Kirjoittaja Aihe: Kaltsu Kallio  (Luettu 17041 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tmielone

  • Il Dille
  • Jäsen
  • Viestejä: 2 635
Vs: Kaltsu Kallio
« Vastaus #60 : 04.12.2013 klo 07:31:31 »
Ollos hyvä! Pitäähän sitä kehua, jos kerta syytä on.

Taisin olla siis onnekas saamani arovstelukappaleen kanssa. Aika käsittämätöntä, että kopiolafkoilla on noin suuret erot. Näköjään sitä ammattiylpeyttä kaivataan muillekin aloille kuin rakentamiseen.
« Viimeksi muokattu: 04.12.2013 klo 07:35:24 kirjoittanut tmielone »
"Now there's only two things in life but I forget what they are"

janne luokkanen

  • Jäsen
  • Viestejä: 514
Vs: Kaltsu Kallio
« Vastaus #61 : 19.12.2013 klo 21:28:12 »
Kenenkäs tyttöjä oli kyllä hyvä. Jotenki tosi helppolukuinen ja vaivaton, siis siinä mielessä että tuntu, ööh, "aidolta". Ei ollut turhaa selittämistä ja mitään ei jääny epäselväksi, mutta oli kuitenki sellainen ilmava tarina.

Samaa sarjaa on myös Tralalaa. Nää molemmat on tämmösiä mukavia, karheita tarinoita, joita on kiva seurata. Hyvin pienillä piirteillä oikeastaan piirretään elävä kuva näistä hahmoista. Harvinaista herkkua.

Bosse (,vai Bosze?) oli sitten makuuni liian randomia ja harmitonta, mutta yksinkertaiset piirrokset taasen eläviä ja ilahduttavia.

kaltsu

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 869
Vs: Kaltsu Kallio
« Vastaus #62 : 14.02.2014 klo 23:03:08 »
Pukkasin Tralalaan nettiin. Käykäähän kiinnostuneet lukaisemassa:

http://koti.kapsi.fi/~kaltsu/tralalaa/

Kovasti olen jo seuraavaa tai itse asiassa paria seuraavaa kirjaani suunnitellut. Näyttää vahvasti siltä että Hiskin seikkailut jatkuvat mutta niistä tarkemmin taas sitten kun saan hommat paremmin edistymään. Blogia seuraamalla pysynee parhaiten kärryillä.

sihvonen

  • Jäsen
  • Viestejä: 156
Vs: Kaltsu Kallio
« Vastaus #63 : 15.02.2014 klo 11:09:31 »
Pukkasin Tralalaan nettiin. Käykäähän kiinnostuneet lukaisemassa:

http://koti.kapsi.fi/~kaltsu/tralalaa/

Kovasti olen jo seuraavaa tai itse asiassa paria seuraavaa kirjaani suunnitellut. Näyttää vahvasti siltä että Hiskin seikkailut jatkuvat mutta niistä tarkemmin taas sitten kun saan hommat paremmin edistymään. Blogia seuraamalla pysynee parhaiten kärryillä.

Tää on kyllä loistava juttu! Sullakin on niin paljon hiukan lyhkäsempiä pienlehdissä julkaistuja juttuja, että olisi mahtavaa saada parhaimpia niistä koottua yksien kansien väliin albumiksi.

kaltsu

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 869
Vs: Kaltsu Kallio
« Vastaus #64 : 15.02.2014 klo 11:57:01 »
Tää on kyllä loistava juttu! Sullakin on niin paljon hiukan lyhkäsempiä pienlehdissä julkaistuja juttuja, että olisi mahtavaa saada parhaimpia niistä koottua yksien kansien väliin albumiksi.

Lyhkäsempien juttujen taso vaihtelee niin kovasti ettei niistä oikein kelvollista kokoelmaa saa aikaiseksi. Oon kyl suunnitellu sellaista vuosittaista antologiatyyppistä julkaisua jossa voisin uusien novellimittaisten stoorien ohessa julkaista valikoiden myös vanhempia sarjakuviani mutta siihen pitäis paneutua ja sitoutua kunnolla eikä taida tällä hetkellä riittää paukut. Kaikki lapsenhoidolta liikenevä aika menee noiden pidempien tarinakaarien kehittelyyn.