Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: Sarjakuvan entisöinti (01.03.2017 klo 05:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
28.04.2017, klo 21:01:22

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
453665 viestiä 10083 aihetta kirjoittanut 7155 jäsentä. Uusin jäsen: Frank Canton
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Aku Ankka ja kumppanit
| | |-+  Floyd Gottfredson
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 45 46 47 48 49 [50] 51 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Floyd Gottfredson  (Luettu 114981 kertaa)
vekka_of_savo
Jumalan ruoska
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #735 : 01.12.2016, klo 11:19:05 »

Vielä kokoelma tai pari, niin alkaisi Gottfredsonin parhaimmat sarjat olla julkaistu.

https://coa.inducks.org/comp2.php?kind=nk&creat=FG&imgmode=1&vdesc2=on&vdesc=en&sort1=votes

Onkohan Sanomilla jo suunnitelmia jatkaa näitä julkaisuja?
tallennettu
Antti Peltola
Jäsen
Poissa

Vol. 3

« Vastaus #736 : 04.12.2016, klo 00:08:24 »

Pahakurjen kartanosta oli aikanaan jätetty Hesarissa pois osa Pollen sekavista kommenteista. Kirjassa eri tarinoiden Hesarin julkaisuvuodet ovat vähän mitä sattuu, niitä ei kannata uskoa.

Välähdys-tarinassa on sivun 75 viimeinen strippi suomennettu kirjassa erikoisen tuntuisesti. Ja alkuperäinen (liitekuva) onkin tosiaan hankalampi tapaus.

Salaisuuksien talo on sen verran kylmäävää tavaraa että ei varmaan ihan heti julkaista Aku Ankassa.

Loistelias paketti kaikkiaan, takakannen oikeaa alakulmaa myöten. Monoa vaan ja lisää kirjoja.

* 1.jpg (131.9 kilotavua, 1200x279 - tarkasteltu 156 kertaa.)
tallennettu

Dennis
Jäsen
Poissa

« Vastaus #737 : 24.03.2017, klo 12:18:17 »

Seuraava Sanomien FG-kirja on: Cowboy Mikki

https://www.adlibris.com/fi/kirja/cowboy-mikki-9789513244620
tallennettu

Je suis alle kuuden euron pizza!
Kujis
Jäsen
Poissa

Just deal with it!

« Vastaus #738 : 24.03.2017, klo 14:33:06 »

Syksylle jälleen odotettavissa timanttinen julkaisu.
tallennettu
Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Paikalla

The Comics be with us...always!

« Vastaus #739 : 24.03.2017, klo 14:56:41 »

Tuleekohan kaikki Floyd Gottfredsonin materiaali näin jättikirjoina?

Kuinka monta jättikirjaa siitä tulisi, jos Sanomat painaisivat kaiken mahdollisen?
tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
hdc
Architectus urbis caelestis
Jäsen
Poissa

« Vastaus #740 : 24.03.2017, klo 15:21:53 »

Tähän mennessä on keskitytty näissä noihin pitkiin tarinoihin, eli myöhemmät vuodet jolloin tehtiin viikon tai kahden vitsijatkumoita tai irtovitsejä ovat uudessa sarjassa näkemättä.
Samoin sunnuntaisarjojen jatkumoja ei kai vielä ole ollut (jos ei tässä uudessa ole esim. Karjavarkaita tai Kultakylän seriffiä)
Olisi niitä aika monta mutta luulen että ainakin sitä loppupuolta jää myös tulematta (toivottavasti kuitenkin joku kokoelma niitä yksittäisgageja)
tallennettu
Antti Peltola
Jäsen
Poissa

Vol. 3

« Vastaus #741 : 24.03.2017, klo 17:54:43 »

Ennakkotiedot julkaisusta Cowboy Mikki - Floyd Gottfredsonin hurjimmat villin lännen seikkailut.

* cm.jpg (217.38 kilotavua, 771x931 - tarkasteltu 122 kertaa.)
tallennettu

Keuhko
Jäsen
Poissa

« Vastaus #742 : 24.03.2017, klo 23:07:17 »

Erittäin hienoa että tässä on näköjään saavutettu jo suosikkisarjan asema. Toivotaan sarjalle niin pitkää ikää että raaskisi heivata nuo Minä Mikit ja Minä Hessut hyllystä pois.
tallennettu
Darzee
Valistunut arvailija
Avustava toimittaja
*
Poissa

Me likes prairie dogs!

« Vastaus #743 : 27.03.2017, klo 09:44:42 »

Erittäin hienoa että tässä on näköjään saavutettu jo suosikkisarjan asema. Toivotaan sarjalle niin pitkää ikää että raaskisi heivata nuo Minä Mikit ja Minä Hessut hyllystä pois.

Säästä nyt vielä vanhat jättikirjat nuoruusaikojen muistomerkkinä, vaikka uudet ne tasoltaan hakkaavatkin. Niissä on sitä paitsi kerrassaan viehkot välimerelliseen esseistiikkaan nojaavat esipuheet, vaikka joihinkin on saattanut pesiytyä faktavirheitä. Esim. Timo osannee kertoa tarkemmin.

Uusien "vanhan" formaatin jättikirjojen suhteen (esim. tulossa oleva "Minä Taikaviitta") sen sijaan on syytä ottaa vaari Antti Peltolan varoituksesta.
tallennettu
hdc
Architectus urbis caelestis
Jäsen
Poissa

« Vastaus #744 : 27.03.2017, klo 10:34:01 »

Ja strippimuodossa julkaistut jutut sopivatkin jättikirjoihin paremmin kun sivutaittoa ei tarvitse runnoa niinkuin Barkseissa tai italosarjoissa.
tallennettu
Keuhko
Jäsen
Poissa

« Vastaus #745 : 27.03.2017, klo 11:44:15 »

Säästä nyt vielä vanhat jättikirjat nuoruusaikojen muistomerkkinä, vaikka uudet ne tasoltaan hakkaavatkin. Niissä on sitä paitsi kerrassaan viehkot välimerelliseen esseistiikkaan nojaavat esipuheet, vaikka joihinkin on saattanut pesiytyä faktavirheitä. Esim. Timo osannee kertoa tarkemmin.

Eipä näillä itselleni mitään suurempaa nostalgia-arvoa ole, eikä rahallinen menetyskään olisi kummoinen kun kirjastopoistoja kumpikin. Toki olivat hankkimishetkellä kovinta mitä löytyi ja onhan se vielä iso kysymysmerkki että saadaanko kaikki tarinat uuteen kuosiin.
tallennettu
Timo Ronkainen
professionaali amatööri
Toimittaja
**
Poissa

"Ja rangaistus on greippi!"

« Vastaus #746 : 27.03.2017, klo 14:37:51 »

vaikka joihinkin on saattanut pesiytyä faktavirheitä. Esim. Timo osannee kertoa tarkemmin.

Minä Hessun oivalliset esipuheet on tehnyt saksalais-ruotsalainen Horst Schröder, joka osaa asiansa, taitaapa muista poiketen tuo kirjakin olla alkuperältään saksalainen. Sitä kirjaa ei ainakaan kannata viskata pois. Piero Zanottoa on Minä Akussa ainakin ja kai myös Roopessa.

Timo
tallennettu

Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Paikalla

The Comics be with us...always!

« Vastaus #747 : 27.03.2017, klo 15:06:09 »

Joo en minäkään heittäisi pois vanhoja jättikirjoja, vaikka olisivat kirjastokappaleita. Ne on kumminkin oman aikansa hienoja opuksia. Itselläni on haave ostaa kaikki jättikirjat omaksi. Ostan kylläkin vain 1. painoksia ja joissakin tapauksissa myös 2. painoksia, jos materiaali on muuttunut esim. Minä Roope-setä. Ovat vaan niin hintavia nuo kirjat, jos havittelee hyvässä kunnossa olevia.

Ongelmanahan tuossa on se säilytys tai paremminkin kirjahyllyyn pinoaminen. Ne pitää olla alahyllyllä tai kirjahyllyn poikkihylly notkuu tai menee poikki kokonaan.
Onneksi mulla on maalla tilaa varastoida...siellä on paljon vielä hyllytilaa mun sarjakuville.

Hieno homma, jos Aku Taikaviittakin saa oman jättikirjan.
tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
Dennis
Jäsen
Poissa

« Vastaus #748 : 27.03.2017, klo 15:23:24 »

Ja kannattaa muutenkin säilyttää nuo, en muista nyt tähän hätään mitä tarinoita nuo sisältävät, mutta oletan ettei osaa ole julkaistu näissä uudemmissa kirjoissa ja saattaa olla ettei tulla julkaisemaankaan.
tallennettu

Je suis alle kuuden euron pizza!
MTT
Jäsen
Poissa

« Vastaus #749 : 27.03.2017, klo 17:00:24 »

Kaikista Disney tarinoista on hienot listaukset mitä julkaistu suomeksi ja missä ja kuinka monta kertaa.

Vaan nyt tarvittaisiin listoja Gottfredssonin alkuperäisistä tarinoista ja missä kirjoissa niitä on suomeksi julkaistu. Onkohan tuollaista listaa olemassa?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 45 46 47 48 49 [50] 51 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: