Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Black Peider 20 vuotta (16.05.2019 klo 15:25:21)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
27.05.2020, klo 19:35:19

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
482545 viestiä 10469 aihetta kirjoittanut 3840 jäsentä. Uusin jäsen: jokiranta
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Galleria | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Aku Ankka ja kumppanit
| | |-+  Don Rosan kootut -kirjasarja
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Äänestys
Kysymys: Aiotko tilata Don Rosan kootut?
Kyllä, minulla ei ole ennestään Don Rosan kirjoja - 15 (12.6%)
Kyllä, vaikka olenkin jo ostanut Don Rosan aikaisemmat kovakantiset - 37 (31.1%)
En osta, koska olen ostanut jo Don Rosan aikaisemmat kovakantiset - 34 (28.6%)
En ole kiinnostunut aiheesta - 33 (27.7%)
Äänestäjiä yhteensä: 108

Sivuja: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 ... 34 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Don Rosan kootut -kirjasarja  (Luettu 171349 kertaa)
OP
Vieras
« Vastaus #150 : 19.09.2011, klo 21:37:44 »

Anteeksi, jos nyt olen turhan utelias, mutta mistä sait sen käsiisi? Minähän ehdin jo purnata esteekseni muodostunutta 18 vuoden ikärajaa.

Kyllä, olen kateellinen.

Postilaatikosta mä sen noukin. Sinne se oli ilmestynyt, vaikkei mitään lisätietoja ole tilattukaan.
tallennettu
Fantom
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #151 : 19.09.2011, klo 23:13:54 »

Tässä Don Rosan toteutuneet julkaisutiedot (jos koko homma kusee, niin tämmöistä on sit luvassa)

Julkaisutiedot:

Koko:          30 x 22,5 cm (plus liimajämät)

Sidonta:        Lähes laadukas, kankaalla vahvistettu repsottava selkämys ja
                    kohopainatus (painossa joku unohtanut kahvimukin kirjan sivulle)

Sivumäärä:   240-272 sivua joka niteessä (paitsi jos joku sivu unohtuu nidottaessa)

Nidemäärä:  yhdeksän, kolme kirjaa kussakin kotelossa (plus ennalta
                    määrittämätön määrä uusintapainoksia, joilla korvataan painon
                    tekemät sekunda-kirjat)
                    sekä 3 kpl extrakirjoja, joita ei Suomessa painateta (muissa
                    Pohjoismaissa kyllä painetaan nuokin ja taas saamme ostaa Norjasta
                    tai Ruotsista extra-kirjat)

Painos:        Määräytyy tilaajamäärän mukaan (alussa paljon tilaajia, mutta kun
                   laatu huononee, niin lopussa enää vain ¼ osa.

Sisältö:        Don Rosan kootut Disney-sarjakuvat, -kansikuvat ja –kuvitukset
                    tarinoiden esittelyt ja kommentit
                    elämäkerralliset artikkelit, Barks-viittausluettelot, muu lisämateriaali
                    myöhemmin ilmoitetut extrakirjat, joista saamme vain uneksia
                    Suomessa

Joo kyllähän nää Don Rosa-kirjat näyttää ihan mukavilta tossa esitteessä, mutta toi on teoriaa ja käytäntä ihan muuta.  No toivotaan, että Sanomat olisi oppinut Carl Barksin koottuista edes jotain ja kirjat olisi oikeesti laadukkaita ja ylipäätänsä luettavia.
Ainoa hyvä asia on, että kirjat postitetaan kronologisessa järjestyksessä.  Carl Barksin kootuissahan kirjat postitettiin esim: I, XI, XII. Ihan järjetöntä!!!!  Angry

Unohdit mainita että eka boksi tulee ilman pakettia, vain kukkakaupan paperi ympärillä  Roll Eyes
tallennettu
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: mies

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #152 : 20.09.2011, klo 16:11:51 »

Eikä vieläkään tullut meille kirjettä, vaikka olen sekä pyytänyt lisätietoja ETTÄ tilannut sarjan myöhemmin. PRKL!
tallennettu

"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"
Kääk13
Jäsen
*
Poissa

Tripla Kääk!

« Vastaus #153 : 20.09.2011, klo 16:47:50 »

Soitin Sanomalle, ja luurin toisessa päässä oleva "tätisihminen" kertoi, että sellaisia mainost- esittely- tilauslehtisiä lähetetään summanmutikassa eteen päin. Eli kaikki tilaajatkaan eivät sellaista saa.

Jos oikein ymmärsin niin tilaajille on kuitenkin tulossa jtn. sähköpostia/tekstiviestiä hieman ennen ensimmäisen boksin ilmestymistä, marraskuussa.
tallennettu

Kääk13-kirjoittaa!
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #154 : 20.09.2011, klo 17:01:25 »

Hohhoijaa, summan mutikassa? Kuulostaapa todella erikoiselta toiminnalta, en jaksa uskoa että täti tiesi oikeasti mistä puhui. Mainoksia varmaan lähetetään potentiaalisille tilaajille (kuten akkarin tilaajille/ aiemmin tilanneille) otoksina mutta että lisätietoja pyytäneille lähetettäisiin tietoja arvalla, ei mahdu mun ajatusmaailmaan. Vaikkakin CB koottujen tilaajat varmaan osaavatkin odottaa mitä tahansa Sanomilta...
tallennettu

Kujis
Varastomies
Jäsen
*
Poissa

Just deal with it!

« Vastaus #155 : 20.09.2011, klo 17:30:51 »

Nooh. Samat asiat siinä esitteessä kuitenkin tulee ilmi, mitkä löytyvät jo sieltä nettisivuilta.  Huh
tallennettu
Kääk13
Jäsen
*
Poissa

Tripla Kääk!

« Vastaus #156 : 20.09.2011, klo 17:41:14 »

Hohhoijaa, summan mutikassa? Kuulostaapa todella erikoiselta toiminnalta, en jaksa uskoa että täti tiesi oikeasti mistä puhui.
Vähän samat fiilarit. Ei kyllä osannut sanoakaan, että onko tilaukseni varmasti mennyt perille vai ei, mutta lupasi laittaa sähköpostia eteenpäin ja tilata uudelleen jos vanhaa tilausta ei löydy.

Oli vähän semmonen fiilis puhelun jälkeen, että eipä tästä kai hirveesti ollu hyötyä... Tongue
« Viimeksi muokattu: 20.09.2011, klo 19:38:00 kirjoittanut Kääk13 » tallennettu

Kääk13-kirjoittaa!
Henendo
Jäsen
*
Poissa

Kunnia myös hiirimestareille!

« Vastaus #157 : 20.09.2011, klo 19:38:45 »

Postilaatikosta mä sen noukin. Sinne se oli ilmestynyt, vaikkei mitään lisätietoja ole tilattukaan.
Tänne kanssa, Sanoma!
Nooh. Samat asiat siinä esitteessä kuitenkin tulee ilmi, mitkä löytyvät jo sieltä nettisivuilta. 
Olen kuitenkin sen verran höhlä, että suorastaan vaadin näitä lappusia itselleni. Ehkä saisin niiden avulla käännytettyä muutaman mahdollisen sponsorin päät...  Wink
tallennettu

Kujis
Varastomies
Jäsen
*
Poissa

Just deal with it!

« Vastaus #158 : 20.09.2011, klo 19:49:34 »

Heh Grin siinä onkin mukavasti hommaa, että saa sponssorit taivuteltua mukaan  Evil
tallennettu
Mikkoeinari
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #159 : 20.09.2011, klo 21:06:50 »

Mainos tuli mutta tilaamatta jää. Sarja on kieltämättä mielenkiintoinen mutta kokemukset CBK:sta ei kannusta lähtemään tähän savottaan. Sarjakuvan odottaminen pitäisi olla hauskaa, samalla tavalla kuin kakarana odotti Aku Ankka-lehteä, eikä niin että mieltä painaa huoli siitä tuleeko luukusta TAAS jotain kuraa jonka pahimmassa tapauksessa joutuu laittamaan takaisin.
tallennettu
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #160 : 21.09.2011, klo 16:25:13 »

Kysymys: onko joku sarjan tilannut todistettavasti saanut ton mainitun markkinointikirjeen?

Meille ei tullut vieläkään ja alan luopua jo toivosta. Ei siellä varmaan mitään uutta informaatiota ole, mutta olisi ollut kiva saada kuvia tuotteesta hieman parempilaatuisena ja isompana kuin webbisivuilta.

Shame on you, Sanoma.
tallennettu

Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Poissa

The Comics be with us...always!

« Vastaus #161 : 21.09.2011, klo 16:31:54 »

Kysymys: onko joku sarjan tilannut todistettavasti saanut ton mainitun markkinointikirjeen?

Meille ei tullut vieläkään ja alan luopua jo toivosta. Ei siellä varmaan mitään uutta informaatiota ole, mutta olisi ollut kiva saada kuvia tuotteesta hieman parempilaatuisena ja isompana kuin webbisivuilta.

Shame on you, Sanoma.

Haluutkos, että skannaan sulle ton mun kirjeeni sisällön!
Ei tässä kyllä mitään uutta ole!
tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
Kahkonen
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #162 : 21.09.2011, klo 16:36:42 »

Osto on mietinnässä mutta pelottaa ne tosikauhujutut Barksin kootuista. Niinhän se meni että oli pikselöityneitä sivuja eikä tilalle saanut kunnollista valituskierrostenkaan jälkeen?

Hinta ei sinänsä hirvitä. Eikös nuo muutkin kovakantiset ole luokkaa 20 e / kirja.
« Viimeksi muokattu: 21.09.2011, klo 16:39:22 kirjoittanut Kahkonen » tallennettu
Antti Peltola
Ylläpitäjä
Poissa

Vol. 4

« Vastaus #163 : 21.09.2011, klo 17:45:21 »

Kuulemma kaikkien Barksin koottujen tilaajien pitäisi automaattisesti saada Rosan koottujen mainoskirje.

-tarjous voimassa 31.12.2011 saakka.

Jos kaikki on jo painettu ennen lähetystä ensimmäisille tilaajille ja sitten joulukuun alussa tulisi lisää tilauksia valtavat määrät, ei voi olla varma että joulukuun lopussa olisi enää yhtään jäljellä. Varman päälle tilatessa pitää siis tilata jo hyvissä ajoin ennen joulukuuta.

Eikös nuo muutkin kovakantiset ole luokkaa 20 e / kirja.

Hintoja verratessa muihin kirjoihin kannattaa ottaa huomioon, että vaikka esimerkiksi Don Rosan parhaita -sarjan kirjat ovat kutakuinkin B5-kokoa, 180-sivuisia ja painos viisinumeroinen, niin Rosan kootut ovat suunnilleen A4-kokoluokkaa, 256-sivuisia ja painos nelinumeroinen.
tallennettu

Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #164 : 21.09.2011, klo 21:18:17 »

Haluutkos, että skannaan sulle ton mun kirjeeni sisällön!
Ei tässä kyllä mitään uutta ole!

Skannaa vaan, olishan se kiva lukea.
« Viimeksi muokattu: 21.09.2011, klo 22:39:04 kirjoittanut Miqz » tallennettu

Sivuja: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 ... 34 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: