Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Black Peider 20 vuotta (16.05.2019 klo 15:25:21)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
02.04.2020, klo 15:00:36

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
481464 viestiä 10440 aihetta kirjoittanut 3840 jäsentä. Uusin jäsen: kris
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Galleria | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Netti- ja mobiilisarjakuvat
| | |-+  FinnishComicsDA, ryhmällinen suomalaista sarjakuvaa
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 15 16 17 18 19 [20] 21 22 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: FinnishComicsDA, ryhmällinen suomalaista sarjakuvaa  (Luettu 64444 kertaa)
Hessu
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #285 : 17.02.2012, klo 11:44:00 »

VesaK:n mukaan minäkin saan ansioni mukaan, eli uhkailu ei ole tälle sankarille mitenkään vierasta. Jos vielä muuten minua uhkailet, VesaK, niin voi olla että se on poliisiasia seuraavalla kerralla. Tämä ihan vain varoituksena. Vaikka olisit mikä (tyhjän)toimittaja tällä sivulla, se ei aseta sinua lain yläpuolelle.
tallennettu
OM
Galleriataiteilija
*
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #286 : 17.02.2012, klo 11:49:30 »

Joo. Ketään ei saisi julkisesti ainakaan uhkailla. Voimakasta sananvaihtoa voi olla, muttei uhkailua. Tosin en tiedä tuosta teidän jutustanne mitään, enkä haluakkaan tietää. Vastaan vain omista sanomistani ja kommentoinnistani. En muiden. Grin
« Viimeksi muokattu: 17.02.2012, klo 11:58:59 kirjoittanut Orjan May » tallennettu
Gothicus
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #287 : 17.02.2012, klo 11:49:50 »

Tilanne alkaa hiljalleen kääntyä aivan päälaelleen. Näin meillä kvaakataan. Tasapuolisuuden nimissä nyt taitaa sitten olla FCDA-porukan vuoro nauraa. Kiitos O.M.

Ja sä Hessu, sä varmaan olet jo saanut ansiosi mukaan. Nykyisinhän sä nautit melkoista klovnistatusta jo omassakin porukassasi, että se siitä. Pistähän säkin asiat oikeisiin mittasuhteisiin, äläkä ylidramatisoi jatkuvasti niin helvetin naiivilla tavalla.
tallennettu

"Ihminen on ihmiselle kettu."
OM
Galleriataiteilija
*
Poissa

« Vastaus #288 : 17.02.2012, klo 11:55:54 »

Älä viitsi Claudius. Aina kun sinä avaat suusi saat vain riitaa ja eripuraisuutta aikaiseksi. Itseppä tuon jutun aloitit ja vastasin samalla mitalla sinulle minkä todella ansaiset.  Kaikki tässä osiossa meni hyvin siihen saakka, kun esitit oman kommenttisi tuolla joitakin kommentti osuuksia ylempänä johon vastasin. Itseppä soppasi keitit. Ja DA.n porukka on senverran fiksumpaa kuin tämä kvaak, ettei ne naura tälläisille jutuille mitä tässä on. He eivät ole niin lapsellista porukkaa.
Lopetappa ajoissa tuo Hessun morkkaaminen. Sinulla on täysin vääristynyt näkemys asioista joten älä please kommentoi enempää.

Jospa nyt voisimme sitten jatkaa jälleen pienten sivupolkujen jälkeen tätä tämän osion teemaa kaikessa hyvässä hengessä kiitos.
« Viimeksi muokattu: 17.02.2012, klo 12:19:55 kirjoittanut Orjan May » tallennettu
Gothicus
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #289 : 17.02.2012, klo 11:57:51 »

-huokaus-
tallennettu

"Ihminen on ihmiselle kettu."
Hessu
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #290 : 17.02.2012, klo 12:19:27 »

Ja sä Hessu, sä varmaan olet jo saanut ansiosi mukaan. Nykyisinhän sä nautit melkoista klovnistatusta jo omassakin porukassasi, että se siitä.

Sinä varmasti tiedätkin kaiken FCDA:n porukasta ja heidän ajatuksistaan. Please, give me a break - et tiedä siitä mitään. Tiedoksi sinulle, että FCDA:n porukka osaa arvostaa tekemääni työtä yhteisön eteen, minkäänlaista klovnistatusta minulla ei heidän silmissään ole. Se on se mikä mulle myös merkitsee, se että kaltaisesi anonyyminä esiintyvä klovni vähän heittää helttaa ei merkitse minulle mitään.

Voi olla, että ylidramatisoin aiemmassa viestissäni - toivon niin. Mahdotonta sanoa koska en VesaK:ta tunne enkä täten voi hänen viestejään kovin hyvin tulkita. Tiedän vain sen, mitä hän kirjoitti ja tämä kyseinen kommentti oli minusta uhkailua. OIiko se vakavasti kirjoitettua vai ei, sitä en osaa sanoa. Itse en lähtisi kirjoittamaan tekstejä, jotka voi tulkita uhkailuksi, ihmisille joita en tunne.
« Viimeksi muokattu: 17.02.2012, klo 12:24:06 kirjoittanut Hessu » tallennettu
matkamies
taiteellinen maatalousmies
Galleriataiteilija
*
Poissa

Ukon lapset

« Vastaus #291 : 17.02.2012, klo 12:41:38 »

Täähän alkaa koko keskustelu olla kuin komikymmenvuotinen sota.Välillä tilanne hiipuu ja ajatellaan ettäjokin sopu löytyy, sitten joku puhaltaa taas hiileen. Enkä sano että kuka, kun kaikilla tuntuu olevan ärsytyskynnys turhankin matalalla. Onko sillä paskankaan väliä loppupeleissä, mitä mieltä joku tyyppi netissä on sinusta tai töistäsi? Varmaan itsekullekin löytyy ihailijoita, vaikka vihaajat kirjoittaisivatkin enemmän. Niin kauan on hyvä kun joku ei kirjaimellisesti silmille käy.

VesaK on puhunut ihan hyvin ja huumorilla, se pitää vaan huumorina ottaakin. Niin minäkin otan tään uhkailujutun hessulta ja orjanilta. Jos se ei sitä ole, naurattaa se kumminkin.
tallennettu

VesaK
Avustava toimittaja
*
Poissa

Kuka mitä häh?

« Vastaus #292 : 17.02.2012, klo 12:50:39 »

Hessu sai jo ansionsa mukaan ja saa jatkossakin tuolla tyylillä, on näitä uhoajia nähty.

Minä en uhkaile, olen aina tosissani silloin kun satun olemaan. Onneksi olen luonteeltani hyvinkin kiltti ja kirjoittelen ihan mitä lystään, mutta useimmista poiketen olen tismalleen samaa mieltä myös todellisessa maailmassa kuin netissäkin. Sopii tulla ihan naamatusten juttelemaan jos on kanttia. 
tallennettu

“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama
Aura
Wannabe
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #293 : 17.02.2012, klo 12:51:32 »

No niin no niin eipäs tapella. Muistakaa että netissä on liian helppo vetää herneet toisten kirjoituksista, mitä ei tapahtuisi livenä, ja sitä rataa...

Sitä en kyllä allekirjoita ettei mangavaikutteinen sarjakuva voisi olla persoonallista??

Todella suuri osa piirtäjistä on nyt kasvanut mangan parissa, ja sieltä tulee väkisinkin vaikutteita, aivan kuten "persoonallisemman" puolen kannattajat lainaavat toisiltaan. Nyt nuoria piirtäjiä pitäisi nimenomaan neuvoa ja ohjastaa että se oma (mangavaikutteinen) tyyli löytyy, eikä vain kopioida geneeristä valtavirtamangaa kaikkine kliseineen.

edit: tyop
« Viimeksi muokattu: 17.02.2012, klo 12:57:49 kirjoittanut Aura » tallennettu

Toni
Toimittaja
**
Poissa

Tähtivaeltaja Sarjakuvaneuvos Rakkaudesta Kirjaan

« Vastaus #294 : 17.02.2012, klo 13:17:56 »

Tämä on kyllä ihan surrealistinen "keskustelu". Leuka putoaa hölmistyksestä lattialle.
tallennettu

http://www.tahtivaeltaja.com – Ilman on paha elää!
VesaK
Avustava toimittaja
*
Poissa

Kuka mitä häh?

« Vastaus #295 : 17.02.2012, klo 13:31:15 »

Tämä on kyllä ihan surrealistinen "keskustelu". Leuka putoaa hölmistyksestä lattialle.

Olen vinkkaillut tästä ketjusta monille, ja kaikki ovat kehuneet että tästä lohkeaa päivän parhaat naurut.

Käsikirjoituskin on kuulemma jo tekeillä. Talibani vs. Natsimuumiot, odotellaan vain koska Renny vastaa. Tai Timo Koivusalo.
« Viimeksi muokattu: 17.02.2012, klo 14:12:40 kirjoittanut VesaK » tallennettu

“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama
Aura
Wannabe
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #296 : 17.02.2012, klo 13:44:19 »

Onhan tässä ollut paljon asiaakin. ...vai onko se sittenkin niin että olen itse osa surrealismia, jolloin en tietenkään näe kommenttien hölmöyttä itse. Roll Eyes
tallennettu

OM
Galleriataiteilija
*
Poissa

« Vastaus #297 : 17.02.2012, klo 14:19:49 »

Minä kirjoitin tuossa jo jokin osuus ylöspäin seuraavasti:  "Jospa nyt voisimme jatkaa jälleen pienten sivupolkujen jälkeen tätä tämän osion teemaa kaikessa hyvässä hengessä kiitos", mutta jotkut vaan haluaa nyt  jatkaa ihan turhaksi mennyttä suukopua.  Kun ei ymmärretä selvää suomea ja kaunista pyyntöä, niin tässä nyt sitten lyhyesti  seuraava toteamus: "Nyt sukku suppuun ja sanokaa jotakin järkevää jo". laugh laugh

Ihanaa, ulkona on suoja sää. Mahtavaa kun kesä tulee.  
« Viimeksi muokattu: 17.02.2012, klo 14:42:41 kirjoittanut Orjan May » tallennettu
Aura
Wannabe
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #298 : 17.02.2012, klo 16:08:38 »

No, jengi tykkää riidellä. Se on huomattavasti inhimillisempää kuin kaivaa muutama hyvä pointti kaiken provon keskeltä.
tallennettu

OM
Galleriataiteilija
*
Poissa

« Vastaus #299 : 17.02.2012, klo 16:16:59 »

.....tässä yksi riitapukari ilmoittautuu.  Wink Grin Tongue

Aura. Sinun kanssasi on tosi kiva vaihtaa ajatuksia tämän topikin teeman puitteissa. Sinulla on sellainen kokonaisvaltainen näkemys yhteisöistä, DA:sta ja muista asioista. Olin kanssasi samaa mieltä monista esille tuomistasi yksityiskohdista ja kiva, että sivusit niitä. Tämä on ollut hyvä osio monessa muussa mielessä.
Minun tekisi mieleni kysyä, että kuinka moni kvaakkilainen muuten on ihan Devian-art yhetisön jäsenenä tai muissa sen sadoissa ja sadoissa ryhmissä. Onkohan sellaista topikkia täällä missään. Tiedän muutamia lahjakkaita kvaakkilaisia joilla on Devianaartissa oma sivut, mutta olisi kiva tietää muitakin. Kyllä minä vierailisin ihan kiinnostuksesta heidän sivuillaan. Yhtäköyttä vaan niin hyvä tulee.

Jippii....nyt sitten kirjoitin huomattavasti lyhyemmin kuin aikaisemmin. Hyvä minä! Tongue
Tuli pieni suorituspaine siitä, että osaanko kirjoittaa jäsentäen ja lyhyesti. Ja perskutarallaa, minä poika osasin. laugh
« Viimeksi muokattu: 17.02.2012, klo 16:28:53 kirjoittanut Orjan May » tallennettu
Sivuja: 1 ... 15 16 17 18 19 [20] 21 22 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: