Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Kaapuveikko 27 vuotta (04.08.2019 klo 07:10:39)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
26.08.2019, klo 11:15:59

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
476405 viestiä 10580 aihetta kirjoittanut 7418 jäsentä. Uusin jäsen: Herra Tarkka
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Aku Ankka ja kumppanit
| | |-+  Aku Ankan taskukirjojen erikoisjulkaisut
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 ... 32 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Aku Ankan taskukirjojen erikoisjulkaisut  (Luettu 117909 kertaa)
Antti Peltola
Ylläpitäjä
Poissa

Vol. 4

« Vastaus #330 : 01.04.2015, klo 18:48:45 »

Juhannustaskari

Oheismateriaalia
tallennettu

Antti Peltola
Ylläpitäjä
Poissa

Vol. 4

« Vastaus #331 : 12.05.2015, klo 18:53:14 »

Köyhät ritarit -teemataskarissa on taannoin Ankalliskirjallisuuden klassikot vitosessa julkaistun Tohtori Anktuksen jatko-osa. Sekä lisäksi toinenkin pitempi Bottaron aiemmin julkaisematon tarina.
tallennettu

Dennis
Jäsen
Poissa

« Vastaus #332 : 12.05.2015, klo 20:14:39 »

^Tuo Teema täytyy sitten ostaa! Hyvä että tuli infoa!
tallennettu

Je suis alle kuuden euron pizza!
Timo Ronkainen
professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
Toimittaja
**
Poissa

Sukupuoli: mies

"Ja rangaistus on greippi!"

« Vastaus #333 : 13.05.2015, klo 09:06:42 »

Köyhät ritarit -teemataskarissa on taannoin Ankalliskirjallisuuden klassikot vitosessa julkaistun Tohtori Anktuksen jatko-osa. Sekä lisäksi toinenkin pitempi Bottaron aiemmin julkaisematon tarina.

Tämä on siis sisällöltään ihan sama kuin tämä ruotsalainen?

Timo
tallennettu

Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #334 : 13.05.2015, klo 09:53:50 »

Timo

Sisältö näyttää samankaltaiselta, mutta suomalaisessa sivuja on vain n. 300. Eli jotain muutakin Anktuksen eka osan lisäksi on jätetty pois. Ei ole nyt pokkaria käsillä niin ei voi tarkistaa.
tallennettu

"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"
hdc
Architectus urbis caelestis
Jäsen
Poissa

« Vastaus #335 : 13.05.2015, klo 10:00:48 »

Timo

Tuossahan kaikki muut tarinat (paria yksisivuista lukuunottamatta) ovat Suomessa ennen julkaistuja eli ei olisi Bottaron toista ennenjulkaisematonta.
Kaikki nuo Suomessa julkaistut ovat toki sen verran aikaa sitten tulleet että uusintakierros niille on hyvinkin mahdollinen.
tallennettu
taikisfani
Jäsen
Poissa

« Vastaus #336 : 09.06.2015, klo 15:14:01 »

Joulu tuli tänä vuonna aikaisin, sillä uusin Supertaskari löytyi paikalliselta kioskilta jo päivää ennen virallista julkaisupäivää. Tällä kertaa Taikaviitta 2000-sarjaa on luvassa kaksin kappalein, ja mikä parasta, molemmat suomessa ennenjulkaisemattomia! Skipatkaa siis tämä viesti, jos ette kestä TK-nörtteilyä.

Uusimmassa supertaskarissa nähdään tarinat Xadhum! (Xadhoom) ja Venuksen varjot (Ombre su venere).

Ensimmäisessä tutuksi tulee Xadhumin tarina, joka 15 vuotta sitten jäi hämäräksi suomalaislukijoille sössityn julkaisujärjestyksen takia.

Toinen tarina esittelee muutamia uusia hahmoja uusilla suomennoksilla, joista toivottavasti pidetään kiinni tulevissa numeroissa. Päällimmäisenä mainittakoon 00-kanavan tuore toimittaja Miki Tuppén (Mike Morrighan), sekä taikaviitta-videopelistä tutut Zondag ja Zoster, joista jälkimmäiseksi mainittu on esiintynyt aiemmin, viimeisessä Taikaviitan numerossa "Varjojen mailta" 12/2000.

Miinuspuolena mainittakoon, että Dan Woodstein oli jätetty suomentamatta Kauno Käppänäksi, mutta tästä tuskin välittää kukaan muu, kuin kaltaiseni pilkunviilaaja.

Jälkimmäisessä tarinassa jo vähän pohjustettiinkin tarinan seuraavaa osaa, joka ilmestyy vasta marraskuussa. Toivottavasti silloinkin olisi luvassa TeeKoota kaksin kappalein, kun julkaisutahti on näin hidas.

Oli siinä sitten myös jotain mikkiä ja pikku-akua, mutta ne on minulle yks ja hailee  Cheesy
tallennettu
Keuhko
Jäsen
Poissa

« Vastaus #337 : 26.06.2015, klo 22:06:53 »

Joulu tuli tänä vuonna aikaisin, sillä uusin Supertaskari löytyi paikalliselta kioskilta jo päivää ennen virallista julkaisupäivää.

Taikaviitta 2000 ei ole kauheasti meikäläisen makuun, mutta Anderville-tarinat ovat olleet itselle tämän kirjasarjan kohokohta. Niin tässäkin numerossa, Artibani on miltei Faracin tasoinen kirjoittaja. Hyviä olivat muutkin tarinat, jopa pikku-Aku toimii nykyään erittäin hyvin. Tällaisista koosteista maksaa mielellään.
tallennettu
Samuel
Jäsen
Poissa

« Vastaus #338 : 27.06.2015, klo 13:53:04 »

Minäkin olen jo lukenut uusimman Supertaskarin ja tällä kertaa taso oli kauttaaltaan hyvä. Eli nyt Taikisten ja Andervillen lisäksi ns. täytetarinatkin olivat hyviä - toisin kuin edellisessä opuksessa. Tosin osa tarinoista oli jo aiemmin julkaistu suomeksi, mutta sehän kuuluu asiaan näiden erikoisjulkaisujen kohdalla. Mutta onpa tässä taskarissa myös ennen julkaisematonta Scarpaa yhden tarinan verran.

Venuksen varjot oli mielestäni tämän Supertaskarin paras tarina. Aivan huikea. Ja myös epätavallinen Disney-tarinaksi.
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi piilotetun sisällön)
tallennettu
taikisfani
Jäsen
Poissa

« Vastaus #339 : 27.06.2015, klo 14:50:23 »

Venuksen varjot oli todella hyvä. Itse pidin tarinasta Xadhum! vähintäänkin yhtä paljon. Siinä oli jo hieman heijastuksia siitä tunteellisesta puolesta, johon Taikaviitat parhaillaan pystyvät.

Lainaus
Venuksen varjot oli mielestäni tämän Supertaskarin paras tarina. Aivan huikea. Ja myös epätavallinen Disney-tarinaksi.

Alusten räjäyttelyhän on TeeKoossa arkipäivää, joten tapahtuipa tapahtui, mutta
« Viimeksi muokattu: 27.06.2015, klo 14:54:50 kirjoittanut taikisfani » tallennettu
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #340 : 30.06.2015, klo 12:47:35 »

Tällaista ei tainnut tulla, oliko muuttunut perinteiseksi kesädekkariksi, "Lahjattomat" oli nimittäin kaupoissa?
tallennettu

Kujis
Jäsen
Poissa

Just deal with it!

« Vastaus #341 : 30.06.2015, klo 15:17:44 »

Harvemmin ne aprillipiloja julkaisee...
tallennettu
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #342 : 30.06.2015, klo 15:31:58 »

Harvemmin ne aprillipiloja julkaisee...

No se oli ilmeisen hyvä pila kun otin todesta. Smiley
tallennettu

Kääk13
Jäsen
Poissa

Tripla Kääk!

« Vastaus #343 : 04.11.2015, klo 23:36:22 »

Tällainen mainos komeilee uusimman Taskarin Talvijännärin takakannessa.

Ilmestymispäivästä ei ole mainintaa.
Onkohan tämä nyt sisällöltään vastaavanlainen kuin pääsiäisen taskarispesiaali Täyskäki eli kirjan aloittaa ja lopettaa Suomessa ennen näkemätön tarina ja loput ovat vastikään julkaistuja uusintoja? Outo kirja muutenkin. Jouluinen teema ajaa saman asian.

LISÄYS: Paitsi, että julkaistiinkin tänään. On korkeampi kuin perustaskari.
Sisältää kannen lisäksi pelkkiä uusintoja. Mitäpä muuta...  Cry
« Viimeksi muokattu: 05.11.2015, klo 09:29:11 kirjoittanut Kääk13 » tallennettu

Kääk13-kirjoittaa!
Dennis
Jäsen
Poissa

« Vastaus #344 : 05.11.2015, klo 16:00:53 »

Harmi, mutta ei mikään uutinen, nuo taskarijännärit ja -spesiaalit ovat lähes aina pelkkää uusintaa täynnä.
tallennettu

Je suis alle kuuden euron pizza!
Sivuja: 1 ... 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 ... 32 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: