olla mutta saanee koko setin vielä kulkemaan jos päättää luopua.

Hei laatusarjaa pukkaa. Omasi saat pois koska tahansa. Hyvä että jäi harrastajan haaviin.

Ekku

Timo Ronkainen

  • professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 19 296
  • "Ja rangaistus on greippi!"
Vs: Kirpputorilöytöjen ihanuus
« Vastaus #592 : 08.08.2018 klo 13:40:15 »
Kesälomailun pikkukaupunkien kirppiskierrosten satona löytyi Non Stop -lehtisarja kokonaisuudessaan vieläpä keräilykansioissa.

Oijoi. Mulla on kyllä kaikki lehdet, mutta noi kotelot olis huippua löytää joskus.

Timo

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Kirpputorilöytöjen ihanuus
« Vastaus #593 : 08.08.2018 klo 19:24:48 »
Taistelin hetken enhän minä nyt näitä tarvitsisi ääntä pään sisällä vastaan mutta edullista kun oli niin pakko oli poimia lopulta mukaan.

Ellei se ääni käske ostamaan tuollaista harvinaisuutta niin sitten on parasta olla huomioimatta sitä ääntä.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Darth Mika

  • Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 5 765
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Kirpputorilöytöjen ihanuus
« Vastaus #594 : 08.08.2018 klo 19:29:38 »
Oijoi. Mulla on kyllä kaikki lehdet, mutta noi kotelot olis huippua löytää joskus.

Timo
Joo kotelot otettaisiin myös tänne ja se juliste. Itse sain noi Non Stopit kerättyä tänä vuonna...kyllä kannatti. Kai ne albumitkin pitäisi kerätä.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 060
Vs: Kirpputorilöytöjen ihanuus
« Vastaus #595 : 08.08.2018 klo 21:34:45 »
Ovatkos nuo kotelot pahvia vai muovia? Hieno löytö!


jussih

  • Jäsen
  • Viestejä: 314
Vs: Kirpputorilöytöjen ihanuus
« Vastaus #596 : 08.08.2018 klo 22:16:38 »
Taistelin hetken enhän minä nyt näitä tarvitsisi ääntä pään sisällä vastaan mutta edullista kun oli niin pakko oli poimia lopulta mukaan.
Hyvä löytö. Mitäs maksoit?

Rouhu

  • Jäsen
  • Viestejä: 128
  • Fornit some fornus
Vs: Kirpputorilöytöjen ihanuus
« Vastaus #597 : 09.08.2018 klo 12:08:15 »
Ovatkos nuo kotelot pahvia vai muovia? Hieno löytö!



Muovisia ovat pinnaltaan, pahvia ehkä muovin sisällä. Molemmilla laidoilla tuo Niilo Pielisen kuva ja logo selkämyksessä.


Hill Street

  • Jäsen
  • Viestejä: 150
Vs: Kirpputorilöytöjen ihanuus
« Vastaus #598 : 09.08.2018 klo 16:13:27 »
Omasi saat pois koska tahansa. Hyvä että jäi harrastajan haaviin.

Kyllä kelpaisi tännekin kuvan kansiot! Ei noita riesoiksi asti tule vastaan. Ja hyvin ovat pitäneet valkoisuutensa ajan saatossa, vaikka luulisi että nekin hiljalleen kellastuu. Juliste ei sinänsä ole hirvittävän harvinainen, toisaalta moni ei luultavasti ole aina edes hoksannut että siellä sellainen on tai puuttuu. Olen joskus nähnyt jopa itseään keräilysarjakuvaliikkeenä pitävässä sarjakuvaliikkeessä myytävänä samaa numeroa, samaan hintaan, julisteella ja ilman. Lehtien sisään ei ole vaivauduttu katsomaan, kun ei ole tiedetty mitä kannattaisi etsiä.

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Kirpputorilöytöjen ihanuus
« Vastaus #599 : 09.08.2018 klo 16:15:52 »
Mikäs sen julisteen kuvana oli?
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"