Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Mannerheim sotakokemusta janoamassa (09.11.2019 klo 11:30:40)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
14.11.2019, klo 12:55:04

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
477924 viestiä 10439 aihetta kirjoittanut 3837 jäsentä. Uusin jäsen: ainateme
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Aku Ankka ja kumppanit
| | |-+  Aku Ankka digipalvelu (ent. Lataamo)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 13 14 15 16 17 [18] 19 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Aku Ankka digipalvelu (ent. Lataamo)  (Luettu 105744 kertaa)
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #255 : 18.04.2019, klo 22:26:21 »

Tähän tulee lisäksi tilaajalahjana Barks ja Rosa kääntökirja 2 +
Aku Ankka reppu

Nyt olen onnellinen.
tallennettu

X-men
Jäsen
Poissa

Comics costs too much, damned!!!

« Vastaus #256 : 19.04.2019, klo 19:26:09 »

Aku Ankka reppu

Nyt olen onnellinen.

Onnellinen lapsi.
tallennettu

There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #257 : 24.04.2019, klo 07:31:10 »

Digitilaus ei aktivoitunutkaan heti kun päästiin sopimukseen. Uusi yhdistelmätilaus alkaa 15.5. Mutta ystävällisesti se aktivoitiin pyynnöstä pyhien jälkeen.
tallennettu

DanyB
Jäsen
Poissa

« Vastaus #258 : 06.05.2019, klo 22:25:32 »

Digipalvelun uudistuksessa uusin Taskari tulee luettavaksi puolen vuoden viiveellä kun aiemmin viive on ollut viikko Taskarin julkaisusta. Uskoakseni tämä tulee vaikuttamaan Digipalvelujen tilaajamääriin, mutta näen sen myös hätähuutona. Tänään kaiken lisäksi Aku Ankan Digipalvelun sivut ovat olleet nurin, sivusto ilmoittaa "Http/1.1 Service Unavailable". Tai ainakin toivon että sivusto olisi hyökkäyksen tai jonkin virheen takia nurin eikä siis kokonaan lopetettu mikä olisi vielä huolestuttavampaa.

* Screenshot_20190506-222515.png (57.04 kilotavua, 1920x1200 - tarkasteltu 79 kertaa.)
tallennettu
Kääk13
Jäsen
Poissa

Tripla Kääk!

« Vastaus #259 : 07.05.2019, klo 02:03:31 »

Digipalvelun uudistuksessa uusin Taskari tulee luettavaksi puolen vuoden viiveellä kun aiemmin viive on ollut viikko Taskarin julkaisusta. Uskoakseni tämä tulee vaikuttamaan Digipalvelujen tilaajamääriin, mutta näen sen myös hätähuutona. Tänään kaiken lisäksi Aku Ankan Digipalvelun sivut ovat olleet nurin, sivusto ilmoittaa "Http/1.1 Service Unavailable". Tai ainakin toivon että sivusto olisi hyökkäyksen tai jonkin virheen takia nurin eikä siis kokonaan lopetettu mikä olisi vielä huolestuttavampaa.
Digipalvelu toimii ihan niin kuin ennenkin. Sivusto oli huoltotöiden ajan pois käyöstä eilisen.

Taskarit ilmestyivät ennen digi-Akuun ihan samana päivänä kuin lehtipisteisiinkin. Akun Facebook sivuilla toimitus kertoo, että puolen vuoden viive johtuu julkaisuoikeuksista, mutta miten lienee asian laita todellisuudessa?
tallennettu

Kääk13-kirjoittaa!
DanyB
Jäsen
Poissa

« Vastaus #260 : 07.05.2019, klo 02:10:05 »

Digipalvelu toimii ihan niin kuin ennenkin. Sivusto oli huoltotöiden ajan pois käyöstä eilisen.

Taskarit ilmestyivät ennen digi-Akuun ihan samana päivänä kuin lehtipisteisiinkin. Akun Facebook sivuilla toimitus kertoo, että puolen vuoden viive johtuu julkaisuoikeuksista, mutta miten lienee asian laita todellisuudessa?

Tuo on kyllä huojentavaa ja helpottavaa tietoa että kyseessä on ollut huoltokatkos. Hieman kyllä säikäytti kun ei tiennyt ollenkaan mistä oli kyse. Mutta taskarien ilmestyminen Digipalveluun jää auki. Lisäksi odotan edelleen koska Sanoman porukka rustaa vanhat Ropsut Digipalveluun luettavaksi, niissä oli niin paljon hyviä tarinoita kuten useita Indiana Hopon ja Ankportin seikkailuja. Sitä kuitenkin edelleen toivon ettei meneillään ole palvelun vaiheittainen alasajo.
tallennettu
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #261 : 20.05.2019, klo 20:11:28 »

Tänään oli joku katkos. Joskus klo 17 jälkeen latautuminen sujui tosi hitaasti. Palautui jo ennalleen.

Virastomestarin työssä on välillä hiljaisia päiviä. Luin melkein kolme taskaria. Kolmannen kaksi viimeistä tarinaa jäi kotio luettavaksi. Siinä vaiheessa rupesi tökkimään kun niitä koetin avata. Lisäksi tabletille ladatuista taskareista katosi puolet, mutta ne tulivat itsestään takaisin. Siis jokaisesta tallennetusta puolet.

10 lehteä saa nykyisin tallentaa. Eikös ensin ollut 5?
« Viimeksi muokattu: 20.05.2019, klo 20:15:01 kirjoittanut Jukka Laine » tallennettu

Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #262 : 13.06.2019, klo 12:19:29 »

Aku Ankka reppu

Nyt olen onnellinen.

Nyt vasta tuli. Olin jo unohtanut. Reppu on ihan liian pieni mulle.
tallennettu

Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #263 : 13.06.2019, klo 15:02:00 »

Nyt vasta tuli. Olin jo unohtanut. Reppu on ihan liian pieni mulle.

Tai sä olet liian iso repulle.  police laugh Huh
tallennettu

"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #264 : 13.06.2019, klo 16:58:27 »

Pitää tarjota ekalle luokalle menevälle serkun tytölle. Mutta tuskin kelpaa, oli jo minun ekaluokka-aikanani (1970) tärkeää millainen repun pitää olla. Mulla oli sininen, kun muilla jätkillä oli vihreä. Mutta ainakin heti löysi omansa.
tallennettu

Kääk13
Jäsen
Poissa

Tripla Kääk!

« Vastaus #265 : 28.06.2019, klo 12:02:30 »

Digipalvelun uudistuksessa uusin Taskari tulee luettavaksi puolen vuoden viiveellä kun aiemmin viive on ollut viikko Taskarin julkaisusta. Uskoakseni tämä tulee vaikuttamaan Digipalvelujen tilaajamääriin, mutta näen sen myös hätähuutona.
Ei mennyt ihan puolta vuotta. Huhtikuun taskari on nyt jo Digi-Akussa ja Aku Ankka mainostaa sosiaalisessa mediassa taskareiden tekevän paluun digiin joten julkaisusopimusta on kaiketi rukattu ja pääsemme lukemasta uudet taskarit nyt muutaman kuukauden viiveellä fyysisen kappaleen ilmestymisestä.
tallennettu

Kääk13-kirjoittaa!
Kääk13
Jäsen
Poissa

Tripla Kääk!

« Vastaus #266 : 19.07.2019, klo 14:22:20 »

Ja tästä päivästä lähtien kaikki taskarit ovat taas luettavissa Digi-Akussa. Uusinta numeroa myöten.
tallennettu

Kääk13-kirjoittaa!
Timo Ronkainen
professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
Toimittaja
**
Poissa

"Ja rangaistus on greippi!"

« Vastaus #267 : 07.09.2019, klo 12:13:07 »

Kaikki Suomessa julkaistut Aku Ankat luettavissa ilmaiseksi Read Hour -sunnuntaina 8.9.

Timo
tallennettu

Sepe
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #268 : 31.10.2019, klo 07:03:58 »

Aku Ankan digipalvelua pystyy nyt kokeilemaan kuukauden ajan ilmaiseksi.

Tutustu Aku Ankan digipalveluun!
tallennettu
J4N1
Jäsen
Poissa

« Vastaus #269 : 06.11.2019, klo 12:05:34 »

Luen mieluumin kaiken paperisena, mutta pitihän tuo tarjous käyttää, että pääsee ilmaiseksi kaikenlaista omasta hyllystä puuttuvaa lukemaan.

Piirtäjän mukaan haku on ihan kätevä.  Aika moni juttu, joka on syöpynyt mieleen siltä ajalta, kun 80-luvulla oli lehden tilaaja on (Barksien ja Rosien lisäksi) ollut Paul Murryä, vaikka eihän niissä silloin piirtäjän nimeä lukenut, mutta  nyttemmin selvinnyt. Joku aika sitten muistelin tarinaa Vuoristohotellissa tapahtuu kummia (en nimeä enää  muistanut, mutta tapahtumat suunnilleen), joka tuli silloin muinoin luettua moneen kertaan, että onkohan sekin Murryä. No nythän senkin sai varmistettua, ilman että piti käydä läpi kamalaa kasaa lehtiä nähdäkseen onko Hessulle piirretty käpälä suun eteen joka toisessa kuvassa.

Luin muutaman itseltä puuttuvan alkupään taskarin ja joidenkin hahmojen nimet ihmetytti. Taavista oli tullut Pekko ja myös Kulta-Into Piillä, Kroisos Pennosella ja Roopen sihteerillä oli jotkut ihme nimet.

Ehkä pitää loppukuu keskittyä lukemaan uusia taskareita, niitä ei niin todennäköisesti tule itselle hyllyyn ostettua kuin noita vielä puuttuvia vanhempia, jotka nyt vaan on niiiin paljon parempia...

tallennettu
Sivuja: 1 ... 13 14 15 16 17 [18] 19 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: