Kirjoittaja Aihe: Aapo Kukko: U-255 Sukellus pohjoisessa II -albumin julkkarit Turussa  (Luettu 1518 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petteri Oja

  • Juudas itselleen
  • Jäsen
  • Viestejä: 8 151
MKKEntertainmentin Sotakirjaston toinen osa eli Aapo Kukon albumi U-255 - Sukellus pohjoisessa II julkistetaan lauantaina 6.2 Turun Sarjakuvakaupassa.

Tekijä on paikan päällä signeeraamassa.

Tarjoiluakin on! Tervetuloa!



Turun Sarjakuvakauppa
Linnankatu 7
20100 Turku
www.sarjakuvakauppa.fi

ma-pe 12-18
la 11-15

OM

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 330

Olen suunnattoman iloinen Aapo Kukon uuden alpparin johdosta. Hän on saavuttanut tavoitteita ja työskennellyt täydellä sydämmellä sarjakuviensa  kimpussa. Aapo on ehdottomasti kerronnallisesti yksi tulevaisuuden lupauksia. Hienoa, että Aapo tekee  tärkeää tausta työtä tutkiessaan seuraavan ja seuraavan tarinansa taustaa, eri aikakausien tyylejä ja  vaatetusta ja muuta materiaalia, joita voi käyttää tulevassa uudessa albumissa. Ja koska Aapo on vielä nuorukainen, aíkaa on vielä paljon kehittyä ja monipuolistua.  Hienoa Aapo K!

Mikael Mäkinen

  • maziwapp
  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 1 454
  • Ostapa kuule sarjakuvaa.
Tarjoiluakin on!

Uutta tietoa minullekin (tämä tarjoilu siis, muuten olin perillä tilanteesta)! Minäkin olen paikalla!

Myös ensimmäistä osaa on saatavilla! Huutomerkki!

matkamies

  • taiteellinen maatalousmies
  • Jäsen
  • Viestejä: 621
  • Ukon lapset
Onneksi olkoon! Suorastaan harmittaa etten itse pääse paikalle.

Merrot

  • Nyt niin tuota jumalauta
  • Jäsen
  • Viestejä: 334
Onneksi olkoon Aapo K minunkin puolesta.  Erinomaisen tyylikästä toimintaa sinulta sekä myös MKKEntertainmentilta! Tuskin maltan odottaa että saan teoksen käsiini.