Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: OP 4: Sisäisiä uhkia ja sekavaa kerrontaa (23.07.2017 klo 14:33:24)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
23.08.2017, klo 20:32:29

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
457265 viestiä 10153 aihetta kirjoittanut 7181 jäsentä. Uusin jäsen: Mikko_T
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvantekijöiden keskustelut
| |-+  Piirtäminen, tekstaus, väritys ja skannaus
| | |-+  Sarjakuvantekijä: Kerro ilonaiheesi
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 27 28 29 30 31 [32] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Sarjakuvantekijä: Kerro ilonaiheesi  (Luettu 127724 kertaa)
tmielone
Il Dille
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #465 : 30.06.2016, klo 08:21:32 »

Kespalla tosiaankin syytä iloon! Onnittelut!

Itsekin voinen tässä ketjussa iloita, kun tuli viime viikolla pistettyä nimi kustannussopimukseen. Sarjisfestareiden kynnyksellä pitäisi kirjaa olla saatavilla.
tallennettu

"Now there's only two things in life but I forget what they are"
tertsi
Vieras
« Vastaus #466 : 30.06.2016, klo 09:19:49 »

Onnittelut Kespalle ja Mieloselle!
Mukava kuulla sarjisrintamalta joskus hyviäkin uutisia.
tallennettu
kespa
Avustava toimittaja
*
Poissa

Iron Knights - Tulossa maaliskuussa 2014

« Vastaus #467 : 30.06.2016, klo 12:51:06 »

Itsekin voinen tässä ketjussa iloita, kun tuli viime viikolla pistettyä nimi kustannussopimukseen. Sarjisfestareiden kynnyksellä pitäisi kirjaa olla saatavilla.
Onnea! Tuosta alpparista taisit joskus mainitakin. Täytyy festareilla tutustua!
Ilonaiheet jatkuu itsellänikin. Yhteen sarjaan tarjottiin taas jenkkilästä sopimusta ja nyt alkaa olla jo sellaisia kustantajia, että iloon on syytä:)
tallennettu

Mikael Mäkinen
maziwapp
Valvoja
Poissa

Ostapa kuule sarjakuvaa.

« Vastaus #468 : 16.07.2016, klo 16:41:13 »

Kolmekymmentä ikävuotta tuli täyteen tänään ja profiilissani on kakkua!

Mutta, ilonaiheeni sarjakuvantekijänä: Tällä viikolla sain piirrettyä loppuun 24 sivuisen sarjakuvan josta saa rahaa. Enää tussaus ja väritys, mutta siitäkin saa onneksi rahaa.

Kolmekymmentäyksi ikävuotta tuli täyteen tänään ja profiilissani on kakkua!

Mutta, ilonaiheeni sarjakuvantekijänä: Viime viikolla sain piirrettyä, tussattua ja väritettyä loppuun 28 sivuisen sarjakuvan josta saa rahaa. Ja rahaa on välillä ihan kiva saada!
tallennettu

diego-go:godego,I
Jäsen
Poissa

« Vastaus #469 : 14.09.2016, klo 07:41:39 »

Suunnilleen vuosi on kulunut siitä kun uusi alkuinnostus alkaa vääntämään sarjakuvaa lähti kehittymään. Siitä lähtien motivaatiossa on tapahtunut muutoksia suhteellisen itsevarmasta tilasta harkintaan poliittisesti korrektista mykkyydestä ja koko touhun jättämisestä taitavammille. Nyt tuntuu että olen taas epäröinnin jälkeen vakaalla pohjalla, käsikirjoituspuoli on edennyt harppauksin. Piirroksetkin seuraavat hiljalleen mukana ja pahin rimakauhu alkaa niissäkin väistyä.

Tämä ei olisi ollut vaihtoehto, jos Suomessa ei olisi monen tekijän ja muun kovasti työskentelevän ansiosta ollut jo pidempään eloisa ja monipuolinen sarjakuvakulttuuri. Siinä olisi ilonaihetta kerrakseen vaikka ei itse sarjakuvan parissa puuhaisikaan.
tallennettu
Juuso Laasonen
Space Mongol
Galleriataiteilija
Poissa

Khan of khans, master of the skies!

« Vastaus #470 : 05.12.2016, klo 14:34:31 »

Aika pitkähkön rupeaman jälkeen 87-sivuinen värialbumi alkaa olla painovalmis! Vielä muutamia sivuja, pieniä korjauksia ja viilausta tehtävänä. On myös ollut kohtuullisen mukavaa kun en ole itse ollut käsikirjoittajana tässä albumissa, ja olen saanut keskittyä piirtämiseen kunnolla. Kyseessä on myös ensimmäinen historiallinen sarjis jota olen tehnyt, sijoittuen kansainvaellusajan Eurooppaan- jotain mitä olen myös halunnut tehdä pidemmän aikaa mutta en itse ollut saanut kunnollista historiallisiin tapahtumiin pohjautuvaa sarjisideaa kehitettyä. Näytesivua galleriassa käsikirjoittajan toimesta: http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php?action=gallery;sa=view;id=6980   
tallennettu
jkart
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #471 : 05.12.2016, klo 15:30:25 »

No, olen iloinen, että uskalsin kirjoittaa tämän ensimmäisen viestini tänne. Mitä tulee sarjakuvapiirtämiseen, on kiva kun huomaa hiukan oppineen( vaikka opeteltavaa on ihan hirveästi ) ja että uskaltaa piirtää niillä välineillä, joilla on huomannut työn sujuvan, eikä niillä välineillä, joita käyttää kaikki isot idolit ja vanhat mestarit.
tallennettu

jkart.fi
Mikael Mäkinen
maziwapp
Valvoja
Poissa

Ostapa kuule sarjakuvaa.

« Vastaus #472 : 16.07.2017, klo 00:21:47 »

Kolmekymmentäyksi ikävuotta tuli täyteen tänään ja profiilissani on kakkua!

Mutta, ilonaiheeni sarjakuvantekijänä: Viime viikolla sain piirrettyä, tussattua ja väritettyä loppuun 28 sivuisen sarjakuvan josta saa rahaa. Ja rahaa on välillä ihan kiva saada!

Kolmekymmentäkaksi ikävuotta tuli täyteen tänään ja profiilissani on kakkua!

Mutta, ilonaiheeni sarjakuvantekijänä: Puolen vuoden aikana olen tehnyt monia uusia aluevaltauksia, joista toivottavasti poikii lisää valtauksia ja töitä joista saa rahaa.

Tällä viikolla piirsin kaksi sivua Arktisen banaanin tulevaan julkaisuun, sekä muutaman pienemmän työn, sekä korjailin loppuun uusimman Thunderboltin viimeisiä sivuja.

Rahaa olisi kiva saada, mutta on mennyt huonomminkin!
tallennettu

Clavia Z
Kummajainen
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #473 : 19.07.2017, klo 21:45:08 »

Kerrotaan nyt lopulta tämä ilonaihe: eli olen ollut jo vuoden ja neljä kuukautta töissä yhdessä vakavaraisessa, kansainvälisesti menestyvässä firmassa, ja piirrän sarjakuvaa firman lehteen. Sellaista ajankohtaisten ilmiöiden ja talousasioiden kommentointia välillä absurdin huumorin keinoin mutta kuitenkin positiivisella mielellä.

Lehden päätoimittaja kaipasi viime vuoden keväällä jotain sarjakuvaa keventämään lehden sisältöä, ja kollegani, jotka tiesivät lahjani, yllyttivät minua lähettämään jotain.

Kyseinen lehti tosin ilmestyy vain kahdesti vuodessa, eikä mittariin ole ehtinyt kertyä kuin vasta kolme kaksirivistä strippiä. Mutta kyllä se tuntuu hyvältä nähdä ensimmäistä kertaa elämässä omia sarjakuvia oikeasti julkaistuna jossain, missä ne tavoittavat paljon ihmisiä (tai paljon ja paljon, rajatusta lukijajoukosta kuitenkin on kyse vaikka firma onkin iso).
tallennettu

Curtvile
Ylläpitäjä
Paikalla

« Vastaus #474 : 04.08.2017, klo 02:04:17 »

Kerrankin saattaa syntyä jotain.
Muutakin kuin hieno aivomyrsky.
Siksi kirjoitankin tänne että voin valmiiksi pettyä jos kuivuu kasaan.
täällä kun kaikesta kuitenkin puristuu henki ja ilo pois.
tallennettu
Sini L
Uusi jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #475 : 16.08.2017, klo 23:49:29 »

90sivuinen käsikirjoitus on tehty aikoinaan. Storyboardin tekeminen aloitettu..ja se on ollut hidasta. Tietää mitä haluu sanoa, mutta jäätävä ero sarjakuvan ja elokuvan storyboardilla. Yrittänyt vääntää elokuvaajan aivoja sarjakuvamoodiin..nyt pitkän tuskaisen "peppu eellä puuhun" hetken jälkeen alkaa hahmottua ja esiluonnoksia löytyy jo melkein kaikista 80 kohtauksesta. Vielä kun jaksaisi ne tehdä kunnolla storyboardiksi photarissa. Menoa vähän hidastaa yli vuoden sairasloma, kun sisuskalut tilttas pöpön seurauksena viime kesänä..mutta minähän teen tämän storyboardin, suunnittelen sen fontin ja logon! Maaliskuussa pysyi 15minuuttia kynä kädessä, nyt jo 4-6h riippuen päivästä. Mä edistyn. Kiitollinen ja onnellinen siitä..hiljaa täältä tullaan, mutta tullaan kuitenkin. Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 27 28 29 30 31 [32] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: