Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Metsän syvyyksiin (13.05.2018 klo 23:41:35)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
18.07.2018, klo 19:13:28

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
465407 viestiä 10339 aihetta kirjoittanut 7291 jäsentä. Uusin jäsen: juhop
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Aku Ankka ja kumppanit
| | |-+  Ankkojen maailmanhistoria
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ankkojen maailmanhistoria  (Luettu 26091 kertaa)
Koninkaulus
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

"Atte kumiorava, varo imuketta!"

« Vastaus #75 : 18.03.2012, klo 02:48:33 »

Aaaaaaargh?Huh?? Vitososa mennyt, ja tämä tarina ei ole vielä ilmestynyt: http://coa.inducks.org/story.php?c=I+TL+2446-1. Minulta puuttuu juuri se Roope-setä, jossa tuo on tullut, kun en vielä tuolloin älynnyt niitä kaikkia ostaa (joo, olen ollut joskus tyhmä).

Itseäni lainaten, tuo vanha Ropsu tuli haalittua kokoelmiin, ja näin pääsin myös tuon tarinan fantastisuuden toteamaan. Nyt siis löytyy tuo upea tarinasarja kokonaisuudessaan, mutta kyllähän se edelleen jurppii rankasti, että tässä kirjasarjassa julkaistiin yhtä vaille kaikki noista Historiaa hiiren silmin -tarinoista. Laskee kyllä kirjojen arvoa minun silmissäni, kuten myös Hessun esi-isien valikoiva esittely.

Kuudeskin osa on kuitenkin aivan erinomainen, vaikka keskinkertaisiakin tarinoita joukkoon mahtuu (ja yksi täysi fiasko Chierchiniltä). Pezzinin ja Motturan Valon kaupunki on luonnollisesti kirjan tähtihetki. Fantastisen hyvä tarina kaikilla mittareilla. Hieno juoni, Motturan täydelliset piirrokset ja aivan ensiluokkainen, mukaansatempaava tunnelma. Mestariteos jälleen kerran. Toisena erikseen on esiin nostettava Macchetton ja Perinan Unelman mittainen matka, joka on erittäin hauska, kaunis ja hienosti kirjoitettu tarina. Siinä on hieman samaa tunnelmaa kuin Pezzinin Historiaa hiiren silmin -tarinoissa, vaikka kerronta erilaista onkin.

Jälleen kerran on sanottava, että kyseessä on todella kovan luokan kirjasarja Suomen mittapuulla. Loistavia tarinoita, upea ulkoasu, huolella kirjoitetut esipuheet...tämä oli jotain todella hienoa. Viimeksi paikallisessa kirjakaupassa käydessäni totesin, että hyllyssä oli vielä sarjan jokaista osaa myynnissä, joten jos joku ei ole vielä tähän täkyyn tarttunut, niin vielä ehtii. Nyt hopihopi laatukirjoja ostamaan!
tallennettu

Topolino & Orazio Cavezza
X-men
Jäsen
Poissa

Comics costs too much, damned!!!

« Vastaus #76 : 18.03.2012, klo 20:57:00 »

Hessun (ja Mikin ja sun muiden) esi-isistä (tunnetuista ja aikaisemmin tuntemattomista) saisi tehtyä oman kirjasarjansa kullekkin hahmolle.
tallennettu

There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.
Henendo
Avustava toimittaja
*
Poissa

Kunnia myös hiirimestareille!

« Vastaus #77 : 24.01.2015, klo 16:27:22 »

Aku Ankan kaupasta tilaajaetuna nyt koko Ankkojen maailmanhistoria -sarja 12 euron kappalehintaan eli yhteensä 72 eurolla. Postituskulujen kanssa lopullinen yhteishinta on 75,90 €.
tallennettu

Antti Peltola
Jäsen
Poissa

Vol. 4

« Vastaus #78 : 21.06.2017, klo 08:37:44 »

Uusintakierros lehtipistelevityksessä.
tallennettu

X-men
Jäsen
Poissa

Comics costs too much, damned!!!

« Vastaus #79 : 21.06.2017, klo 20:29:04 »

Tuon näin kaupassa tänään ja vähän ihmettelin että eikös tämä tullut jo.
tallennettu

There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.
Gothicus
Jäsen
Poissa

« Vastaus #80 : 12.12.2017, klo 12:26:03 »

Ilmeisesti tälle Ankkojen maailmanhistorian taskariformaatille on tulossa jatkoakin? Aika verkkainen on ilmestymistahti.
tallennettu

"Ihminen on ihmiselle kettu."
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #81 : 12.12.2017, klo 13:47:42 »

Ilmeisesti tälle Ankkojen maailmanhistorian taskariformaatille on tulossa jatkoakin? Aika verkkainen on ilmestymistahti.

Toinen osa oli ilmestynyt myyntiin. Eiköhän tuo julkaista alusta loppuun pitkillä myyntiajoilla.
tallennettu

"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"
Gothicus
Jäsen
Poissa

« Vastaus #82 : 12.12.2017, klo 14:17:36 »

Ok, kiitos tiedosta. Ei ole tuo toinen osa sitten vain sattunut osumaan silmään, kun olen sen perään puolihuolimattomasti kauppareissuilla pälyillyt.
tallennettu

Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #83 : 12.12.2017, klo 14:19:16 »

Ok, kiitos tiedosta. Ei ole tuo toinen osa sitten vain sattunut osumaan silmään, kun olen sen perään puolihuolimattomasti kauppareissuilla pälyillyt.

https://www.lehtipiste.fi/kirjat-ja-pokkarit/sarjakuva-albumit/755748.html

tuolta voi etsiä lähimmän lehtipisteen missä myynnissä.
tallennettu

"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"
Gothicus
Jäsen
Poissa

« Vastaus #84 : 12.12.2017, klo 14:32:33 »

Ihan vierestä näköjään löytyy ja useammastakin vaihtoehtoisesta paikasta. Niinhän nämä Ankka-julkaisut yleensä tapaavat vähänkään suuremmissa kaupungeissa tehdä. Täytyy vain pitää silmät auki ja mieli kirkkaana, niin napsahtaa kohdalle ennemmin tai myöhemmin...
tallennettu

Vern
Jäsen
Poissa

« Vastaus #85 : 13.12.2017, klo 18:15:28 »

Ostin Ankkojen maailman historia kakkosen tässä 7:llä eurolla. Tuosta tuli vielä lisäksi 6,9 euroa lisää postikuluja.

Mielestäni kyseisessä kirjassa on kolme huippua tarinaa.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: