Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Hiirihistorian pikakurssi (22.10.2019 klo 01:15:14)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
17.11.2019, klo 20:11:57

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
477999 viestiä 10426 aihetta kirjoittanut 3837 jäsentä. Uusin jäsen: ainateme
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Aku Ankka ja kumppanit
| | |-+  Don Rosan kootut -kirjasarja
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Äänestys
Kysymys: Aiotko tilata Don Rosan kootut?
Kyllä, minulla ei ole ennestään Don Rosan kirjoja - 15 (12.6%)
Kyllä, vaikka olenkin jo ostanut Don Rosan aikaisemmat kovakantiset - 37 (31.1%)
En osta, koska olen ostanut jo Don Rosan aikaisemmat kovakantiset - 34 (28.6%)
En ole kiinnostunut aiheesta - 33 (27.7%)
Äänestäjiä yhteensä: 108

Sivuja: 1 ... 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Don Rosan kootut -kirjasarja  (Luettu 160733 kertaa)
Kujis
Varastomies
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

Just deal with it!

« Vastaus #420 : 11.12.2012, klo 19:00:07 »

No hyvä juttu. Mulle ei kylläkään ole vielä tullut pakettikorttia...odotetaan...Itella on tunnetusti myös HIDAS.

Tai sitten ne tietää, ettet ole niiden paras asiakas?  Tongue
tallennettu
Fantom
Jäsen
Poissa

« Vastaus #421 : 12.12.2012, klo 17:14:52 »

Elikä - kun tämän signeeratun painokuvan enimmäismäärälukema on 4610 ja koottujen ensimmäisen osan painos oli 5000, voisi päätellä että tuo vajaa 400 tilaajaa on tippunut  "matkan" varrella pois... joka olisi prosentteina 7,8.

Mutta - voihan olla että painos on yhä 5000 ja nuo 390 kappaletta on varattu korvaamaan vialliset kappaleet...
tallennettu
Mora
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #422 : 12.12.2012, klo 19:02:23 »

Tännekin tuli tänään kiihkeästi odotettu kolmas laatikko. Erityiskiitos on annettava kyllä tyhjän kirjan paikalle laitetuista tukevista määrämittaisista kartongeista jotka pitävät laatikon kuosissaan ja mukanaollut tilaajahjahan on upea   Kiss Ensitilassa menee kehystettäväksi. Sikälikin osuu kuin nyrkki silmään  kun itse pidän Rosasta ja vaimo tykkää Kalevalasta kovasti niin oli hänkin myyty kuvaan. Ties vaikka olohuoneen kunniapaikalle pääsisi Sammon Puolustus, siltä kovasti kuulosti vaimon ensireaktio.

Kaikenkaikkiaan tunnelma on bueno mucho tämän kirjasarjan suhteen, hintava oli mutta komea on settikin, en voi valittaa pahalla tahdollakaan.

Itse en ole naama mutrullaan 9. osan myöhästymisestä, se oli paremminkin odotettavissa tietäen takanaolleet edellisosien  toimitus- ja kustannusvaikeudet. Ilmassa on kuitenkin suuren urheilujuhlan tuntua  Cool Nyt vain harkitsen että teenkö tuosta kolmossetistä itselle "joululahjapaketin" ja avaan vasta aattona vaan malttanenko...

e: niin, ja kotelo kirjoineen oli siis täydellisen runnoutumaton, laatikosta päätellenkin oli keskivertoa hellemmin käsitelty tätä lähetystä.
tallennettu
Samone
Jäsen
Poissa

Muumipappa

« Vastaus #423 : 12.12.2012, klo 19:12:39 »

Ilmassa on kuitenkin suuren urheilujuhlan tuntua  Cool Nyt vain harkitsen että teenkö tuosta kolmossetistä itselle "joululahjapaketin" ja avaan vasta aattona vaan malttanenko...
Minä teen noin. Pakettikortti tuli jo eilen, mutta en ole vielä ehtinyt postissa - tai toimipisteessä käymään. Täytyy kai huomenna hakea laatikko kotiin.
tallennettu
TOSA
Jäsen
Poissa

« Vastaus #424 : 12.12.2012, klo 19:42:36 »

Erityiskiitos on annettava kyllä tyhjän kirjan paikalle laitetuista tukevista määrämittaisista kartongeista jotka pitävät laatikon kuosissaan ja mukanaollut tilaajahjahan on upea   Kiss 
Hain tänään kolmannen paketin postista ja avaamisen jälkeen olin todella pettynyt. Missä on minun tilaajalahjani! Pahvilaatikon olen nyt tutkinut todella tarkkaan, erotellut kartongit toisistaan, tutkinut kotelon, selannut molemmat kirjat sivu sivulta ja suoristanut pehmusteena olleen paperin, käännellyt sitä ympäri ja epäillyt omaa näköäni. Minä en kyllä näe missään Sammon salaisuus-vedosta Sad

Miten teillä se oli pakattuna mukaan? Kotelon päällä? Kotelon sisällä? Joko olen täysin sokea tai sitten se ei ole mukana.
tallennettu
Ili88
Jäsen
Poissa

« Vastaus #425 : 12.12.2012, klo 20:02:25 »

Miten teillä se oli pakattuna mukaan? Kotelon päällä? Kotelon sisällä? Joko olen täysin sokea tai sitten se ei ole mukana.

Pahvisessa kirjekuoressa kotelon ulkopuolella.
tallennettu
Fantom
Jäsen
Poissa

« Vastaus #426 : 12.12.2012, klo 20:18:32 »

Hain tänään kolmannen paketin postista ja avaamisen jälkeen olin todella pettynyt. Missä on minun tilaajalahjani! Pahvilaatikon olen nyt tutkinut todella tarkkaan, erotellut kartongit toisistaan, tutkinut kotelon, selannut molemmat kirjat sivu sivulta ja suoristanut pehmusteena olleen paperin, käännellyt sitä ympäri ja epäillyt omaa näköäni. Minä en kyllä näe missään Sammon salaisuus-vedosta Sad

Jo lapsena opin että vain kiltit saavat lahjoja  Roll Eyes
tallennettu
Antti Peltola
Ylläpitäjä
Poissa

Vol. 4

« Vastaus #427 : 12.12.2012, klo 20:33:03 »

Mutta - voihan olla että painos on yhä 5000 ja nuo 390 kappaletta on varattu korvaamaan vialliset kappaleet.

Vajaat 10% varakappaleita olisikin samaa luokkaa kuin Barksin kootuissa. Ja tilaajia on myös tullut lisää matkan varrella, koko sarjaahan saa edelleenkin tilattua nettisivuilta. Kannattaahan ne ylimääräiset myydä vähitellen pois ja kun tilaajalahjat loppuvat niin sitten vaan ilman.

Pahvisessa kirjekuoressa kotelon ulkopuolella.

Olen kuullut huhuja jostain toisestakin kirjasarjasta, jonka viimeisen boksin mukana joku tuomiopäivän kuori toisille tuli ja toisille ei. :) Eiköhän niitä saa tarvittaessa jälkitoimituksenakin.
tallennettu

TOSA
Jäsen
Poissa

« Vastaus #428 : 12.12.2012, klo 21:19:14 »

Olen kuullut huhuja jostain toisestakin kirjasarjasta, jonka viimeisen boksin mukana joku tuomiopäivän kuori toisille tuli ja toisille ei. Smiley Eiköhän niitä saa tarvittaessa jälkitoimituksenakin.
Pakko soitella heti huomenna. Kokemuksen mukaan puhelimella ei kyllä tahdo saada yhteyttä. Minulla oli kotelon päällä vain hirveä kasa käärittyä paperia jonka takia pahvilaatikko oli aivan pullistunut. Ehkä niiden jotka ovat ajatelleet tätä joululahjaksi kannattaisi vilkaista paketin sisälle ennen joulua että ei tule samanlaisia pettymyksiä. Toivottavasti tuon saisi pikaisesti jälkitoimituksena ja vielä hyvin pakattuna.

edit. Soitin asiakaspalveluun ja kuulemma on muitakin joilta vedos on puuttunut. Lupasivat lähettää 1.luokan postissa ja pitäisi ehtiä perille ennen joulua. Nyt sitten vain jännittämään kuinka käy
« Viimeksi muokattu: 13.12.2012, klo 09:35:52 kirjoittanut TOSA » tallennettu
Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Poissa

The Comics be with us...always!

« Vastaus #429 : 13.12.2012, klo 14:25:06 »

No voihan räkä!
Ei ollut tänäänkään pakettikorttia tullut.
Soitin toimitukseen ja yritin kysellä paketin seurantkoodia. Eivät ole vielä edes lähettäneet mulle tota pakettia. Tahtoo ton ennen joulua! AAARGGGHHHHHHHH!!!
tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
mievaan
Jäsen
Poissa

Maija Meikäläinen junttilan kuusikosta päivää

« Vastaus #430 : 13.12.2012, klo 17:52:05 »

tukka harmaantuu ja putoilee, kun kattelen muitten viestejä. täydet sympatiat niitten puolella, jotka ei oo saanut vielä pakettejaan tai jottain puuttuu.
ihtekään en oo vielä saanut Sad
tallennettu
hyeena
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #431 : 13.12.2012, klo 21:26:50 »

Oli saapunut postiin jo 10.12., yllättäen oli osoitettu väärään osoitteeseen. Tänään oli sitten pakettikortti saapunut. Kuulemma sisältö sitä mitä pitikin. Vielä kun pääsis itse täältä kotio, huomenna pitää vielä tehdä täys päivä ja raskas sellainen vielä joten voi olla että kotiin päästyäni sihahtaa sihijuoma ja uppoudun kirjojen pariin  Cheesy
tallennettu
marko70
Vieras
« Vastaus #432 : 14.12.2012, klo 07:37:49 »

Tossa sampojutussa olisi pitänyt olla nimmari pienellä loistaa musta liikaa jos pitää jostain valittaa mut muuten parempisatsi kuin Barksit.Kun vertaa siihen jenkkien nahkakirjan mukanatulleeseen niin se sopii siihen paremmin pienellä kun on juu u. 4k kirjaa kun singneeraa käsi väsyy sekin on mut kämpilläkai Rosa noi on tehnyt, Evil

Hyvää joulua kaikille!!

Q=<>
tallennettu
smaxx
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #433 : 14.12.2012, klo 20:04:48 »

Upea on tuo bonuksena tullut Sampo -kuva. Kun en edes tiennyt että tommonenkin on tulossa, niin tuo oli todella iloinen yllätys. Minulle tuo on ainakin arvokas juttu.
tallennettu
MTT
Jäsen
Poissa

« Vastaus #434 : 15.12.2012, klo 11:04:47 »

Hyvässä kunnossa saapui ja printti oli mukana. Hieno printti. Olen kuitenkin samaa mieltä että nimmari olisi saanut olla pienellä kuvan alla, niikuin "oikeissa" rajoitetuissa painoksissa. Nyt tuo nimmari on tehty ihan samaan kaavaan kuin kaikissa Rosan nimmareissa ja antaa printille halvan leiman vaikka itse kuva on painettu hienosti. Kirjat kuitenkin hienoja.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: