Mulla on eräs idea eräänlaiseen parodia sarjakuvaan. Mutta koska kärsivällisyyteni ei ikinä tule riittämään suuremman kuin 1:n sivun sarjakuvaan, luovun ideastani, ja annan sen yleisen käyttöön.
Seuraava idea on julistettu Public Domainiksi, sillä ehdolla, että valmis tuote tulee olemaan kaikkien nähtävissä, maksullisena tai ei.
Juoni: Sarjakuva, jossa päähenkilö tietää olevansa sarjakuvassa, ja yrittää kaikin tavoin välttää joutumasta kliseiden uhriksi, muttei onnistu siinä. Sarjakuvan päähenkilö kommentoi myös sarjakuvan etenemistä tavalla, josta päättää sarjakuvan piirtäjä.
Genre: Mitä tahansa fantasia sarjakuvansta finmangaan (Suomalaisten piirtämä manga sarjakuva)
Ehdotuksia: Päähenkilö joutuu niiden kliseiden uhriksi mitä genreä paroioidaan. Myöskin, päähenkilö voi esittää miten käy, jos hän itse aiheuttaa kliseen.
Erikoisehdot: VAlmis tuote tulee olla kaikkien nähtävissä. Koska tämä ideaa on julistettu public domainiksi, kuka vain voi tehdä tästä oman versionsa, ja periä siitä maksun, jos itse haluaa. Myös, nimeni tulee mainita alkuperäisen idean luojana.
Siitä vaan tekemään ketä huvittaa. Tästä voi jopa kehkeytä jotian vallankumouksellista!