Kirjoittaja Aihe: Kvaak tekee sarjakuvaa 2  (Luettu 74048 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Rami Selin

• Jäsen
  • Uskon kaiken
Re: Kvaak tekee sarjakuvaa 2
« Vastaus #360 : 19.07.2007 klo 22:06:35 »
Koska tuo sarjakuva on todennäköisesti jo valmis niinaletaan tekemään toista sarjakuvaa mutta jos se ei ole valmis niin kertokaa onko edistynyt.

Kuolleenahan tuo on jo pidemmän ajan ollut. Edistystä ei ole tapahtunut pariin vuoteen. Kaikki, mitä aikoinan tehtiin, on näköjään kadonnut sille varatulta palvelimelta. Innokkaat (ja aikaa omaavat) voivat perustaa uuden yrityksen ja näin kunnioittaa perinteikästä, joskin heikosti menestynyttä, Kvaakin yhteissarjakuvaa.

Leo

• Jäsen
« Vastaus #361 : 16.08.2007 klo 20:29:14 »
Olis hienoa jos seuraava kuukauden sarjakuvahaaste olisi "tee 1-5 sivua" Kvaak tekee sarjakuvaa 2 -sarjakuvaa. Haasteen järjestäjä tietenkin itse päättää aiheen, mutta ihan vaan ehdotuksena. Kuvakässäri varmaan löytyy jostain? Tai edes dialogi. Voi kieltämättä olla vähän tylsää, kun ei pääse itse käsikirjoittamaan, mutta ois kiva nähdä tämä sarjakuva (edes jollain lailla) valmiina.

ACrockett

• Jäsen
« Vastaus #362 : 16.08.2007 klo 20:43:12 »
Olis hienoa jos seuraava kuukauden sarjakuvahaaste olisi "tee 1-5 sivua" Kvaak tekee sarjakuvaa 2 -sarjakuvaa. Haasteen järjestäjä tietenkin itse päättää aiheen, mutta ihan vaan ehdotuksena. Kuvakässäri varmaan löytyy jostain? Tai edes dialogi. Voi kieltämättä olla vähän tylsää, kun ei pääse itse käsikirjoittamaan, mutta ois kiva nähdä tämä sarjakuva (edes jollain lailla) valmiina.
Ilmottaudu sitten siihen jos haluat.

Leo

• Jäsen
« Vastaus #363 : 16.08.2007 klo 20:44:31 »
Puhuin Kvaak tekee sarjakuvaa 2 -projektista, jossa on käsikirjoitus jo valmiina ja jota tämä ketju käsittelee. Sinun Kvaak tekee sarjakuvaa 3 -projektisi on eri projekti.