Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: 1952 / 100 – Seikkailuja erämaassa (13.03.2018 klo 11:48:55)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
17.11.2019, klo 19:11:43

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
477997 viestiä 10426 aihetta kirjoittanut 3837 jäsentä. Uusin jäsen: ainateme
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Aku Ankka ja kumppanit
| | |-+  Don Rosan kootut -kirjasarja
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Äänestys
Kysymys: Aiotko tilata Don Rosan kootut?
Kyllä, minulla ei ole ennestään Don Rosan kirjoja - 15 (12.6%)
Kyllä, vaikka olenkin jo ostanut Don Rosan aikaisemmat kovakantiset - 37 (31.1%)
En osta, koska olen ostanut jo Don Rosan aikaisemmat kovakantiset - 34 (28.6%)
En ole kiinnostunut aiheesta - 33 (27.7%)
Äänestäjiä yhteensä: 108

Sivuja: 1 ... 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Don Rosan kootut -kirjasarja  (Luettu 160727 kertaa)
Toni
Toimittaja
**
Poissa

Sukupuoli: mies

Tähtivaeltaja Sarjakuvaneuvos Rakkaudesta Kirjaan

« Vastaus #450 : 11.01.2013, klo 15:46:27 »

Kääk kääk!

Tahtoo mun Rosan! Ja kiroaa Itellan jälleen kerran alimpaan helvettiin! Kakkiaiset!

Vähän yli viikko siinä vierähti, mutta lopulta tuli Sanomien asiakaspalvelusta vastaus sähköpostiviestiini. Ja siinä luvattiin noin: "Olen lähettänyt Sinulle paketin uudelleen ja sen tulisi olla perillä kahden viikon kuluessa."

Eli kai tää nyt sitten onnaa, jos ei Itella taas jotain mokaa.

Huoh.
tallennettu

http://www.tahtivaeltaja.com – Ilman on paha elää!
Pslyy
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #451 : 17.01.2013, klo 11:27:59 »

Onko kukaan saanut vieläkään viimeistä kirjaa?
tallennettu
TOSA
Jäsen
Poissa

« Vastaus #452 : 17.01.2013, klo 12:12:38 »

Viimeisestä ei ole ainakaan minulle tullut vielä mitään ilmoitusta. Maksut taisi edellisestä olla helmikuulle asti joten epäilisin viimeisen tulevan maaliskuussa. Voi tietysti olla että tulee aiemminkin. 

Aamulla sain juuri luettua kirjan numero 8 loppuun joten viimeinen saisi kyllä tulla pian. Aika hyvin kyllä tämä sarja on saanut innostuksen Barksin sarjoja kohtaan ihan uudelle tasolle. Aiemmin luin ja pidin mutta kun ne on tullut luettua niin monta kertaa, että vuosiin ei ole ollut mitään mielenkiintoa niitä kohtaan. Nyt kuitenkin tekisi aivan hirveästi mieli hankkia Barksin kootutkin että saisi luettua ne sarjat joihin Rosa on tehnyt jatkoa ja kyllä ne muutkin kiinnostaisi lukea.
tallennettu
Kujis
Varastomies
Jäsen
Poissa

Just deal with it!

« Vastaus #453 : 17.01.2013, klo 17:35:55 »

Ainakin tähän 8-kirjaan on saatu puutteita Culebran liikeneroon puutteellisilla viittayksulla. Kaksi viittausta Mikki Hiirestä ja yksi viittaus Don Rosan Auringon poika-sarjaan puuttuu kokonaan. Kiireessä kun tehdään niin jää paljon asioita pois. Tongue

Ja neljäs asia mitä ei ole huomioitu on kyseisen tarinan viimeissä ruudussa oleva teksti C.B. 1901-2000 R.I.P
« Viimeksi muokattu: 17.01.2013, klo 18:02:30 kirjoittanut Kujis » tallennettu
Kujis
Varastomies
Jäsen
Poissa

Just deal with it!

« Vastaus #454 : 29.01.2013, klo 07:51:00 »

Jiihaa! Tänä aamuna tuli postilootaan viimeisenkin osan hakuilmoitus.  Cool Juuri sopivasti, kun viikonloppuna sai kahdeksannen osan luettua. Herkuttelu jatkukoon Tongue
tallennettu
Pslyy
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #455 : 29.01.2013, klo 18:37:40 »

Jiihaa! Tänä aamuna tuli postilootaan viimeisenkin osan hakuilmoitus.  Cool Juuri sopivasti, kun viikonloppuna sai kahdeksannen osan luettua. Herkuttelu jatkukoon Tongue
Sama kävi täälläkin. Juurikin pari viikkoa sitten luin kahdeksannen kirjan ja Ankka-himoja joutunut Aku Ankka-lehdellä pidättelemään kurissa.

Sisäinen keräilijä on jo menossa hulluksi, kun harkitsin sekunnin murto-osan noiden viimeisen kirjan paikkaa täyttäneiden pakkauspahvien säästämistä. Tuskinpa ne kuitenkaan tässä tapauksessa kokoelman hintaa nostavat. NES-pelien styroksit ovat asia erikseen. Roll Eyes
tallennettu
ukormi
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #456 : 29.01.2013, klo 20:05:25 »

Minäkin kävin kirjan noutamassa, sarja on sitten täynnä.
Hieno kirja tämä viimeinenkin.

Nyt vaan ihmetellään mitäs sitten seuraavaksi.

Kenties ne neljä puuttuvaa osaa Barksin kootuista..
Jotakin muuta? Mitä?
tallennettu
Janne
Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
Valvoja
Paikalla

Hornan kekäleet!

« Vastaus #457 : 30.01.2013, klo 13:45:32 »

Nyt vaan ihmetellään mitäs sitten seuraavaksi.

Jos ylipäätänsä jotain, niin varmaan Cavazzanoa, koska mies on elossa ja signeerauskunnossa. Turha kai odottaa esim. Gottfredsonia tai Scarpaa.
tallennettu

"Tex-tieteen yli-morisco"
Kujis
Varastomies
Jäsen
Poissa

Just deal with it!

« Vastaus #458 : 30.01.2013, klo 13:56:58 »

Mitä noista singneerauksista Tongue kunhan vain tulee kattava paketti taiteilijasta Tongue Eipä se Barksikaan kovin vedossa ollut koottujen ilmestyessä. Scarpa olisi oiva vaihtoehto omasta mielestäni.
tallennettu
hdc
Architectus urbis caelestis
Jäsen
Poissa

« Vastaus #459 : 30.01.2013, klo 14:07:47 »

Jos ylipäätänsä jotain, niin varmaan Cavazzanoa, koska mies on elossa ja signeerauskunnossa. Turha kai odottaa esim. Gottfredsonia tai Scarpaa.

Cavazzanon kootut olisi kyllä aika laaja paketti ja kirjoitustasoltaan aika, no, epätasaista. Sama juttu Scarpalla.
tallennettu
Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Paikalla

The Comics be with us...always!

« Vastaus #460 : 30.01.2013, klo 14:38:53 »

Mä tykkäisin tosta Floyd Gottfredsonista. Tekisivät koottujen kokoon ne ja paljon taustatietoja joka sarjakuvasta. Värillinen versio olis hyvä, kun mulla tulee toi musta-valkoinen Fantalta.
Meinaa siinä on sen verran pieni fontti noissa vanhoissa stripeissä, että se pitäis julkaista isossa koossa. Koko tuotanto olis aika kova juttu. Kyllä meikä ostais.

Mielellään tuo Carl Barkasin maalauskirjaa toivoisin eniten. Eikä sitten mitään aukeama-kuvia, kun osa kuvasta jää taitoksen väliin piiloon. Maalaus yhdelle sivulle ja jostain maalauksista tuplana semmoinen taittokuva vois toimia.
Myös Karhu-kirjaa toivoisin sekä siihen ne puuttuvat Barksin Anselmi Pandat ja muut sarjakuvat, joita ei oltu norjalaisten ja hurrien kirjoihin laitettu.

Kyllähän noita koottuja saa julkaistua ihan hirveesti, kunhan vaan löytyy tarpeeksi tilaajia. Ongelma on vain, että Sanomat osaisi painaa ne sitten kunnolla. No Don Rosan-kootut oli kai vaihteeksi ihan hyvää jälkeä. Olihan sielläkin jotain, mutta ei niin luokatonta sekundaa kuin Carl Barksin-kootuissa.
tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
Dennis
Jäsen
Poissa

« Vastaus #461 : 30.01.2013, klo 16:10:23 »

FG olisi jees, ja koko matskukin olisi valmiina Italiassa, mutta olen skeptinen asian suhteen, koska Mikki ei ole kovin suosittu Suomessa.

Scarpa ja Cavazzano ovat minustakin epätasaisia.

Yhteispainatuksella näitä on tehty joten jos jotain jatkossa tulee, niin siitä mitä julkaistaan ei päätä Sanomat vaan muut.
tallennettu

Je suis alle kuuden euron pizza!
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #462 : 30.01.2013, klo 17:21:35 »

Jees, mäkin hain omani tänään. Kyllähän tuo komea kokonaisuus on, ja pikselimössöt jäivät onneksi aika vähäisiksi. Tilaajalahja oli myös upea. Pienen kauneusvirheen ne toki saivat aikaiseksi. Sanoma Magazines -logo on yhdeksännessä kirjassa lipsahtanut etukanteen, kun muissa se on takakannessa.
tallennettu

"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"
jtynninen
Jäsen
Poissa

« Vastaus #463 : 30.01.2013, klo 17:55:47 »

Sanoma Magazines -logo on yhdeksännessä kirjassa lipsahtanut etukanteen, kun muissa se on takakannessa.

Minulla on logo takakannessa...
tallennettu
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #464 : 30.01.2013, klo 17:58:24 »

Minulla on logo takakannessa...

No just. Sattui sitten vissiin vaan mulle maanantaikappale.
tallennettu

"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"
Sivuja: 1 ... 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: